Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten herrasmiehillä ja -naisilla sujui perjantai-ilta kakkosen parissa? Ei ollut reilua maikkarilta laittaa mad maxia ja terminaattoria yhtä aikaa näköradioon.

Ai mikä lento/matkapöhö?

Screenshot_20231216_021228_Gallery.webp

@Doctor feelgood Furesis annostus?

Dinttantuu. Pitääköhän lähteä Nesteen baariin aamupalalle.

Onneksi @orsilla1 ymmärsi mennä lääkäriin, eikä osallistunut rakennusmestarien hiihtokilpailuihin, kuten Kalle Päätalo teki aikoinaan.

Pitääköhän lähteä Nesteen baariin aamupalalle.
Nyt menis itellekin joku hotelliaamiainen, mutta kai se pitää vaan kotosalla kahvit keitellä.

Emännän setä lahjoitti hiljattain itse ampumansa hirven lihaa, tuommosta kevyesti savustettua siivua. On varsin makoisaa leivän päällä.

Ja viimeinen aamun ihmettelö, että pitäsköhän jaksaa suorittaa muutama Kubernetes-kurssi + sertifiointi, kun näyttävät olevan a) kohtuuhintaisia (työnantajan / maksajan kannalta), b) eivät vaatis kauheaa pänttäämistä, kun kilsoja on jo kohtuullisesti, mutta c) näkyvät sisältävän muutamia ihan hyviä juttuja, joita ei haittais tarkentaa.

Onkohan tuota ite immuuni tuollaisille lentoturvotuksille? Tai riittävän läski, ettei sitä vaan huomaa?

Viimeks koneessa meinas vetää ekaa kertaa korvia lukkoon vähän sillai, että rupes vihloonkin hetkellisesti, mutta muuten meikäläisen lentäminen ollu suht kivutonta, mitä nyt aina vituttaa istua ahtaassa koneessa.

mitä nyt aina vituttaa istua ahtaassa koneessa
Minä vähän kattelin säälien Vaasan koneessa naapuripenkille viikkautunutta kaveria joka oli ainakin kaks kertaa minun mittanen ja neljäsosan painonen, sen polvet oli melkein seuraavassa penkissä kiinni ja minä oioin yhtä paksuja, mutta paljon lyhäsempiä jalkojani siinä käytävälle.

Mutta sitten tulin järkiini ja nauroin sisäänpäin hänen kohtaloaan, mitäs on niin pitkä, oma vika. Kerrankin meillä lihavilla kääpiöillä on jotain etua elämässä.

177cm olen pitkä ja jos sentinkin olisi pidemmät jalat, niin polvet osuisi useissa koneissa etupuolella olevaan penkkiin.
Aika millilleen ne lentokoneen turistiluokat on mitoitettu keskivertokansalaiselle. Pidemmillä jaloilla ei mitenkään voi saada mukavaa asentoa. Pahana tapanani nukkuessa on roikuttaa toista jalkaa koneen käytävän puolella ja lentoemot on tietenkin jyränneet siihen pahki kaljakärryillä +10 kertaa.

rääkyvät kakarat
Lentoemot tekee onneksi näille oman pedin useammasta penkistä, jos vain suinkin on tilaa. Mutta on rajua kuunneltavaa, kun kiljutaan 11h lennon ajan. Joutuu hakemaan useamman gin&tonic:n sieltä takabaarista. En kyllä tiedä kuuluisiko niistä nykyään maksaa. Aina ovat tehneet ilmaiseksi, kun osaa oikein kiltisti pyytää, eikä heillä ole muita kiireitä.

Vasta. Melu. Luurit. Eihän junassakaan voi matkustaa ilman.

Junasta oon tosin ottanu viimeiset pari matkaa oman akvaarion, kun tarvinnu tehdä töitä menosuuntaan.

Back
Ylös Bottom