Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin

View: https://twitter.com/DrAseemMalhotra/status/1574257292006014976

View: https://twitter.com/DrAseemMalhotra/status/1574280738056568832

There was never any evidence justifying any COVID-19 vaccine mandates, passports or any of the other coercive measures adopted byvarious governments worldwide.
Every patient who was offered any COVID-19 vaccine should have been made aware of what their risk from COVID-19 isaccording to age and risk factors. In keeping with ethical
medical practice, doctors should have informed patients of their absolute risk reduction for infection from previous more lethal variant being approximately 0.84%
or 1 in 119 (based on non-transparent data) and that this level of protection only lasts for a few months. They should also have provided more precise and robust data on what
the actual absolute individual risk reduction of COVID-19 death from the vaccine is, what the true rates of serious adverse events (such as permanent disability, hospitalisation or
death) are.

toivottavasti tulee saamaan myös valtamedian huomion..

Hienoa, että joku jaksaa edes yrittää oikoa journalistien jatkuvaa valehtelua ja vääristelyä.

Vesa Raiskila:
𝗞𝗔𝗧𝗦𝗢𝗝𝗜𝗘𝗡 𝗛𝗔𝗥𝗛𝗔𝗔𝗡𝗝𝗢𝗛𝗧𝗔𝗠𝗜𝗦𝗧𝗔. Alla MTV Uutisille lähettämäni oikaisupyyntö Tulosruudusta, josta välittyi harhaanjohtava kuva, että Santeri Virtasen toinen sydänlihastulehdus seurasi koronatartunnasta. Haastattelussa Virtanen itsekin liitti sydänlihastulehduksen koronarokotteeseen, joka annettiin vähän ennen oireiden alkamista. Tämä kohta oli kuitenkin jätetty pois MTV Uutisten lähetyksestä:

Hyvät MTV Uutisten toimittajat,
MTV Uutiset rikkoo Julkisen sanan neuvoston asettamia Journalistin ohjeita antaessaan 22.9.2022 Tulosruudussa kuvan, että jääkiekkoilija Santeri Virtasen toinen sydänlihastulehdus johtui koronatartunnasta. Sanottuaan, että Virtanen sai helmikuussa 2021 koronavirustartunnasta sydänlihastulehduksen, toimittaja jatkaa:
"Tammikuussa 2022 sama toistui: toista kertaa sydänlihastulehdus vuoden sisään. Tällä kertaa oireet olivat niin vakavia, että Virtanen joutui sairaalaan."
Ilmaisun "sama toistui" kuuntelijat luonnollisesti tulkitsevat tarkoittavan, että Virtanen sai toistamiseen sydänlihastulehduksen ja että hän sai senkin virustartunnasta. Haastattelusta on jätetty pois kohta, jossa Virtanen liittää sydänlihastulehduksen kolmanteen koronarokotteeseen:
"Silloin sunnuntaina... sen viikon sunnuntaina alettiin jakaa näitä kolmansia rokotuksia. No mä otin sen sitten ja sit heti samana iltana mä olin sillai, et nyt ei voi, ei voi olla totta ja pääsin normi sydänosastolle..."
Sydänlihastulehdus varsinkin nuorilla miehillä on koronarokotteiden tunnettu haittavaikutus. Yhteys Virtasen ottamaan injektioon tuodaan asianmukaisesti esiin Ilta-Sanomien artikkelissa:
" 'Sen hetkisten suositusten mukaisesti minulle annettiin kolmas koronarokote. Jo samana iltana tunsin, että nyt jokin on päin hemmettiä.'
Virtasella todettiin toinen sydänlihastulehdus, mahdollisesti rokotteen sivuoireena."
MTV Uutisten ohjelma rikkoo Journalistin ohjetta 8: "Journalistin velvollisuus on pyrkiä totuudenmukaiseen tiedonvälitykseen." Ei ilmennä pyrkimystä totuudenmukaiseen tiedonvälitykseen antaa harhaanjohtava kuva, että jääkiekkoilijan toinenkin sydänlihastulehdus olisi liittynyt koronatartuntaan, ja jättää mainitsematta haastateltavan itsensäkin esiintuoma yhteys rokotteeseen ja sen poisleikkaaminen haastatteluvideosta. Viimeksi mainittu rikkoo puolestaan Journalistin ohjetta numero 11: "[...] kuvaa tai ääntä ei saa käyttää harhaanjohtavasti."
Toivon, että kyse ei ole tarkoituksellisesta vääristelystä, ja siksi odotan, että olennainen yhteys ja Virtasen toteamus tuodaan esiin ja väärä vaikutelma oikaistaan Journalistin ohjeen numero 20 ohjeistuksen mukaisesti.
Ystävällisin terveisin
Vesa Raiskila
Virtasen leikkaamaton haastattelu:
https://www.youtube.com/watch?v=DHaiv1F3Fxw
MTV Uutisten lähetys:
https://www.mtv.fi/…/tulosruu…/torstai-22-9-klo-2225-1647679
Ilta-Sanomien artikkeli:
https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000009081821.html

Hienoa, että joku jaksaa edes yrittää oikoa journalistien jatkuvaa valehtelua ja vääristelyä.

Vesa Raiskila:
𝗞𝗔𝗧𝗦𝗢𝗝𝗜𝗘𝗡 𝗛𝗔𝗥𝗛𝗔𝗔𝗡𝗝𝗢𝗛𝗧𝗔𝗠𝗜𝗦𝗧𝗔. Alla MTV Uutisille lähettämäni oikaisupyyntö Tulosruudusta, josta välittyi harhaanjohtava kuva, että Santeri Virtasen toinen sydänlihastulehdus seurasi koronatartunnasta. Haastattelussa Virtanen itsekin liitti sydänlihastulehduksen koronarokotteeseen, joka annettiin vähän ennen oireiden alkamista. Tämä kohta oli kuitenkin jätetty pois MTV Uutisten lähetyksestä:

Hyvät MTV Uutisten toimittajat,
MTV Uutiset rikkoo Julkisen sanan neuvoston asettamia Journalistin ohjeita antaessaan 22.9.2022 Tulosruudussa kuvan, että jääkiekkoilija Santeri Virtasen toinen sydänlihastulehdus johtui koronatartunnasta. Sanottuaan, että Virtanen sai helmikuussa 2021 koronavirustartunnasta sydänlihastulehduksen, toimittaja jatkaa:
"Tammikuussa 2022 sama toistui: toista kertaa sydänlihastulehdus vuoden sisään. Tällä kertaa oireet olivat niin vakavia, että Virtanen joutui sairaalaan."
Ilmaisun "sama toistui" kuuntelijat luonnollisesti tulkitsevat tarkoittavan, että Virtanen sai toistamiseen sydänlihastulehduksen ja että hän sai senkin virustartunnasta. Haastattelusta on jätetty pois kohta, jossa Virtanen liittää sydänlihastulehduksen kolmanteen koronarokotteeseen:
"Silloin sunnuntaina... sen viikon sunnuntaina alettiin jakaa näitä kolmansia rokotuksia. No mä otin sen sitten ja sit heti samana iltana mä olin sillai, et nyt ei voi, ei voi olla totta ja pääsin normi sydänosastolle..."
Sydänlihastulehdus varsinkin nuorilla miehillä on koronarokotteiden tunnettu haittavaikutus. Yhteys Virtasen ottamaan injektioon tuodaan asianmukaisesti esiin Ilta-Sanomien artikkelissa:
" 'Sen hetkisten suositusten mukaisesti minulle annettiin kolmas koronarokote. Jo samana iltana tunsin, että nyt jokin on päin hemmettiä.'
Virtasella todettiin toinen sydänlihastulehdus, mahdollisesti rokotteen sivuoireena."
MTV Uutisten ohjelma rikkoo Journalistin ohjetta 8: "Journalistin velvollisuus on pyrkiä totuudenmukaiseen tiedonvälitykseen." Ei ilmennä pyrkimystä totuudenmukaiseen tiedonvälitykseen antaa harhaanjohtava kuva, että jääkiekkoilijan toinenkin sydänlihastulehdus olisi liittynyt koronatartuntaan, ja jättää mainitsematta haastateltavan itsensäkin esiintuoma yhteys rokotteeseen ja sen poisleikkaaminen haastatteluvideosta. Viimeksi mainittu rikkoo puolestaan Journalistin ohjetta numero 11: "[...] kuvaa tai ääntä ei saa käyttää harhaanjohtavasti."
Toivon, että kyse ei ole tarkoituksellisesta vääristelystä, ja siksi odotan, että olennainen yhteys ja Virtasen toteamus tuodaan esiin ja väärä vaikutelma oikaistaan Journalistin ohjeen numero 20 ohjeistuksen mukaisesti.
Ystävällisin terveisin
Vesa Raiskila
Virtasen leikkaamaton haastattelu:
https://www.youtube.com/watch?v=DHaiv1F3Fxw
MTV Uutisten lähetys:
https://www.mtv.fi/…/tulosruu…/torstai-22-9-klo-2225-1647679
Ilta-Sanomien artikkeli:
https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000009081821.html
Ihan selkeetä ollu jo pitkään että maikkari & co:lla ei ole lupaa kritisoida rokotteita. Tämä vain vahvistaa sitä käsitystä.

View: https://open.spotify.com/episode/30NOm1ioG5mpmoQCNEjNgF?si=009bc73cc5c9403b

JRE:ssä Ways2Well perustaja Brigham Buhler taustoittaa hyvin tuota Big Pharman ja vähän myös Big Insurancen kuviota, mikä on ihan selvästi takana tuossa miksi rokotteet pakotettiin niin laajalle, mutta VAIN maksukykyisiin länsimaihin ja miksi edelleen tuutataan markkinoilla noita rokote 2.0-versioita ilman mitään kunnollista tutkimusdataa.

Karseeta.

Nnnnooooo....

🤡🤡
”Olemme aina kohdanneet erilaisia tauteja. Niitä ei tietenkään ole tarkoitus tieten tahtoen mennä haalimaan, mutta koronataudin sairastaminen on kasvattanut perusterveiden, rokotettujen ihmisten vastustuskykyä vakavaa tautia vastaan. Sairastamalla taudin ja ottamalla rokotukset he ovat saaneet hybridi-immuniteetin ja siten paremman suojan.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Hm.. nyt vaikuttaa että tulee aika paljon tutkimustietoa kaikenlaisesta ikävästä, mitä korona aiheuttaa, esim. neurologiset ongelmat jne.. Alzheimeriin mm. kohonnut riski covidin sairastamisen jälkeen. Mutta useinkaan noissa ei ole tutkittu, mikä on koehenkilöiden rokotusstatus. Eli ei ole mitään keinoa arvioida sitä johtuvatko ongelmat rokotteesta vai taudista.

Onneksi on toisaalta nämä Malhotran ja muiden tekemät tutkimukset, mitkä aika yksiselitteisesti osoittavat että oli todella paska idea lähteä rokottamaan työikäisiä ja lapsia.

Noniin, nyt kun tauti on vähän niinkuin taputeltu THL:n osaltakin, niin voisko ketjun alkupään pakottajat tulla selittämään mulle, mitä mä olisin hyötynyt rokotteesta? Koronan sain tänä vuonna ja olin kevyessä lentsussa 5 päivää. Ihan omin sanoin, mikä olisi ollut syy että mun olis pitänyt riskeerata immuniteetti ja terveys rokotteella?

Mielenvikaista ajatella että kaikille saa tulla korona kunhan ei kuole nii vitunkaan väliä :D

Silloinhan se yhteiskunta pyörii jep.

Maailmanlaajuisesti peruttu ammattilaisliigoja, sarjoja, otteluita koska ajatellaan muita mutta suomalaisten on kuntosalille päästävä hahah.
No mites pyöri yhteiskunta kun rokotettiin? Montako kuoli sitten loppujen lopuksi? Oliko mahtava idea perua kaikki taudin takia, joka osoittautui kuten muutama veikkasi, aivan lussuksi.

Onks tää nyt se uusin tieto, Reuters päivittäny tunti sitten.

Coronavirus can persist in air for hours and on surfaces for days - study

Salille vaan. Siellä ei kuola lennä viimesissä toistoissa... :unsure: Ruostumaton teräs yks pahin materiaali missä säilyy pisimmiin. Tää on tosin turhaa pelon ja paniikin lietsontaa... ja se kumoaa todellisuuden..
Miten meni noin niinkuin omasta mielestä? Mites todettiin sitten kuntosalien osalta tarttuvuus?

Miten meni noin niinkuin omasta mielestä? Mites todettiin sitten kuntosalien osalta tarttuvuus?
Tais olla koko taudista tieto noin kuukaus kun toi postaus ja tutkimus oli tehty.

Väärässä oli ja väärässä oliN tuon osalta.

Kuntosaleilla hyvät ilmastointivermeet lähtökohtasesti vähentää varmasti riskejä.

Tais olla koko taudista tieto noin kuukaus kun toi postaus ja tutkimus oli tehty.

Väärässä oli ja väärässä oliN tuon osalta.

Kuntosaleilla hyvät ilmastointivermeet lähtökohtasesti vähentää varmasti riskejä.
Kuinka paljon mä sanoin että rauhottukaa ihmiset, että älkää fleimatko ja panikoiko, trolliksi sanottiin.

Kuinka paljon mä sanoin että rauhottukaa ihmiset, että älkää fleimatko ja panikoiko, trolliksi sanottiin.
Itse en kuulunut noihin trolliksi leimaajiin ja "fleimaajiin", mutta tavallaan ymmärrän hyvinkin, että pienessä paniikissa oleva perus kansalainen uskoo mitä hallinnosta syötetään eikä nettipalstan ylläpitäjää, jolla ei ole luonnollisesti mitään kompetenssia asiaan. Yhtään siis sinua vähättelemättä, ja kyllähän sinun arvauksesi osui monilta osin oikeaan. Ja oikein hyvä niin.

Itse en kuulunut noihin trolliksi leimaajiin ja "fleimaajiin", mutta tavallaan ymmärrän hyvinkin, että pienessä paniikissa oleva perus kansalainen uskoo mitä hallinnosta syötetään eikä nettipalstan ylläpitäjää, jolla ei ole luonnollisesti mitään kompetenssia asiaan. Yhtään siis sinua vähättelemättä, ja kyllähän sinun arvauksesi osui monilta osin oikeaan. Ja oikein hyvä niin.
Tämä on juurikin se illuusio, mihin jatkossa toivoisi yhä useamman heräävän. Ei päättäjillä lähtökohtaisesti ole mitään sellaista kompetenssia, mitä nettipalstan pitäjältä puuttuisi. Näytöt ratkaisee. Tässä nyt kun katsoo yhteiskunnan tilaa mm terveydenhuollon ja talouden kannalta niin ei se nyt kovin vahvasti mennyt.

Tämä on juurikin se illuusio, mihin jatkossa toivoisi yhä useamman heräävän. Ei päättäjillä lähtökohtaisesti ole mitään sellaista kompetenssia, mitä nettipalstan pitäjältä puuttuisi. Näytöt ratkaisee. Tässä nyt kun katsoo yhteiskunnan tilaa mm terveydenhuollon ja talouden kannalta niin ei se nyt kovin vahvasti mennyt.
Päättäjillä olisi sektoritutkimuslaitosten ja oikeiden asiantuntijoiden armeija käytössä. Mutta se on toinen asia tajutaanko tätä optiota hyödyntää. Ja miten vahva poliittinen ohjaus kurittaa tutkimuslaitosta.. hitto. Joka tapauksessa, jos joku asia politisoituu, niin kannattaa ottaa oma harkinta vahvasti mukaan kuvaan. Poliitikoilla kun kurssin kääntäminen on lähes mahdotonta, sehän olisi virheen tunnustamista 🤦

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom