Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yksin jos asuis niin ei kaipais tiskikonetta ollenkaan, noin muuten on keksintöjen listalla tärkeysjärjestyksessä jossain pyörän, sähkön ja antibioottien välimaastossa.

Pari viikkoa kesälomaa takana ja paino - 1kg. Viime viikolla söin joka päivä juustokakkua ja/tai jäätelöä. Alkoholikaloreita kohtuullisesti.

Minulla ollut vuosiloman JokaJumalan kuntoilusalikerta ruumiini massa 83 tai 84 kiloa

kaukana ollaan hyvista vanhoista ajoista kun se oli 87!

ennen, kaikki, oli....

mersun katsastuksen lisäksi honmasin tänään myös tuosta vaan passin

etellistä en tarvinnut: kertaakaan

tuskin uuttakaan, mutta kai semonen Aikuisella imisellä vain kuuluu olla?

kävin myös vaatekaupassa, ostin värikkäitä teepaitoja, mustia ja valkoisia

nyt voin juhlia provinssissa vaikka joka päivä pakasta vedetyllä tiisörtillä missä ei tietenkään ole minkäänlaisia näkyviä brändejä

jos Minä paidasta maksan niin en Perkeles kyllä mainosta!

bändibaidat, asia, erikseen niitähän juuri ostetaan, onely, kannatusmielessä

tai topfuelpaidat

nyt voin juhlia provinssissa vaikka joka päivä pakasta vedetyllä tiisörtillä missä ei tietenkään ole minkäänlaisia näkyviä brändejä

Hipiäsi puolesta muistutan, että pakasta vedetystä tiisörtistä kannattaa pestä viimeistely-, hyönteismyrkky- ym. säilöntäaineet pois.

iu

Miksi ei voi olla lämmintä?
Masa-kissa ja Aino haluavat rampata koko ajan parvekkeelle ja sitten sisälle. En voi pitää parvekkeen ovea auki - koska paleltaa - vaan joudun nousemaan ylös sohvalta leikkimään portsaria. Ei tätä jaksa.

olen lavvantaina #läsnä jos ei sada

jos sataa niin nippa viiva nappa huvittaako jäädä

ON! nimittäin Minunu provinssini viimeisiä bandejä jotaka etes jollain tasolla kinostaa

jos ei sada niin kai sielä sitten voi hengata vähän myöhenpäänkin, mm lost soosiety

jos sataa niin oikeastaan klo 19voi lähteä Saran jälkeen kotiin nukkumaan, niin aina

Minulla ollut vuosiloman JokaJumalan kuntoilusalikerta ruumiini massa 83 tai 84 kiloa

kaukana ollaan hyvista vanhoista ajoista kun se oli 87!

ennen, kaikki, oli....
Loman aikaisia kuntosalikertoja pyöreä nolla. Arjen alkaessa korotan 1-2/vk. Kolmea harkitsen marras-joulukuun vaihteessa sitten kun hirvet on saatu nurin, sitä ennen ei ehdi näitä turhuuksia.

Nykyinen 98kg on 187cm korkeassa ruumissa allekirjoittaneelle melkoisen sopiva lukema. Toiminnallisuus metsätöissä yms fyysisessä puuhastelussa on hyvää tasoa ja vaikka olen (tarkoituksella) vähentänyt +20kg lihasmassaa huippuajoista, hartialinja on edelleen leveähkö. Nykyinen kanta-asiakas jopa sanoi, että olisi baariympäristössä luultavasti sivuuttanut minut liian lihaksikkaana.

kummallisia NAISet ovat

liian lihaksikas, mutta kuitenkaan ei ole

voiko olla liian hoikka, mutta ei olekkaan

tai plöcö

Mun elämä on kyl yhtä päiväni murmelina touhua.
Torstaina odotin Kiidon Kakea, joka ei koskaan tullutkaan ja taas mä odotan samaa. Nyt ois kyllä syytä tulla pigöös muuten minun asiakkaat alkavat hermostumaan, harmittaa kun itse pitää kiinni luvatuista aikatauluista mutta sitten toiset sössii ne.
Tänne tuli jo tänään sähköpostilla tieto milloin tämä postin supernopea toimitus saapuu.
7. heinäkuuta, eli kahden viikon päästä.

En yhtään ihmettele että esim Lissun AnalPenetrator3000 on ollut pari kuukautta jumissa jossain varastolla.

partakin siistitty, festifaalit voivat alkaa

nyt kun katsoo, ei coittaa, itseä peilin kautta niin olisi ehkä ollut viisasta tehdä tämä eilen ennen passikuvaa, jos ja nyt tulee se ratkaiseva juttu: sitä aikoisi käyttää

menin siis kuvaa asenteen ollessa: aivan sama, kunhan kuva on kun sitä ei kukaan katso ja seuraavaksihan sitten saakin 5v kuluttua sen 10v passin niin sen jälkeen en enää hommaa, olen jo niin iäkäs, jos etes hengissä

joku muuten taannoin antoi neuvvoksi NAISille viestittelyyn, että näitä samoja höpinöjä mitä tännekkin, no:

tässä (Vuosiloma)tylsyyksissäni olen yhten kanssa vähän yrittäny -> ei toimi, aluksi vastausviive alkoi olla useita päiviä ja nyt ei ole Juhan nuksen jälkeen enää kuulunut mitn.

muutenki ollu hyvin laskusuhdanteinen Vuosiloma, alkuun tapahtui monia kauniita asioita, mutta sen jälkeen ollut yhtö ripulia, ei siis vatsantoiminnallisesti, vaan yleisviilis

yhtä soista NAISta olen yrittänyt saada tapaamiseen nyt 2viikkoa

-asuu samalla paikkakunnalla
-on myös vuosiloma päällä
-joutilasta aikaakin kuulemma
-ei kuitenkaan ole joutilasta aikaa koskaan, kun Minä kysyn että mentäiskö

kaksi muuta NAISta eivät ole vastanneet ensimmäiseenkään viestiin

Back
Ylös Bottom