Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä mieltä @Sylverö

"Varuskuntaan saapumisesta minulla ei ole muistikuvia johtuen humalatilastani. Seuraavat muistikuvat ovat aamulta, kun heräsin. Palvelustoverini kertoivat, mitä yöllä oli tapahtunut. He sanoivat, että olimme kruisailleet siivouskoneella ja metelöineet, alikersantti kertoi poliisin kuulusteluissa"
😡 siivouskoneella hurjastelu humalassa on ankarasti kiellettyä. Mielestäni kohtuullinen rangaistus juoppoudesta olisi kahden vuoden pakollinen Antabus-kuuri.

Hra kuukle ei ny ollu avulias, liekö merkki ja/tai malli sitte ollu eri kuin muistan, ei jaksa enempää haeskella, mutta eikös mobiran citymanille myyty aikoinaan moista?
On niitä näköjään olemassa, mutta on kyllä nuo nahkaiset sen näköisiä että ehkä jäsen Invisus voisi innostua...

IMG_20231216_152324.webp

Ihan pätevä vinkki näin leikkipuistossa.

Mitä mieltä @Sylverö

"Varuskuntaan saapumisesta minulla ei ole muistikuvia johtuen humalatilastani. Seuraavat muistikuvat ovat aamulta, kun heräsin. Palvelustoverini kertoivat, mitä yöllä oli tapahtunut. He sanoivat, että olimme kruisailleet siivouskoneella ja metelöineet, alikersantti kertoi poliisin kuulusteluissa"
Pojat on poikia ja tytöt tekee lisää.

Taas tartti koomata puoltoista tuntia sohvalla näköjään. Päiväseltään 1,5km altaassa, kilometrin pääs näköjään 25 minuuttiin, mikä ei varmaan kenellekään oikealle uimarille ole aika eikä mikään, mutta ite ei tuon nopeammin oo kilsaa polskinu.

Sit onnistunut ajoitus kinkkibuffaan ennen hirveetä ryysistä ja kaupasta vielä matkaan jotain Brunbergin riisisuklaata, jota nautitaan kahvin kanssa seuraavana. Ettei pääse laihtuun nääs.

Huhhuh, firman pikkujoulut koeponnistettu. Lievä pettymys, ei tappeluita, rikottuja liittoja, työasisoistakin puhuttiin vähän ja nekin positiivisella otteella.

Onneksi sentään yksilötasolla sain vahvan krapulan ja tyhjän tilin.

Mitä mieltä @Sylverö

😡 siivouskoneella hurjastelu humalassa on ankarasti kiellettyä.

Kirkkaat kuraviinat kannattaa jättää vanhoille rapajuopoille. Fernet Branca on aina varma valinta. Viinien valikoinnissa suosittelen metodia, jossa viini valitaan hassun nimen ja/tai etiketin perusteella. Esim Otus-valkkari on erittäin hyvää.
Oon aina miettinyt miltä Fernet Branca maistuu, kuullut siitä juttuja ja lauluissakin siitä puhutaan. Mutten oo tohtinut maistaa.

Back
Ylös Bottom