Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon mestari tekemään kiireisen elämän.
Tänään lojuin sängyssä kahdeksaan, aamupala, ulos koirien kanssa, sitten salille. Sitten suihkuun kotiin, metsään pidemmälle kävelylle. Syödä pitää jossain vaiheessa. Sitten pitää harjata koira takuttomaksi, pestä ja föönata ainakin kaksi tuntia. Sitten kaveri soittaa ja puhelimessa tunnin.
Yksi narttu pitää astuttaa, siihen menee toista tuntia. Siivota pitäisi kun ei oo viikolla ehtinyt ja kello onkin jo 23
Kuka ihime juttelee puhelimessa tunnin? 😳 tai no NAINEN! Mä välttelen soittamista ylipäänsä viimiseen asti. Sehän on sosiaalista kanssakäymistä 😟

Tää on vähä kai eri ihmisillä erilaista. Osa vaan pikkusen puhaltaa ja käy tyyliin noston eri vaiheita mielessä läpi ja sit hommiin, ja sit toiset huudattaa rokkia korvalapuilla ja puhisee ja ärjyy ennen ja jälkeen. Ite oon kans tuo eka tyyppi, tuntuu että itellä se huutaminen vaan veis energiaa pois.
Totta, yhtä reenikaveria hakattiin selkään ni se sai kiukun. Toinen ois tirvannu takas jos ois koittanu. Mulle ja exälle toimi sarkastinen vittuilu. 😃

Vielä yksi päivä paratiisissa, huomenna kotiin. Siellä kotosuomessa ilmeisesti kelit olleet sellaisia että tuli hyvään saumaan oltua muualla? Alkaa kyllä olee salia ikävä ihan aidosti. Oon vetänyt täällä etenkin jäkkkäreitä sillai viimeisen 10 vuoden edestä, muuten ei oo ns. Possutellut.

Harmikseni vain todettava että viikon totaali salipaussi ei ole tehnyt mitään positiivista farkuilla tai olkapäille, eli vedän johtopäätöksen että sali ei ole ehkä sittenkään se isoin syy niiden kipuiluun. Tuntuu jopa vähän pahemmalta olkapäät varmaan liikkeen puute.

Tuli yht'äkkiä mieleen huomauttaa.. @-kake- Jos oikeasti laitat sen kankaan taakse kaijjuttimet ja tietenkin sen akustisesti läpinäkyvän kankaan niin A) kankaan taakse tuleva seinä mattamustaksi ja 2) jos voi vaikuttaa niin kaijjuttimet myös mustat.. Akustinen valkokangas meinaa päästää myös valoa läpi ja vaikka ainakin tuossa mun kankaassa on tätä varten vielä valkokankaan takana musta kangas niin mitä vähemmän sieltä takaa heijastuu valoa takaisin niin sen parempi...jos voisin...jaksaisin tehdä paremmin tuon oman niin maalaisin tuon takaosan samalla mustalla kuin katon.

Jaksaskohan lähteä ruuan iltapäivällä läheiseen kauppakeskukseen, siellä on aika monta huonekaluliikettä jos sen sohvan kanssa nyt vaan toimis.
Yllätyin että Askosta löytyi kohtuuhintaisia sohvia, yleensä siellä on kaikki 2x mun budjetti.
Sohva on vähän sellainen ostos mikä ainakin mun on melkein pakko koeistua livenä, harmittaa laittaa toista tonttua rahaa jos onkin epämukava.

Onneksi en lähtenyt salille aamulla eikä päässyt maalaushommin, on kyllä niin jotenkin yliajettu olo kun jokapaikka kipeänä ja jumissa.

Tuli yht'äkkiä mieleen huomauttaa.. @-kake- Jos oikeasti laitat sen kankaan taakse kaijjuttimet ja tietenkin sen akustisesti läpinäkyvän kankaan niin A) kankaan taakse tuleva seinä mattamustaksi ja 2) jos voi vaikuttaa niin kaijjuttimet myös mustat.. Akustinen valkokangas meinaa päästää myös valoa läpi ja vaikka ainakin tuossa mun kankaassa on tätä varten vielä valkokankaan takana musta kangas niin mitä vähemmän sieltä takaa heijastuu valoa takaisin niin sen parempi...jos voisin...jaksaisin tehdä paremmin tuon oman niin maalaisin tuon takaosan samalla mustalla kuin katon.
Pääkaijjuttimet on mustat, mutta tuo keskari löytyi irtokappaleena valkoisena halavalla. Periaatteessa voisi vaikka maalata kun ei tuolle enää muuta käytttöä tule olemaan.

Harmikseni vain todettava että viikon totaali salipaussi ei ole tehnyt mitään positiivista farkuilla tai olkapäille, eli vedän johtopäätöksen että sali ei ole ehkä sittenkään se isoin syy niiden kipuiluun. Tuntuu jopa vähän pahemmalta olkapäät varmaan liikkeen puute.
Näinhän se menee.
Oma kokemus, että lepo on toiseksi pahinta mitä voi tehdä, heti ylirasituksen jälkeen.
Ei mulla pelkällä levolla helpota yhtään, melkein pahenee.

Pääkaijjuttimet on mustat, mutta tuo keskari löytyi irtokappaleena valkoisena halavalla. Periaatteessa voisi vaikka maalata kun ei tuolle enää muuta käytttöä tule olemaan.
DC fix laitoin itse katossa oleviin jotka oli kans #kunhalvallasai ja valkoset.

Tekis mieli salille mutta ei oikein tiedä mitä tekis. Mitään brosplittiä ja bodausta ei jaksais enää, niin miettiny pitäskö vaan palata yksjakoseen. Haluan toki sen 4-5 treeniä viikkoon niin olis priorisoitava juttuja raa'asti, mutta varmasti ihan tehtävissä kun aikansa hierois.

Tää on vähä kai eri ihmisillä erilaista. Osa vaan pikkusen puhaltaa ja käy tyyliin noston eri vaiheita mielessä läpi ja sit hommiin, ja sit toiset huudattaa rokkia korvalapuilla ja puhisee ja ärjyy ennen ja jälkeen. Ite oon kans tuo eka tyyppi, tuntuu että itellä se huutaminen vaan veis energiaa pois.
Tämän videon alussa yksi esimerkki jälkimmäisestä 😁

View: https://m.youtube.com/watch?v=CO2RNvthPrU&pp=ygUZZGF2ZSB0YXRlIGNodWNrIHZvZ2VscG9obA%3D%3D

Sopiva paita tuo "apeman" 😁 vähän tummaa karvaa päälle niin tuo kroppa menis laihasta gorillasta.

Aika usein tuntuu, että jenkeillä se uhoaminen ja huutaminen kuuluu asiaan yhtälailla ku ite nostaminenkin. Varmasti kulttuurieroja tässä eikä kaikki jenkit oo samanlaisia, mut suomalaiselle se näyttää aika lapselliselta tai vähintäänki tarpeettomalta. Lajeissakin on eroja, harvoin esim painonnostajat noin huutaa ja räyhää mutta voimanostossa se on aika yleistä. Sopiihan se tavallaan tunnelmaan savukoneiden ja laserien keskelle kyllä.

Back
Ylös Bottom