Onko tuleva isäkin tiedossa onnesta soikeana?
En oikein tiedä, kenelle voisin ilmoittaa ilouutisen. Viisainta lienee kuitenkin valita mahdollisimman varakas kohdehenkilö!
#rahulia
#perintoloppuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuleva isäkin tiedossa onnesta soikeana?
Eikö voimatasot ole kasvaneet yhtään? Vaikkeivat olisi niin hyvin todennäköisesti olisit heikompi silti ilman salia ja sinulla olisi rasvaa vielä enempi kehossa ellet kuluttaisi sitä sitten muulla liikunnalla + muut terveyshyödyt. Tiettyjos vain ulkonäön takia treenaat niin sitten eri juttu mutta luulisi aikuiselle jo olevan yksi ja sama miltä näyttää sen puoleen. Itsetunto kuntoon ensin niin sitä on itsevarma ja sitä myöten komeakin vaikkei sitä lihasta olisikaan niin ja vähän vatsaakin olisi.
Jotain on nyt päin helvettiä jos ei kahdessa vuodessa ole mitään tapahtunut.
Otetaan vaikka 20 vuotta, niin aika samoissa ollaan tai pikkasen huonommassa kunnossa.
MUTTA: vuosi vuodelta se juurikin on entistä suurempi saavutus, että mitään ei tapahdu.
Jotain on nyt päin helvettiä jos ei kahdessa vuodessa ole mitään tapahtunut.
Otetaan vaikka 20 vuotta, niin aika samoissa ollaan tai pikkasen huonommassa kunnossa.
vuosi vuodelta se juurikin on entistä suurempi saavutus, että mitään ei tapahdu.
Mä aloitin 39v ja siinä muuten realiteetti toisensa perään tuli pitkin korvia tekemisen myötä.Onneksi cuntoilusali harrastus aloitettu vasta vanhalla iällä, niin vieläkin voi tehä ennätyksiä. Viimeksi perjantaina! Tosin kohta alkaa olemaan ikää sen verran, että huonojakin tuloksia vaikea parantaa.![]()
En oo jumalauta juonut 1,5v tippaakaan alkoholia
Itse täällä lomalla madeira päissäni sopisin suomeen autonäytön, Polestar Volvo odottaa koeajoa kun lento laskeutuu. Pitäiskö olla vähän vähemmän viihteellä...Meen taas tänään asuntonäyttöön, uusi harrastus
Onko esittelyauto?Itse täällä lomalla madeira päissäni sopisin suomeen autonäytön, Polestar Volvo odottaa koeajoa kun lento laskeutuu. Pitäiskö olla vähän vähemmän viihteellä...
Pitää näköjään vuorotella kahvinkeittämisen ja tiskikoneen pyörittämisen välillä.Hankin tiskoneen. On tämän talon ensimmäinen, joutuu vähän soveltamaan, että saa asennettua melkein:järkevään:paikkaan.
Ei oo aivan realismia mun arjessa olla tohon aikaan liikkeellä kun oon yleensä nukkumassa vasta puoliltaöinTos ennen kuutta aamulla on ny tuntunu olevan aika rauhallista![]()
esittelyauto
Joo minäkin ostaisin mielelläni esittelyauton.Minun mese on ollut ensimmäiseltä käyttötarkoitukselta esittelyauto!
on siinä etujakin, mm. näyttävästi varusteltu
tuohonkin on ruksittu, onely, ulkonäköä silmmälläpitäen lisävarusteet ei mitään turhanpäiväisiä käytännöllisyyksiä, kuten: vetolaite
Ei, Mersua ei ikinä kannata vaihtaa pois, rupeaa vaan kaduttaaja ulkoköhän oli ainoa syy miksi tuon tuotteen ostin
toissapäivänäkin sai ihaillen katsoa ikkunasta kun katsastusMies tyyräsin kauniisti, muotoja korostelevasti, kiiltelevän mersun halliin
tuli taas vahva olo, että eihän tuota voi ikinä vaihtaa pois
Tää on sitä kuuluisaa eskaloitumista remontissa.Pitää näköjään vuorotella kahvinkeittämisen ja tiskikoneen pyörittämisen välillä.
Nimim. koko talo oli vielä 2 vuotta sitten yhden 25A sulakkeen takana.
Joo ei se kaikille sovi, en kyl itekkää juuri aiemmin nuku, mut en toisaalta koskaan juuri nuku.Ei oo aivan realismia mun arjessa olla tohon aikaan liikkeellä kun oon yleensä nukkumassa vasta puoliltaöinmutta takuulla on hiljaista siihen aikaan. 12-14 välillä on myös aika kuollutta, jotain teinejä korkeintaan tekemässä penkkiä.