Mr T
VIP
Juuri näin - kaksi kanavaa.Silloin kun Sylvi oli lapsi, niin television (kaksi kanavaa)
Ja itselleni on jäänyt vahva mielikuva siitä, että noin joka toisessa ohjelmassa oli Markku Veijalainen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin - kaksi kanavaa.Silloin kun Sylvi oli lapsi, niin television (kaksi kanavaa)
Nyt tuli niin vahvaa kritiikkiä, että vaikuttaa vähän ylikompensaatiolta. Ettei vain sieltä paljastuisikin ns. "Kaappieuroviisufani"Mielestäni on kohtuutonta, että euroviisukilpailut järjestetään joka vuosi ja että niistä tuutataan "uutista" jokaisessa mediassa jokaikinen päivä. Mielestäni - jos tätä paskaa on pakko vouhottaa - ne voisi toteuttaa vaikkapa viiden vuoden välein.
puoli kuppia, onely
Pride voisi olla kuusi kertaa vuodessa, niin ei se aika Pride monthien välillä jäisi turhan pitkäksi.
...sorretaan edestä ja takaa...
Minun tuntemat homot on ihan normaaleja ihmisiä.
Kommunistisia eroottisia novelleja...Sylvi ruvennut kirjoittamaan eroottisia novelleja.
Kommunistisiaeroottisianovelleja...
Se taitaa kuule olla semmonen homma, että pitää olla kuin yhdestä muotista tai muuten on väärin, eikä kuulu joukkoon.
#Suvaitsevaisuus
#Politiikka
Kuinka saatoit unohtaa Heikki Hietamiehen ja Lauantaitanssit!
Vaihdan opuksen päähenkilöt bi-äijiksi, niin hekin ovat sen verran väärin, että eivät mahdu ahtaaseen lokeroon.
Mun hyvä ystävä on semmonen kultatähti-lesbo ja kyllä, ne on aika nihkeitä bi-seksuaaleja kohtaan jostain syystäNaispuoliselta bi-seksuaalilta olen kuullut, jotta joillakin lesboilla on yllättävän vastahakoinen suhtautuminen bi-tyyppeihin.
Sukupuolinen suuntautuneisuus on vain sukupuolinen suuntautuneisuus. Se ei poista suvaitsemattomuutta, syrjintää eikä ennakkoluuloja![]()
kalapuikkoviikselliset

Taas jotain helvetin hippipaskaa. Motonetistä eikä bauhaussista löytynyt aikuisten kokoisia työhousuja.
Jokusen parin työhousuja kuluttaneena, väitän, että jos työukko saa itse valita housunsa, se ei todellakaan osta kuorihousuja.
![]()
Highvis kuorihousut - Blåkläder
<p>Kevyesti vuoratut highvis kuorihousut, luokka 1, teipatuilla saumoilla, jotka suojaavat kylmältä, tuulelta ja sateelta. Joustavat ja irrotettavat henkselit, joustava vyötärö, polvisuojataskut ulkopuolella, velcro vasaranpidike ja lumilukot. Irralliset riipputaskut 2170 voidaan lisätä ja...www.blaklader.fi