Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On muuten kumma kun itsellä muutaman kerran käynyt lottovoitto just nimimerkin takaa, niinkin ettei ole ollut minkäänlaista kuvaa nähnyt toisesta ja ollut wow oikeasti

LT/LS voimanlähteenä vai onko tulossa ihan classicco?
Nooh, kattellaan nyt, mutta C6 olisi kiikarissa, ja LS. C5 oli joskus, mutta nyt ollut pari vuotta kesäautokategoriassa "Mopar-miehenä". Itellehän ei sinänsä nuo leirit merkkaa mitään, tykkän vaan ajaa, roplata ja tuunata merkistä riippumatta.

Liikaa ei viitti kertoa, ettei anonymiteetti katoa vallan 😅

Taisin aiemminkin mainita, mutta nyt on vallan lähellä tässä kauppoja hieroessa, että palaisin Corvette-mieheksi.
Kuulin työkaverilta että eräs itäsuomen ornitologi oli tänään noutanut F296:sen kesäautoksi. Vähän ehkä kateellinen, mutta yritetään nyt pärjätä.

Kuulin työkaverilta että eräs itäsuomen ornitologi oli tänään noutanut F296:sen kesäautoksi. Vähän ehkä kateellinen, mutta yritetään nyt pärjätä.
Ferrari on aina kova, mutta olikos tuo niitä lataushybridejä? Oman kesäauton vaatimukset on

- silmää miellyttävä (tärkein)
- bensakone (V8->)
- tehoa riittävästi
- mielellään avo tai vähintään targa (tästä voi tinkiä)
- 2 paikkainen
- taka- tai neliveto

Ferrari on aina kova, mutta olikos tuo niitä lataushybridejä? Oman kesäauton vaatimukset on

- silmää miellyttävä (tärkein)
- bensakone (V8->)
- tehoa riittävästi
- mielellään avo tai vähintään targa (tästä voi tinkiä)
- 2 paikkainen
- taka- tai neliveto
SF90 Hämis. Vähän käytettynä edullisesti.

errari on aina kova, mutta olikos tuo niitä lataushybridejä?
Eikö se joku semmonen ole, ihan niin tarkkoja speksejä en muista, sain vain kuvia.

Herra aijjemin ajeli esim GT-R:llä (jota yritti joskus myydä mulle) ja tietenkin urPo ässällä.

Offari on ex nuorten nyk. keski-ikäisten keskivartalolihavien kohtaamis- ja vertaistuki paikka. Täällä hiilarit otetaan kaljasta ja pullasta protskut makkarasta.

Olemme yhtä lihavaaoloa. 🤝
En siis kuulu joukkoon, kun en juo ja ole lihava(enää) 😔
Ja btw hyvin tippuu paino päälle 40v vaikka syö leipää ja karkkia. 48kg tiputettu ja tooooodella pahasti syömishäiriöinen keski-ikänen 🤓

Pikkunassikkana ollut isäukon kanssa tuulastamassa viimeksi. Viime kesänä hankin jo atraimen, mutta niin vaan jäi käymättä, vaikka tarkoitus oli. Mutta jospa tänä vuonna - hienoa hommaa on kyllä. 👍
On muuten hauskaa hommaa. Hyvät muistot lapsuudesta, kun vähän jännitti ja pelotti, kylmäkin parhailla loppusyksyn tuulasreissuilla. Aina tuli kalaa. Nykyään on hyvät ledivalaisimet niin pärjää valojen kanssa ihan erilailla.

Siinä saattas muuten porukka hämmästellä toisiaan miltä näyttää jos yhtäkkiä offarin sakki laitettaisiin samaan tilaan.
Itse en ole tainnut nähdä kuin kaksi täältä, lopuista selvinnyt puhumalla.
Mä näin viimeks ylipäänsä pakkislaisen ööö…oiskohan ollu 2005 🤔
Sillo Miken kanssaki höpötelty usein.
Pitäsköhä laittaa salille vanha pakkishuppari vuostuhannen alusta 😅

Eikö se joku semmonen ole, ihan niin tarkkoja speksejä en muista, sain vain kuvia.

Herra aijjemin ajeli esim GT-R:llä (jota yritti joskus myydä mulle) ja tietenkin urPo ässällä.
Selkeesti automiehiä siis. Hyvä! Ite tykkään aina, kun osataan arvostaa hienoja asioita.

Itekin kertaalleen GT-R:llä ajoin yhen ehtoon ja kerran radalla. Tosi hieno ratatykki, mutta ei kyllä omiin arkiajoihin toimi. Ferrareissa vähän ehkä samaa. Tai ite en ole ajanut kovin montaa ja vain 458 useemman päivän, mutta kummiskin. Mutta arkiajotarve jäi omista spekseistä mainitsematta.

En tiedä mistä tuli mieleen mutta ex-mussukka oli ihan täpinöissään kun näki yhdessä paikassa Nyyssiksen, tuli tohkeissaan siihen että et arvaa kenen näin just tuolla!

Mä en oo koskaan nähnyt ainuttakaan. Tavallaan tekisi ehkä mielikik nähdä, mutta.

Back
Ylös Bottom