Voi perseenperseenperseenperse. Joutunee hankkimaan uuden puhelimen...mutta jos odottelisi joulun yli, sittenhän tulee kuitenkin alennusmyynnit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, luurit pitää vaan kokeilla omaan päähän, ei niitä voi minkään revikoiden perusteella pelkästään ostaa. Oman pään ja korvalehden koko vaikuttaa, paljon pitäs olla kupissa kokoa, sangassa säätövaraa ja paljon ne luurit sais puristaa. Ja kun ihminen kuuleekin vielä eri luurit vähän eri tavalla korvalehden muodosta (ja toki yksilöllisestä havainnoinnista) johtuen, niin koekuuntelemaan / testaamaan vaan kiinnostavia.Kyllä. Mahdollisimmat pehmeät/mukavat. Ettei paina päähän kovin syviä orkosia. Yhdet kalliit JBL:t menossa hylkyyn tämän takia.
20mg aamulla ja 20mg illalla. Ilta-annoksen hyöty: negative, mutta ihan vittuillessaan saat sitten ravata kusella koko yön.
Ulefonen "vasaramalleja" voi suositella. Varsinkin etukamera tuottaa aika epäselviä kuvia heikommassa valossa mutta ominaisuudet eräjormailussa ovat priimaa.Voi perseenperseenperseenperse. Joutunee hankkimaan uuden puhelimen...mutta jos odottelisi joulun yli, sittenhän tulee kuitenkin alennusmyynnit.
Täytyypä katella niitäkin. Nykyinen Sony on kestänyt monet betonilattiaan pudotukset ja akku riittää allekirjoittaneen käytöllä etelleen 2 päivää, vaikka luuri on 6v vanha. Laitteen sisällä on ollut jo pari vuotta jotain irti, kuuluu sellainen helinä kun ravistaa...mutta toimintaan ei ole vaikuttanut.Ulefonen "vasaramalleja" voi suositella. Varsinkin etukamera tuottaa aika epäselviä kuvia heikommassa valossa mutta ominaisuudet eräjormailussa ovat priimaa.
Korkeaan painoonkin tottuu nopeasti.
Sun pitää tulla kuvaamaanEi tennishametta, ei tietoa.
En mä oikein jouda nyt, pitää valmistella mökki joulua varten. Sitä paitsi Finkulle tulisi paha mieliSun pitää tulla kuvaamaan![]()
Kiire on kiire.En mä oikein jouda nyt, pitää valmistella mökki joulua varten. Sitä paitsi Finkulle tulisi paha mieli![]()
Jaettu ilo on paras ilo eikösEn mä oikein jouda nyt, pitää valmistella mökki joulua varten. Sitä paitsi Finkulle tulisi paha mieli![]()

Asiat tärkeysjärjestykseen, arvostan.En mä oikein jouda nyt, pitää valmistella mökki joulua varten. Sitä paitsi Finkulle tulisi paha mieli![]()
Tuoreet jäniksen jäljetkin seurannassa, juuri passelissa puuterilumessa. Ei tässä todellakaan jouda olemattomien tennishameiden perään.Asiat tärkeysjärjestykseen, arvostan.