Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

408945900_884800319762594_4568832813862805753_n.jpg

Jotenkin aattelin automaattisesti Aliisaa ja Sylveröä.

Mutta kumminkin (ehkä) kinttu valmiiksi auki siirteitä varten niin siinä samallahan se menis.. #potilaat
Ainaki alaraajojen angio het kun toipunut kohtuudella konepellin avaamisesta. Sytämen ohitus kuhtalaisesen iso stressi elimistölle, että vähän toipumista siitä ja sitten sen alaraajojen angion perusteella pallotukset tai ohitukset.

Mutta ei kannata tätä keskusteluketjua esitellä siellä, voi joutua antenniosastolle.
Täällähän minä jo olenkin valmiiksi. Eikä ole tätä ketjua tarvinnut kellekään esitellä.

Ainaki alaraajojen angio het kun toipunut kohtuudella konepellin avaamisesta. Sytämen ohitus kuhtalaisesen iso stressi elimistölle, että vähän toipumista siitä ja sitten sen alaraajojen angion perusteella pallotukset tai ohitukset.
Mä olen tiukasti pitänyt kiinni siitä ajatuksesta, että oot gynekologi. Nyt romuttui mun mielikuvat täysin.

Back
Ylös Bottom