Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valitettavasti ainakin ajoittain. Nyt viides viikko putkeen, kun on matka/matkoja. Onneksi samalla myös viimeinen ennen kesälomaa, joka alkaa näillä näkymin muutaman viikon päästä.Herra ylempänä taitaa matkustella kuukaudessa enemmän, kun allekirjoittanut elmänsä kuluessa
Kävin viime viikolla. Tojotalla. Leppoisa reissu.Pitää lähteä Ikeaan. Ei huvittaisi yhtään. Täsmäostoksena varaosa rikkoutuneeseen pakastinlokeroon. Tämä tehtävä sujunee nopsasti, mutta kahdella linja-autolla suoritettava matka on tylsä ja loputtoman pitkä.

Osta uus pakastin, mihin mahtuu enempi bullaa.Onneksi tsekkasin netistä. Varaosat saakin ainoastaan tilaamalla kotiin. Ei tarvitse lähteä. MUTTA. Katsoin kuvasta, ja varaosana tulee tuo isompi littana osa. Siinä ei ole tuota tikkuosaa.
Miten muka tuon tikun tapit saa laitettua kiinni littanan reikiin? Ei se jousta eikä taivu niin että voisi kliksauttaa paikoilleen.
katso liitettä 271886
Ohhoh, nythän siellä ollaan yllättävän kireällä päällä heti viikon alussa.Vittu että vituttaa tämmöinen säätäminen.
Minä olen sairas ihminen ja kiireinen eläkeläinen! Ei minulla ole aikaa tämmöiseen ylimääräiseen![]()
Ei saa vokot tehdä näin näin jyrkkiä linjauksia heti alkuviikosta - menee ihmisillä heti viikko pilalle.ja kuopijosta ei ole kuulunut pihahdustakaan!
en kyllä, tällä kokemuksela, lähde sinne ikinä NAISiin!
Tommoset pienet kannattaa tilata lähemmäs, jos matkasta ei nauti.Pitää lähteä Ikeaan. Ei huvittaisi yhtään. Täsmäostoksena varaosa rikkoutuneeseen pakastinlokeroon. Tämä tehtävä sujunee nopsasti, mutta kahdella linja-autolla suoritettava matka on tylsä ja loputtoman pitkä.
Ohhoh, nythän siellä ollaan yllättävän kireällä päällä heti viikon alussa.