Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Silloin kun Sylvi oli lapsi, niin television (kaksi kanavaa)
Juuri näin - kaksi kanavaa. 👍 Mtv:n ohjelmia vähän vilahteli yleisradion ohjelmien välissä - mutta kanavien lukumäärä ei siitä lisääntynyt.

Ja itselleni on jäänyt vahva mielikuva siitä, että noin joka toisessa ohjelmassa oli Markku Veijalainen. 🤔

Mielestäni on kohtuutonta, että euroviisukilpailut järjestetään joka vuosi ja että niistä tuutataan "uutista" jokaisessa mediassa jokaikinen päivä. Mielestäni - jos tätä paskaa on pakko vouhottaa - ne voisi toteuttaa vaikkapa viiden vuoden välein.
Nyt tuli niin vahvaa kritiikkiä, että vaikuttaa vähän ylikompensaatiolta. Ettei vain sieltä paljastuisikin ns. "Kaappieuroviisufani"

Pride voisi olla kuusi kertaa vuodessa, niin ei se aika Pride monthien välillä jäisi turhan pitkäksi.

Välillä? Eikö tuo ole nykyään vähän niin kuin non-stoppina käynnissä.

...sorretaan edestä ja takaa...

Sylvi ruvennut kirjoittamaan eroottisia novelleja.
#huhhuh

Minun tuntemat homot on ihan normaaleja ihmisiä.

Se taitaa kuule olla semmonen homma, että pitää olla kuin yhdestä muotista tai muuten on väärin, eikä kuulu joukkoon.
#Suvaitsevaisuus
#Politiikka

Se taitaa kuule olla semmonen homma, että pitää olla kuin yhdestä muotista tai muuten on väärin, eikä kuulu joukkoon.
#Suvaitsevaisuus
#Politiikka

Naispuoliselta bi-seksuaalilta olen kuullut, jotta joillakin lesboilla on yllättävän vastahakoinen suhtautuminen bi-tyyppeihin.

Sukupuolinen suuntautuneisuus on vain sukupuolinen suuntautuneisuus. Se ei poista suvaitsemattomuutta, syrjintää eikä ennakkoluuloja 🤷‍♀️

Naispuoliselta bi-seksuaalilta olen kuullut, jotta joillakin lesboilla on yllättävän vastahakoinen suhtautuminen bi-tyyppeihin.

Sukupuolinen suuntautuneisuus on vain sukupuolinen suuntautuneisuus. Se ei poista suvaitsemattomuutta, syrjintää eikä ennakkoluuloja 🤷‍♀️
Mun hyvä ystävä on semmonen kultatähti-lesbo ja kyllä, ne on aika nihkeitä bi-seksuaaleja kohtaan jostain syystä 🤔 ehkä muna pilaa maun.

Vähänkö olin yllättänyt ja sitten innostunut, kun kuulin yhden työkaverin olevan aivan oikea homoseksuaali - miehen kanssa parisuhteessa yms. Mutta ei siitä saanut naisen luottoystävää, jonka kanssa olisi voinut puhua muodista, meikkaamisesta ja kodin sisustamisesta. Tämä tyyppi oli kuin veteen keitetty, haalea ja suolaton annos kaurapuuroa. Iso pettymys. No, seuraavalla työpaikan homolla sentään oli sellaiset homoviikset, jotka tunnistin heti! Mutta sitten huomasin, että ne kammottavat kalapuikot on jostain ihmeellisestä syystä nuorison suosiossa - legit - eli kalapuikkoviikselliset painaa mimmiä kumoon radalla ollessaan.

kalapuikkoviikselliset

:cautious:

iu

Niin, siis... kukin pitäköön sellaisia naamakarvoja kuin haluaa. :rolleyes:

:LOL:

Taas jotain helvetin hippipaskaa. Motonetistä eikä bauhaussista löytynyt aikuisten kokoisia työhousuja.

Tekisi mieli ottaa kalja ketutukseen.

Taas jotain helvetin hippipaskaa. Motonetistä eikä bauhaussista löytynyt aikuisten kokoisia työhousuja.
:unsure:

:unsure:

Jokusen parin työhousuja kuluttaneena, väitän, että jos työukko saa itse valita housunsa, se ei todellakaan osta kuorihousuja.

Back
Ylös Bottom