Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eiku paljo vähee!

thumbnail_Näyttökuva 2025-05-13 kello 10.27.20.webp

Jaahast. Räyhäkkä börzeviikko käynnissä ja kaikki käyrät sojottaa vielä toistaiseksi koilliseen. Kauankohan jatkuu, on toinen kysymys jota joutuu itse kukanenkin tykönänsä pähkäilemään...
Ehkä pitää jo huomenna-to rueta ottamaan pelkokertoimen futuuria taas jälleen kerran. Edelleen on ollut minulla havaittavissa poikamaista hätäilyä, paljon rahaa jäänyt saamatta sen takia. Voidaan sanoa, että vehkeet suorastaan laukeavat käsille.

Viimeksi muokattu:
Mielestäni on kohtuutonta, että euroviisukilpailut järjestetään joka vuosi ja että niistä tuutataan "uutista" jokaisessa mediassa jokaikinen päivä. Mielestäni - jos tätä paskaa on pakko vouhottaa - ne voisi toteuttaa vaikkapa viiden vuoden välein.

Homojen hommia eli nauttii lehdistön erityistä siunausta.
Ehtotan Euroviisukvartaalia 3kk Euroviisutykitystä mediassa ja Pride voisi olla kuusi kertaa vuodessa, niin ei se aika Pride monthien välillä jäisi turhan pitkäksi.

Silloin kun Sylvi oli lapsi, niin television (kaksi kanavaa) musiikillinen viihdeanti koostui kahdesta ohjelmasta: Levyraadista ja Euroviisuista. Silloin Euroviisujen kanssa kohkaaminen oli ymmärrettävää. Olihan se hienoa, kun joku kekkosslovakialainen pääsi laulaa luikauttamaan ihan ulkomaille asti. Voi ihme ja kumma, kun oli kansainvälistä meininkiä. Kisa kesti tasan yhden illan. Ei sitä jännitystä olisi pitempään kestänytkään.

Mutta nyt. Montako kertaa ne helvetin esiintymiset on jo nähty ja kuultu ennen varsinaisia kilpailupäiviä 🙄 Miten joku jaksaa viikkotolkulla pähkäillä, kuinka paljon Erikan paljasta perskannikkaa näkyy ja onko ne KAJt nyt suomalaisia vai ruotsalaisia. Voi hyvä tavaton.

Tuli nyt edes se maailmanloppu.

Ja vielä asiaan liittyen. Minun tuntemat homot on ihan normaaleja ihmisiä. Ei ne kekkuloi paljettistringeistä strutsinsulka perseessä keskellä päivää julkihomostelemassa ja toitottamassa miten ihqua on olla homo tai vastavuoroisesti kuinka homoa sorretaan edestä ja takaa ihan joka hetki. Tavalliset homot tarvitsevat suojelua näiltä euroviisuhomppeleilta.

Jaahast. Räyhäkkä börzeviikko käynnissä ja kaikki käyrät sojottaa vielä toistaiseksi koilliseen. Kauankohan jatkuu, on toinen kysymys jota joutuu itse kukanenkin tykönänsä pähkäilemään...
Ehkä pitää jo huomenna-to rueta ottamaan pelkokertoimen futuuria taas jälleen kerran. Edelleen on ollut minulla havaittavissa poikamaista hätäilyä, paljon rahaa jäänyt saamatta sen takia. Voidaan sanoa, että vehkeet suorastaan laukeavat käsille.
Oletko seurannut Faronia? Onko siitä jotain ajatuksia?
Ostin vähän Rheinmetallia kun kurssi oli 534€, olisi pitänyt ostaa koko rahalla..

Back
Ylös Bottom