Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt menis itellekin joku hotelliaamiainen, mutta kai se pitää vaan kotosalla kahvit keitellä.Pitääköhän lähteä Nesteen baariin aamupalalle.
Humpuukia, ei niitä noin lyhyille lennoille tartte. pitäs ostaa uuet, kun vanhat meni ns pilalle kun päätyivät vahingossa kuivausrumpuun
Minä vähän kattelin säälien Vaasan koneessa naapuripenkille viikkautunutta kaveria joka oli ainakin kaks kertaa minun mittanen ja neljäsosan painonen, sen polvet oli melkein seuraavassa penkissä kiinni ja minä oioin yhtä paksuja, mutta paljon lyhäsempiä jalkojani siinä käytävälle.mitä nyt aina vituttaa istua ahtaassa koneessa
Lentoemot tekee onneksi näille oman pedin useammasta penkistä, jos vain suinkin on tilaa. Mutta on rajua kuunneltavaa, kun kiljutaan 11h lennon ajan. Joutuu hakemaan useamman gin&tonic:n sieltä takabaarista. En kyllä tiedä kuuluisiko niistä nykyään maksaa. Aina ovat tehneet ilmaiseksi, kun osaa oikein kiltisti pyytää, eikä heillä ole muita kiireitä.rääkyvät kakarat
Ei tennishametta, ei tietoa.En oo seurannut niin tuota sinkkuketjua. Millä sivulla siellä?
Kyllä. Mahdollisimmat pehmeät/mukavat. Ettei paina päähän kovin syviä orkosia. Yhdet kalliit JBL:t menossa hylkyyn tämän takia.Vasta. Melu. Luurit.
Kah... Kal... kah... kal...Jos sitä aamukahvia ja samalla voisi miettiä mitä tänään aikoo tehdä.