Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikö voimatasot ole kasvaneet yhtään? Vaikkeivat olisi niin hyvin todennäköisesti olisit heikompi silti ilman salia ja sinulla olisi rasvaa vielä enempi kehossa ellet kuluttaisi sitä sitten muulla liikunnalla + muut terveyshyödyt. Tiettyjos vain ulkonäön takia treenaat niin sitten eri juttu mutta luulisi aikuiselle jo olevan yksi ja sama miltä näyttää sen puoleen. Itsetunto kuntoon ensin niin sitä on itsevarma ja sitä myöten komeakin vaikkei sitä lihasta olisikaan niin ja vähän vatsaakin olisi.

Jotain on nyt päin helvettiä jos ei kahdessa vuodessa ole mitään tapahtunut.

Otetaan vaikka 20 vuotta, niin aika samoissa ollaan tai pikkasen huonommassa kunnossa.

MUTTA: vuosi vuodelta se juurikin on entistä suurempi saavutus, että mitään ei tapahdu.

Kake taas sen sanoi.

Itse tehnyt ne vähätkin jo yli 10v sitten kun aloitti ja silloin pääsi tiettyihin voimatasoihin jumalattomalla työllä, ei mitään kummoisia mutta itselle näitä tärkeitä kuten 100kg penkistä sun muita juttuja.
Pari vuotta olen taas tehnyt aktiivisesti ja sitä ennen aktiivisesti ryyppäsin pari vuotta, sinänsä hauskaa tai itseasiassa surullista ettei voimatasot edes sillä hävinnyt juuri mihinkään. (sitä ennen 7v enempi tai vähempi semitosissaan vääntämistä mm. crossfitin parissa 2-3 vuotta joka loppui koronasekoiluun)

Siitä kun silloin aloitin niin nyt on n.14kg vähempi fläsää ja mulla on voimatasot aivan suorassa suhteessa kehonpainoon, sehän tässä vituttaa kun dietillä aina sellaista turhanpäiväistä läpsyttelyä pikkupainoilla ja joka kerta vähemmän toistoa ja painoa.
Nyt on alin paino n. 10kg vuoteen ja voimatasot sitä myöten, realiteetti on toi ikä geenien lisäksi ettei auta edes siistit offit lisäämään lihasmassaa mikä olisi aika tärkeää.

Ja voin sanoa että olen tehnyt kaiken minkä voi järjellisessä mittakaavassa tehdä, aika moni ei pysty yhtä intensiiviseen tekemiseen mistä olen varma. Ikävä kyllä aika monella heistä se pattikin kasvaa, vaikka käy vaan läpsyttelemässä ja syö miten sattuu.

E: JA MIKÄ TÄSSÄ ON NYT TÖRKEINTÄ.... En oo jumalauta juonut 1,5v tippaakaan alkoholia :ROFLMAO:

Onneksi cuntoilusali harrastus aloitettu vasta vanhalla iällä, niin vieläkin voi tehä ennätyksiä. Viimeksi perjantaina! Tosin kohta alkaa olemaan ikää sen verran, että huonojakin tuloksia vaikea parantaa. :cautious:
Mä aloitin 39v ja siinä muuten realiteetti toisensa perään tuli pitkin korvia tekemisen myötä.
Kun penkki ja kyykky on 40kg painoilla niin siinä oli vähän tekemistä itsensä kanssa kun niitä hilasi ylöspäin, mulla etenkin kyykky laahaa ihan helvetisti jäljessä siitä mihin pääsi ennen sitä pitkää taukoa.
Jos nyt totta puhutaan niin en tiedä pääseekö edes samoihin, tosin jostain kumman syystä mave on samoissa. (penkki tiätysti myöskin)

En oo jumalauta juonut 1,5v tippaakaan alkoholia

3,5 päivää!

perästä tullaan

valitettavasti tämä selvä aikakausi päättyy viimeistään huomenna puolenpäivän jälkn. kun täytyy alkaa valmistautumaan, fyysisesti, klo 14:45 alkavaan IsmoAlangon GAYkalle

1000049340.webp

Piti pari kirjainta hienosti muokkaa pois. Peukku perseessä ja loma voi jatkua.

Hankin tiskoneen. On tämän talon ensimmäinen, joutuu vähän soveltamaan, että saa asennettua melkein:järkevään:paikkaan.
Pitää näköjään vuorotella kahvinkeittämisen ja tiskikoneen pyörittämisen välillä.

Nimim. koko talo oli vielä 2 vuotta sitten yhden 25A sulakkeen takana.

Tos ennen kuutta aamulla on ny tuntunu olevan aika rauhallista 😌
Ei oo aivan realismia mun arjessa olla tohon aikaan liikkeellä kun oon yleensä nukkumassa vasta puoliltaöin 🤔 mutta takuulla on hiljaista siihen aikaan. 12-14 välillä on myös aika kuollutta, jotain teinejä korkeintaan tekemässä penkkiä.

esittelyauto

Minun mese on ollut ensimmäiseltä käyttötarkoitukselta esittelyauto!

on siinä etujakin, mm. näyttävästi varusteltu
tuohonkin on ruksittu, onely, ulkonäköä silmmälläpitäen lisävarusteet ei mitään turhanpäiväisiä käytännöllisyyksiä, kuten: vetolaite

ja ulkoköhän oli ainoa syy miksi tuon tuotteen ostin

toissapäivänäkin sai ihaillen katsoa ikkunasta kun katsastusMies tyyräsin kauniisti, muotoja korostelevasti, kiiltelevän mersun halliin

tuli taas vahva olo, että eihän tuota voi ikinä vaihtaa pois

Minun mese on ollut ensimmäiseltä käyttötarkoitukselta esittelyauto!

on siinä etujakin, mm. näyttävästi varusteltu
tuohonkin on ruksittu, onely, ulkonäköä silmmälläpitäen lisävarusteet ei mitään turhanpäiväisiä käytännöllisyyksiä, kuten: vetolaite
Joo minäkin ostaisin mielelläni esittelyauton.
Mutta ajattelin että jos olis ihan rivissä myytävänä niin onko myyty ennenkuin loma loppuu

ja ulkoköhän oli ainoa syy miksi tuon tuotteen ostin

toissapäivänäkin sai ihaillen katsoa ikkunasta kun katsastusMies tyyräsin kauniisti, muotoja korostelevasti, kiiltelevän mersun halliin

tuli taas vahva olo, että eihän tuota voi ikinä vaihtaa pois
Ei, Mersua ei ikinä kannata vaihtaa pois, rupeaa vaan kaduttaa

Pitää näköjään vuorotella kahvinkeittämisen ja tiskikoneen pyörittämisen välillä.

Nimim. koko talo oli vielä 2 vuotta sitten yhden 25A sulakkeen takana.
Tää on sitä kuuluisaa eskaloitumista remontissa.
Aina yksi asia johtaa toiseen, tässäkin joutuu pohtimaan pitäskö nostaa sulakekokoa yms.

Itellä pitäs rempata toi rivari mutta se lähtee sitten käsistä ja tulee totaalinen sisäremppa lopulta, viimeöinä olen mm. miettinyt äänieristyksiä makkareihin kun junnu kesälomalla ja mölyää pitkin yötä pelatessa.
Itseasiassa tulis rempassa automaattisesti, kun väliseinät lastulevyä niin ajatus vetää kipsilevy siihen päälle ja jos pistäs tuplana samaan vauhtiin nin vaimentaisi kummasti. Toki oville pitää tehdä jotain mutta esim. palo-ovet menee väliovesta täysin ja nekin vaimentaa jo paljon, vanhoihin pahvioviin verrattuna.

Ei oo aivan realismia mun arjessa olla tohon aikaan liikkeellä kun oon yleensä nukkumassa vasta puoliltaöin 🤔 mutta takuulla on hiljaista siihen aikaan. 12-14 välillä on myös aika kuollutta, jotain teinejä korkeintaan tekemässä penkkiä.
Joo ei se kaikille sovi, en kyl itekkää juuri aiemmin nuku, mut en toisaalta koskaan juuri nuku. 😅

Back
Ylös Bottom