No näinhän se olikin!No ainakin takavuosilta kovin tunnettu ja varsin menestynyt kehonrakentaja Antti Jurvansuu toimi pitkään lakimiehenä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No näinhän se olikin!No ainakin takavuosilta kovin tunnettu ja varsin menestynyt kehonrakentaja Antti Jurvansuu toimi pitkään lakimiehenä.
Tiedät siis ettei toimi enään lakimiehenä?No ainakin takavuosilta kovin tunnettu ja varsin menestynyt kehonrakentaja Antti Jurvansuu toimi pitkään lakimiehenä.
Kuka on Tatu?Mä haluaisin vaikka Tatun tähän kommentoimaan tästä dopingsakosta. En teidän näppisjuristien ammattitaitoa mitenkään kyseenalaista mutta olis kiva tietää, onko näitä koskaan riitautettu ja mikä on oikeuslaitoksen näkemys näistä sakkojen kokonaissummista? Miksei sitten summaa nostettais pelotteena vaikka miljoonaan?
Luvat lähti tuon em. tuomion myötä. En tiedä onko toimisto vielä pystyssä, mutta itse ei ainakaan juristin hommia näin ollen voi enää tehdä.Tiedät siis ettei toimi enään lakimiehenä?
Taisi olla joku asianajaja, joka pakkiksen vippipuolella aikanaan vastaili kysymyksiin, mutta ei ole enää aktiivinen ja ketjunkin Mike taisi ihan hiljattain poistaaKuka on Tatu?
Mä haluaisin vaikka Tatun tähän kommentoimaan tästä dopingsakosta. En teidän näppisjuristien ammattitaitoa mitenkään kyseenalaista mutta olis kiva tietää, onko näitä koskaan riitautettu ja mikä on oikeuslaitoksen näkemys näistä sakkojen kokonaissummista? Miksei sitten summaa nostettais pelotteena vaikka miljoonaan?
En usko että tarvii maksaa, ei mun mielestä ole perintä kelvollinenJotenkin karulta kuulostaa toi 5k sakko siitä että on vetäny roinaa.
PS: hieno liitto :DD
View: https://www.instagram.com/p/CyVbweWNrr_/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Ja taas.. Ja kevään EM kisoissa yli 20käryä!![]()
Ei niinkään siitä että on vetänyt roinaa, vaan siitä että on rikkonut sopimuksen.Jotenkin karulta kuulostaa toi 5k sakko siitä että on vetäny roinaa.
PS: hieno liitto :DD
Mitä tarkoitat perintä kelvollisella? Sopimussakko kyseessä kuten edellisen kohdalla on todettu. Eli aivan yhtä perimiskelpoinen kuin mikä tahansa sopimukseen perustuva velvollisuus.En usko että tarvii maksaa, ei mun mielestä ole perintä kelvollinen
Toivottavasti menee perintään niin jatkossa oppii katsomaan mihin sitä nimensä laittaa. Samat pelisäännöt kaikilleToinen kysymys tietysti on, että hakeeko liitto näille ulosottoperustetta ja jos hakee, niin onko velallisella tuloa/varallisuutta josta ulosotto perii saatavan. Vai meneekö perinteiselle varattomuuseste linjalle, jolloin katellaan se 15 vuotta tuomiosta saadaanko velkaa perittyä.
Ei mutta saa liiton näyttään hölmöltä kun sanovat bodausta friikkisirkukseksi.Ei kai se liiton vika ole jos joku käyttää ja käryää? Vai onko skl:n vika jos joku yksittäinen urheilija tekee virheen?
Eikös se silloin ole ihan hyvä vaan kun jää kiinni