"Tää homma syö miestä rotan lailla..."
Eh nimittäin...
Eh nimittäin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mökkisaunassani
Kuva tai ei uskotaMökkisaunassani on hetken päästä hyvin muodostuneet pakarat paljaana. Harmillisen asiasta tekee se, että ne ovat omani.
Ota ny Sniffari olut, pari, niin Sylvikin joutuu ottaa. Rauhoittuu hän hiemanTaitaa olla patukkaa tarjolla.
Se oli hyvä mainos.
Ainaki alaraajojen angio het kun toipunut kohtuudella konepellin avaamisesta. Sytämen ohitus kuhtalaisesen iso stressi elimistölle, että vähän toipumista siitä ja sitten sen alaraajojen angion perusteella pallotukset tai ohitukset.Mutta kumminkin (ehkä) kinttu valmiiksi auki siirteitä varten niin siinä samallahan se menis.. #potilaat
Minä olen lupaukseni pitänyt, sinkkuketjusta löytyy muutama kuva ja jääkaapillakin olen pyörähtänyt.Kuva tai ei uskota
MRA vaan tässä orotellessa ohituksia.Ainaki alaraajojen angio het kun toipunut kohtuudella konepellin avaamisesta. Sytämen ohitus kuhtalaisesen iso stressi elimistölle, että vähän toipumista siitä ja sitten sen alaraajojen angion perusteella pallotukset tai ohitukset.
En oo seurannut niin tuota sinkkuketjua. Millä sivulla siellä?Minä olen lupaukseni pitänyt, sinkkuketjusta löytyy muutama kuva ja jääkaapillakin olen pyörähtänyt.
Täällähän minä jo olenkin valmiiksi. Eikä ole tätä ketjua tarvinnut kellekään esitellä.Mutta ei kannata tätä keskusteluketjua esitellä siellä, voi joutua antenniosastolle.
Mä olen tiukasti pitänyt kiinni siitä ajatuksesta, että oot gynekologi. Nyt romuttui mun mielikuvat täysin.Ainaki alaraajojen angio het kun toipunut kohtuudella konepellin avaamisesta. Sytämen ohitus kuhtalaisesen iso stressi elimistölle, että vähän toipumista siitä ja sitten sen alaraajojen angion perusteella pallotukset tai ohitukset.
Toisten puolesta ei voi puhua, mutta veikkaisin, että voi siitä huolimatta vilkaista.Mä olen tiukasti pitänyt kiinni siitä ajatuksesta, että oot gynekologi. Nyt romuttui mun mielikuvat täysin.
Uskoisin näin myös.Toisten puolesta ei voi puhua, mutta veikkaisin, että voi siitä huolimatta vilkaista.