Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itekin kertaalleen GT-R:llä ajoin yhen ehtoon ja kerran radalla. Tosi hieno ratatykki, mutta ei kyllä omiin arkiajoihin toimi. Ferrareissa vähän ehkä samaa. Tai ite en ole ajanut kovin montaa ja vain 458 useemman päivän, mutta kummiskin. Mutta arkiajotarve jäi omista spekseistä mainitsematta.
Joo, 458 oon hetken ajanut ja olihan se huima peli, mutta sitä arkiajoa itsekin tarvii ympäri vuoden niin mennään sitten tällä #hyiolkoon nelivedolla.

en...ole lihava(enää) 😔
Ja btw hyvin tippuu paino päälle 40v vaikka syö leipää ja karkkia.
congrats.webp

Kysymyksestä on ehkä aistittavissa jonkinlaista asiantuntemusta, ei siellä satu olemaan Vette pihassa?
Vain haaveissa tällä erää, mutta kyllä jenkit on ollu vähintään toivelistalla lapsesta asti. Jos ois pinkka kunnossa ja ei niin vallan välittäisi mitä katsastusmies sanoo, niin joku sopivan maastokykyinen vanha lava-auto ois kyl arkiautona ja mieluusti pellin alla esim ls7 remmiahtimella.

Mutta kieltämättä c6 tai c7 kelpais tännekkin huvittelu vermeeksi, sopivan nykyaikaisia, mutta silti sopivan perinteisiä.

Koko päivä meni pannulappuja ommellessa.
Lopputulokseen olen tyytyväinen. Näissä on sisällä vanu- ja hopeakangasta palovammojen välttämiseksi. Kahteen kokeilin japanilaista sashiko-kirjontaa, kun sitä on tarkoitus harrastaa enemmänkin.

20250627_210323.webp

Seuraavaksi voisi tehdä Masa-kissalle vatsankannattimen.

Tulikin miele’en, että kummipojan konfirmaatio huomenna.

Ehkä jotain maalitahratonta päälle.

Esmes.
IMG-3988.jpg
Mirri on mulle aivan täysi ei, paitsi jos smokki päällä. Solmio sen olla pitää.

Ja edelleen jokainen tekee kuten itse haluaa.

Muutenhan toi on soiva setti (kenkiä ei tosin näy).

Edit. Tolla kropalla kannattaisi harkita mittapukua, jos yhtään enempää tilaisuuksia vuodessa. Saisi nimittäin aika helvetin siistin istuvuuden.

Super peukku muuten siltä, että ei ole semmoinen naisen jakkutakki. Eli semmoinen ”moderni” saatanan lyhyt takki miehellä (vrt. se yksi YLEn sääpoika)

En tiedä ketä siellä tv-ohjelmien puvustamoissa on, mutta tää on aika yleinen look.

Ei kai voi olla minkään muodin mukainenkaan.

IMG_3989.webp

Vain haaveissa tällä erää, mutta kyllä jenkit on ollu vähintään toivelistalla lapsesta asti. Jos ois pinkka kunnossa ja ei niin vallan välittäisi mitä katsastusmies sanoo, niin joku sopivan maastokykyinen vanha lava-auto ois kyl arkiautona ja mieluusti pellin alla esim ls7 remmiahtimella.

Mutta kieltämättä c6 tai c7 kelpais tännekkin huvittelu vermeeksi, sopivan nykyaikaisia, mutta silti sopivan perinteisiä.
Ite tykkään ja oon aina tykännyt jenkkien muskeli- ja sporttiautoista, muut ei niin erityisesti nappaa.

Ja arkikulkineena on kummiskin oltava koiria vetävä moderni laite. Siinäkin toki aiemmin mainitut speksit pätee pl. 2-paikkaisuus ja katottomuus 😀 Sen osalta kyllä vähän leikkimielisesti harkinnut sähköön siirtymistä, ehkä muutaman vuoden päästä.

Voi ei. Mä oon taas tilanteessa että oon rikkonut jonkun sydämen. Kahdesta kun piti valita niin toinen on pakko jättää nuolemaan haavoja 😔
No, jos oot reilusti pelannut ja ei natsannut, niin eipä siinä mitään.

Ja aika paljon usemasta kuin kahdesta olet kai sen ’valinnut’, joka natsaa.

Back
Ylös Bottom