Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän alkoi mersu kiinnostamaan. Hankala vain löytää Citania käytettynä meikäläistä lämmittävillä spekseillä.
Jos tähtikeula ei ole ehdoton vaatimus, niin Renun Kangoo ja Nissanin mv250/townstar on aikalailla just sama paku, erot lähinnä varusteissa. Dieselit kaikissa renun ja bensat nissanin, niin senkään puolesta ei pitäis olla merkitystä.

IMG_6045.webp

Mun elämä on kyl yhtä päiväni murmelina touhua.
Torstaina odotin Kiidon Kakea, joka ei koskaan tullutkaan ja taas mä odotan samaa. Nyt ois kyllä syytä tulla pigöös muuten minun asiakkaat alkavat hermostumaan, harmittaa kun itse pitää kiinni luvatuista aikatauluista mutta sitten toiset sössii ne.

Jos jotain positiivista sukupuolitautitestin lisäksi niin flunssa on selätetty, huomenna taas pääsee ottamaan saliselfieitä.

Miten nainen voi mennä näin sekaisin jostain miehestä 🙈🙈
Töissäkään ei oikein pysty olemaan kun ajatukset harhailee koko ajan
En nyt muista mikä Hannu Lauerman teos se oli, mutta joka tapauksessa hän on eräässä kirjassaan selittänyt melko selkeästi millaista aivokemiaa tuohon sekoiluun liittyy.

Miten nainen voi mennä näin sekaisin jostain miehestä 🙈🙈
Töissäkään ei oikein pysty olemaan kun ajatukset harhailee koko ajan

Ne on ne aivokemiat. Aiheuttavat kohteeseen keskittyviä pakkoajatuksia. Mitään muuta ei sitten saakaan ajateltua. Ei syö, ei nuku. Pienimuotoinen psykoosinomainen tila. Kyllä se onneksi rauhoittuu.

Mahlasta tuli mieleen, onko suosituksia mistä tilailla tulostimen mustetta?
Kerrankin muistaa asian ennenkuin se on loppu kokonaan, niin ehtii tilaamaan jos sais vähän edullisemmin kun suht iso laserin kasetti mikä ei ihan halvin.

Hankin tiskoneen. On tämän talon ensimmäinen, joutuu vähän soveltamaan, että saa asennettua melkein:järkevään:paikkaan.

Back
Ylös Bottom