Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari viikkoa kesälomaa takana ja paino - 1kg. Viime viikolla söin joka päivä juustokakkua ja/tai jäätelöä. Alkoholikaloreita kohtuullisesti.
nyt voin juhlia provinssissa vaikka joka päivä pakasta vedetyllä tiisörtillä missä ei tietenkään ole minkäänlaisia näkyviä brändejä
Loman aikaisia kuntosalikertoja pyöreä nolla. Arjen alkaessa korotan 1-2/vk. Kolmea harkitsen marras-joulukuun vaihteessa sitten kun hirvet on saatu nurin, sitä ennen ei ehdi näitä turhuuksia.Minulla ollut vuosiloman JokaJumalan kuntoilusalikerta ruumiini massa 83 tai 84 kiloa
kaukana ollaan hyvista vanhoista ajoista kun se oli 87!
ennen, kaikki, oli....
Tänne tuli jo tänään sähköpostilla tieto milloin tämä postin supernopea toimitus saapuu.Mun elämä on kyl yhtä päiväni murmelina touhua.
Torstaina odotin Kiidon Kakea, joka ei koskaan tullutkaan ja taas mä odotan samaa. Nyt ois kyllä syytä tulla pigöös muuten minun asiakkaat alkavat hermostumaan, harmittaa kun itse pitää kiinni luvatuista aikatauluista mutta sitten toiset sössii ne.