View: https://www.reddit.com/r/ukraine/comments/14e1asb/patron_the_dog_now_has_a_cartoon_where_he_teaches/?utm_source=share&utm_medium=mwe
Loistava ja hieno, mutta surullinen idea lasten piiretylle :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ei tuohon kevein perustein kannata lähteä, koska Putin pystynee kääntämään ko. asiat eksistentiaaliseksi uhaksi tarpeen vaatiessa. Lisäksi yksi uhka on myös se, että Putin ajetaan niin nurkkaan, ettei mitään hävittävää enää ole, jolloin tärkeintä saattaa olla, että länsi häviää vielä enemmän.Täytyy kuitenkin huomioida että itä-ukraina ja krim ovat osa ryslandiaa heidän mielestään, ja ymmärtääkseni ihan juridisestikin heidän näkökulmasta. Siispä heille eksistentiaalinen uhka voi olla noille alueille tunkeutuminen. Ei siis sillai että itsekään ydinaseiden käyttöön uskoisin, ja veikkaan jopa että ydinaseiden käytön todennäköisyys laskisi mikäli sinne jenkit menisi mestoille.
Minulla on tästä pitkä oppimäärä ja vahva kokemusasiantuntijuus taustalla. Trust me bro.Sä saat venäläiset kuulostamaan siltä kuin he toimisivat jotenkin johdonmukaisesti. Jos muutenkin on heitetty hatusta syitä lähteä sotimaan Ukrainaan - anteeksi, pelastamaan siellä asuvia venäläisiä natsimutanteilta - niin mikä estää Venäläisiä lukemasta omaa lakiaan muutenkin vähän miten sattuu?
Kovaa leimaamista ja änkytystä taas kerran. Kultti? Aijaijai...Kovasti ne näyttävät pitävän YK:n suomista oikeuksistaan kiinni ja veto-oikeudellaan estävän ulkopuolisia puuttumasta tilanteeseen.
Mikäs selvä toimi tässä nyt on pöydällä?
Tuohon kulttiinko pitää liittyä, jotta saa varata itselleen oikeuden jossitella?
Sä taas saat suomalaisen kuulostamaan hyvin epävakailta.Sä saat venäläiset kuulostamaan siltä kuin he toimisivat jotenkin johdonmukaisesti. Jos muutenkin on heitetty hatusta syitä lähteä sotimaan Ukrainaan - anteeksi, pelastamaan siellä asuvia venäläisiä natsimutanteilta - niin mikä estää Venäläisiä lukemasta omaa lakiaan muutenkin vähän miten sattuu?
Kerrotko mulle sitten mikä tuossa mun sanomassani on väärin. Eikö Kreml ole esittänyt, että Ukrainan maaperällä on natseja, sekä mutanttisotilaita, jotka sieltä pitää puhdistaa? Eivätkö he nimenomaan sillä(kin) ole tätä erikoisoperaatiota perustelleet?Sä taas saat suomalaisen kuulostamaan hyvin epävakailta.
En mä tiedä mitä kreml väitetysti on sanonut kun en seuraa, mutta se oli yleinen havainto sinusta. Tykkäät vääristellä asioita.Kerrotko mulle sitten mikä tuossa mun sanomassani on väärin. Eikö Kreml ole esittänyt, että Ukrainan maaperällä on natseja, sekä mutanttisotilaita, jotka sieltä pitää puhdistaa? Eivätkö he nimenomaan sillä(kin) ole tätä erikoisoperaatiota perustelleet?
Selitä nyt mulle mitä epävakaata mun sanomisessani oli, kun päätit jälleen hyökätä sanomisiani kohtaan, kiitos.
Haastattelussa Ukrainalainen naissotilas kohdassa 2:40 sanoo että rauha tulee sitten kun kaikki ryssät on tapettu Ukrainan maaperältä! Eikä merkitystä kuinka pitkään siinä menee. Oikea asenne!
View: https://www.youtube.com/watch?v=yRL3Nlu9uts
Kovasti menee taas ohi aiheen kun sä alat huuteleen henkilökohtaisi. Mutta kuten tässä nyt olet osoittanut isolla määrällä viestejä, sun keskustelutaitosi ovat täysin olemattomat, joten en tiedä miksi enää edes odotan sulta muuta kuin riidanhaluisuutta.En mä tiedä mitä kreml väitetysti on sanonut kun en seuraa, mutta se oli yleinen havainto sinusta. Tykkäät vääristellä asioita.
Ai, en tiennyt, että olit vakavissasi ehdottaessasi "naton kävelevän" sinne? Ihanko oikeasti luulet, että siitä hyvästä sataisi pelkästään kultaa, mirhamia ja suitsukkeita naton niskaan, eikä yksikään maa saisi paskahalvausta, kun vailla YK:n mandaattia liittoudutaan sotilaallisesti yksittäistä valtiota vastaan?Etkö sä nyt tiedäkään mitä toimia ehdotin? Miksi änkytät kun suoraan kerroin ne juuri?
En mä tuhlaa aikaa sun reportedly juttujen tutkimiseen. Voit ihan itse toimittaa jorinasi ja vähentää sitä alemmuustilaasi ryzzien kanssa.Kovasti menee taas ohi aiheen kun sä alat huuteleen henkilökohtaisi. Mutta kuten tässä nyt olet osoittanut isolla määrällä viestejä, sun keskustelutaitosi ovat täysin olemattomat, joten en tiedä miksi enää edes odotan sulta muuta kuin riidanhaluisuutta.
Sä voit toki todistaa myös kuinka mä olen vääristellyt asioita. Esimerkiksi nuo Kremlin väittämät on aika helppo tarkastaa ihan sun omalla toisella kotimaisellasi. Ehkä kannattaa tehdä se ennen kuin alat huutelemaan?
No se on hyvä kun ryssät voi tehdä näin ja YK ilmeisesti lähetti uhkaavan kirjeen tästä? wowAi, en tiennyt, että olit vakavissasi ehdottaessasi "naton kävelevän" sinne? Ihanko oikeasti luulet, että siitä hyvästä sataisi pelkästään kultaa, mirhamia ja suitsukkeita naton niskaan, eikä yksikään maa saisi paskahalvausta, kun vailla YK:n mandaattia liittoudutaan sotilaallisesti yksittäistä valtiota vastaan?
Minusta on erikoista, ettei edes rauhasta kunnolla keskustella ja sotapaska vaan jatkuu ja jatkuu. Jos sotimalla halutaan loppu, niin Natolta vaan täysi hööki päälle, mutta siihenkään ei ole uskallusta.Miten kuvittelen että rauhaa voi neuvotella kun ryssä edelleen miehittää alueita ja kidutus kellarit jatkuvassa käytössä? Melko erikoinen rauhan käsite sinulla. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ajaa ne pois maasta, jonka jälkeen turvatakuut Ukrainalle ettei ryssä enää ikinä harkitse rajan ylittämistä.
Minusta on vielä erikoisempaa, miten YK:n yleiskokouksissa ollaan vaadittu rauhaa Ukrainaan, mutta Venäjälle se ei ole sopinut.Minusta on erikoista, ettei edes rauhasta kunnolla keskustella ja sotapaska vaan jatkuu ja jatkuu. Jos sotimalla halutaan loppu, niin Natolta vaan täysi hööki päälle, mutta siihenkään ei ole uskallusta.
Siellä YK:ssa vain valitettavasti löytyy liikaa "hiljaisia ymmärtäjiä" Venäjän touhuille.Senhän pitäisi nimenomaan lähteä siitä, että YK asettaisi Venäjälle uhkavaatimuksen joukkojen vetämisestä takaisin omalle puolen rajaa tai se tehdään väkisin. Venäjällä on veto-oikeus kyllä eli tarkoittaa nähtävästi sitä, että Venäjä voisi alkaa vaikka kaikessa rauhassa murhaamaan jokaisen näkemänsä ukrainalaissiviilin, eikä kukaan voisi tulla väliin, koska veto-oikeus. Eihän se näin voi mennä. Veto-oikeus ei ole luonnonvakio vaan tässä tapauksessa poliittinen ongelma, johon löytyisi takuulla poliittinen ratkaisu, jos niin haluttaisiin. Esim. Venäjän veto-oikeuden poistaminen syyllä x tai y. Tämän jälkeen voitaisiin toimia kuten toimittiin Kuwaitin ja Irakin casessa jos näin äänestettäisiin tapahtuvaksi.