Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mieltä @Sylverö
![]()
Varusmiehet saapuivat humalassa Kajaaniin – aamun pikkutunneilla tykkihallissa oli vastassa melkoinen näky
”Varuskuntaan saapumisesta minulla ei ole muistikuvia johtuen humalatilastani”, toinen varusmiehistä totesi poliisille.www.is.fi
"Varuskuntaan saapumisesta minulla ei ole muistikuvia johtuen humalatilastani. Seuraavat muistikuvat ovat aamulta, kun heräsin. Palvelustoverini kertoivat, mitä yöllä oli tapahtunut. He sanoivat, että olimme kruisailleet siivouskoneella ja metelöineet, alikersantti kertoi poliisin kuulusteluissa"
Hra kuukle ei ny ollu avulias, liekö merkki ja/tai malli sitte ollu eri kuin muistan, ei jaksa enempää haeskella, mutta eikös mobiran citymanille myyty aikoinaan moista?isohkolle puhelimelle olla saatavana kainalokoteloita
On niitä näköjään olemassa, mutta on kyllä nuo nahkaiset sen näköisiä että ehkä jäsen Invisus voisi innostua...Hra kuukle ei ny ollu avulias, liekö merkki ja/tai malli sitte ollu eri kuin muistan, ei jaksa enempää haeskella, mutta eikös mobiran citymanille myyty aikoinaan moista?
Ei. Aika kehnosti on kausi alkanut.Suomalaiset ei ihan kärjessä tänään suksineet.
Kahvi
Suomalaiset ei ihan kärjessä tänään suksineet.
Kahvi
Ei. Aika kehnosti on kausi alkanut.
Pojat on poikia ja tytöt tekee lisää.Mitä mieltä @Sylverö
![]()
Varusmiehet saapuivat humalassa Kajaaniin – aamun pikkutunneilla tykkihallissa oli vastassa melkoinen näky
”Varuskuntaan saapumisesta minulla ei ole muistikuvia johtuen humalatilastani”, toinen varusmiehistä totesi poliisille.www.is.fi
"Varuskuntaan saapumisesta minulla ei ole muistikuvia johtuen humalatilastani. Seuraavat muistikuvat ovat aamulta, kun heräsin. Palvelustoverini kertoivat, mitä yöllä oli tapahtunut. He sanoivat, että olimme kruisailleet siivouskoneella ja metelöineet, alikersantti kertoi poliisin kuulusteluissa"
Mitä mieltä @Sylverö
![]()
Joo. Saisi olla muitakin siellä kärjessä.Esim. Hyvä Musgrave, ei pelkkää Norjan lippua podiumille!
Oon aina miettinyt miltä Fernet Branca maistuu, kuullut siitä juttuja ja lauluissakin siitä puhutaan. Mutten oo tohtinut maistaa.Kirkkaat kuraviinat kannattaa jättää vanhoille rapajuopoille. Fernet Branca on aina varma valinta. Viinien valikoinnissa suosittelen metodia, jossa viini valitaan hassun nimen ja/tai etiketin perusteella. Esim Otus-valkkari on erittäin hyvää.