Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Taipusko sen verran?Yritän edelleen selvittää hajonneen pakastinlokeron kahva-asiaa. En siis käsitä, kuinka minun pitäisi saada saranan tapit kahvan reikiin silloin, kun molemmat reiät ovat ehjät. Kuvassa siis toinen reikä on rikki, joten saranan saa mallattua paikalleen. Se ei vaan pysy siinä.
Varaosafirma sijaitsee jossain muualla, koska tekstit on selvästi koneella käännetty suomeksi. Epäilen, ettei tästä tule lasta ei paskaa vaikka kuinka vääntää.
katso liitettä 271907
Yritän edelleen selvittää hajonneen pakastinlokeron kahva-asiaa. En siis käsitä, kuinka minun pitäisi saada saranan tapit kahvan reikiin silloin, kun molemmat reiät ovat ehjät. Kuvassa siis toinen reikä on rikki, joten saranan saa mallattua paikalleen. Se ei vaan pysy siinä.
Varaosafirma sijaitsee jossain muualla, koska tekstit on selvästi koneella käännetty suomeksi. Epäilen, ettei tästä tule lasta ei paskaa vaikka kuinka vääntää.
katso liitettä 271907
?Vesisadetta ja +13.Hatuttaa, missä meidän kesä on? Hakisko kaljaa?
Silmämääräisen arvion perusteella ehtotan samaa kuin kake, eli voisi mennä taivuttamalla.Yritän edelleen selvittää hajonneen pakastinlokeron kahva-asiaa. En siis käsitä, kuinka minun pitäisi saada saranan tapit kahvan reikiin silloin, kun molemmat reiät ovat ehjät. Kuvassa siis toinen reikä on rikki, joten saranan saa mallattua paikalleen. Se ei vaan pysy siinä.
katso liitettä 271907
Mikset sovita saranaa kohilleen ja sit liimaat sen irti lähteneen osan paikalleen?
Silmämääräisen arvion perusteella ehtotan samaa kuin kake, eli voisi mennä taivuttamalla.
Rattopojilla™ on toki sellainen "bend over" palvelu, mutta se ei taida tähän sopia.
Ja Maca on varmaan syönyt sen lattialle lentäneen palan.
Vastustamme Masan kanssa jyrkästi tälläistä nälässäpitoa ja pakkoulkoiluttamista.Ei ole tänään muuta tehnyt kuin syönyt ja mankunut ruokaa. Taidan työntää sen parvekkeelle tuulettumaan.