Mitä lisäravinteita käytätte

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maijjuz
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Omegat, C- ja D-vitamiinit ja Kreatiini.

Protskuna tulee hörpittyä välipalana muutamia kertoja viikkoon Scitecin ProMix Vaniljaa ja Delite Chocolatea (on muuten parasta IKINÄ!)
Palkkarina menee Spiritin Kaakaota ja mustikka-vaniljaa (on muute myöskin oikein kelvollisen makuisia näin nirsonkin neidin suuhun)

Protskuna tulee hörpittyä välipalana muutamia kertoja viikkoon Scitecin ProMix Vaniljaa ja Delite Chocolatea (on muuten parasta IKINÄ!)
Tuli hankittua kans Scitecin vähälaktoosista prodea, capuccino. Aivan törkeän hyvää,vaikkakin vähän kalliimpaa, mutta eipähän jää homehtumaan kaappiin sen takia että maku tökkisi.

Mistä tuota Sciteciä saa ja millaisissa hinnoissa se liikkuu? Mä oon tällä hetkellä tykästynyt Massin perusheraan My Wheyhin (ja varsinkin vaniljanmakuiseen), mut niillä ei oo kyllä ollenkaan noin kivoja makuja. :kuola:

Aamusin

Vitamin D3
C-vitskut
Aminohapposekoitus (Amino 5600 tabletit)
Caffeine 200
CLA

Ennen treeniä:

Creatine Complete Hardcore (laturi)
CLA, tai Ripped Hardcorea.

Treenin aikana:

Amino-Pro-Essential
+puolikas pussi Fastin sportsdrinkki jos sattuu olemaan.

Jälkeen:

Mass Whey
Mass Leucine
Kreatiini monohydraatti
Amino 5600 tabletit

Illalla

SmartSupps Kaseiini maitoproteiinijuoma
Amino 5600
CLA
ZMA (tai sinkki ja magnesium erikseen)

Aika hifistelyä. Mutta toimii. Ei sitä tiiä oisko päässy nykysiin tuloksiin ilman näitä.

Mistä tuota Sciteciä saa ja millaisissa hinnoissa se liikkuu? Mä oon tällä hetkellä tykästynyt Massin perusheraan My Wheyhin (ja varsinkin vaniljanmakuiseen), mut niillä ei oo kyllä ollenkaan noin kivoja makuja. :kuola:

Mä oo tilannu netistä, monessaki paikkaa noita on myynnissä. Hinnat on karkeesti 20-30e et skidisti jotai peruskauraa kalliimpia mut ite oon kyl ainaki valmis maksamaan hyvästä mausta :)
Makuvaihtoehtojakin on aika monipuolisesti.
Tossa deliten mansikkaversiossakin on mansikanpaloja ja valkosuklaahippuja seassa :hyper:

Aamuisin:
- D-vitamiini
- Sinkki
Joskus C-vitamiini

Illalla:
- Mangesium
- Sinkki

St:n Recorvery pro palkkari treenin jälkeen ja st:n gourmet pro protskua päivän ruokailuista riippuen illalla.

Päivittäin monivitamiini ja D-vitamiini, lisäksi kalanmaksaöljy niinä päivinä kun ei tule kalaa syötyä. Palkkarina tällä hetkellä hera80+prode-sekoitus. Kreatiinista on ollut nyt taukoa, kohta voisi taas alkaa palkkarissa sitäkin ottamaan.

aamusin maitohappobakteeri, molkosan vitality (en tiiä luokitellaanko lisäravinteeks :D ), b-vitamiinipore, d-vitsku/kalkki ja illalla d-vitsku/kalkki ja magnesium. Palkkaria en oo oikein oppinu käyttää, syön aina ruuan melko nopsaa treenin jälkeen :D

d-vitamiini, multivita, kalsium. Useat asiantuntijat ovat mielestäni suositelleet että jokaisen ihmisen tulisi noita käyttää. Lisäksi magnesium-lisää ja b-vitamiinia joskus.

jotain multivitamiinii, d-vitamiinit omegat pääsi tällä viikolla loppumaan PRKL! :D Hera, malto, grea, glutamine, BCAA. glutamineä ja bcaa:ta yritän muistaa ottaa parikertaa päiväs mutta ei aina jaksa menee yleensä palkkariin. ja samalla greatiinin yritän muistaa ottaa ennen reenii mutta sekin tuppaa unohtuun niin menee yleensä palkkariin :face:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Magnesium, sinkki, monivitamiini, D-vitamiini, C-vitamiini, maitohappobakteeri, omega ja HCL menee purkista päivittäin. Palkkarina Mannisen Anabolic Overdrive ja proteiinilisänä saman yrityksen IsoHydro. Nämä ovat hieman arvokkaampia, mutta vatsani ei kestä keinotekoisia makeutusaineita, joita on monissa edullisimmissa. Lisäksi palkkarin mustaherukan maku on virkistävää vaihtelua suklaisiin yms.

D-vitamiini, magnesium ja omegat.
Palkkarina ja välipalaprotskuna StarNutritionin stevialla maustettu Whey-80, mansikka ja suklaa.
Treenijuomana StarNutritionin Octane, vesimelonin makuinen.
Kaapista löytyy lisäksi Fastin maustamaton hera.

Joka aamu:
-Monivitamiinit
-Magnesium

Treenipäivänä:
-BCAA
-Kreatiini
-Arginiini (tms. buusteri)
-Whey80 + Malto6

Joka ilta:
-Omega3
-ZMa+B6

Välipalajuomana/jauhona Smartsuppin suklaa prodejauhe :)
(ja löytyy myös PanCakeMixjauhoja spessupäiviä varten, omnom)

monivitsku, maustamaton tai stevia maustettu hera, omega 3, D-vit, satunnaisesti joku laihdutusta tukeva tuote CLA jne.

Tulossa kokeiluun ALA.

Säännöllisen epäsäännöllisesti laadukas orgaaninen monivitamiini, D-vitamiini (50-100 mikrogrammaa/vrk), E-EPA/DHA. Ajoittain orgaaninen B-vitamiini, magnesium, sinkki, kromi. BCAA päivittäin, herne-, soija- ja hamppuproteiinijauheita (olen maitoyliherkkä) lähinnä treenin yhteydessä. Stressiin tai ahdistukseen ajoittain kauranversouutetipat, mielialaan ajoittain mäkikuismauutetipat.

heraisolaatti kreatiini monivitamiini ashwaganda tongkat ali fadogia agrestis boori sinkki mangnesium omega 3. d3. k2 . preworkout

Mikä olisi hyvä ja laadukas monivitamiini ?Käytän tällähetkellä vidaa joka on halpa ja korkeat vitamiiniarvot.
Screenshot 2024-04-15 at 20.20.47.jpg
Ja kannattaa toi sisältö katsoa ennen hintaa.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom