Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tuleekohan siitä joku hyvänolon tunne, kun saa hihan täyteen Pfiseriä😍 Itse en kyllä uskalla kokeilla edes ensimmäistä piikkiä, etten vaan jää koukkuun.
tmp577281163756830720.png

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin

View: https://youtu.be/MOM_nE-k3qo

Campbell raatelee jenkkien viranomaisten päätöstä myöntää hätäkäyttölupa uudelle "omikron"-rokotteelle. Ihan aiheestakin, tuolla on kyllä nyt jotain todella pahasti pielessä jos mitään tuosta prosessista ymmärrän.

Tämäkö on syy, miksi Suomessakin kerta toisensa jälkeen esim. Nohynek sanoi että ei kannata jäädä odottelemaan räätälöityä rokotetta.. saattoihan ne tietää että sen kanssa on vielä heikommalla pohjalla t&k- ja hyväksyntäprosessi, joten miksei mieluummin vain antaa sitä vanhaa paskaa joka nyt suurin piirtein tunnetaan.

Kovasti rummutettiin, että näin rokottamattomana tulen kuormittamaan terveydenhuoltoa ja mun pitäis maksaa lisäveroa siitä. Niin ja tietysti koronasta aiheutuneet hoidot maksaa itse.

Vähän offtopic, mutta tuohonkin ilmiöön alkaa jo kuulumaan argumenttia, että liikapainon määrästä riippumatta ihmiset voi olla ihan yhtä terveitä kuin normaalipainoiset. Enkä puhu nyt bodareista vaan ihan ylimääräistä rasvaa kantavista henkilöistä.

Koko ylipainon merkitys terveydelle on ilmeisesti jonkin patriarkaalisen nyky-yhteiskunnan keksintö, millä ihmiset halutaan alistaa johonkin tiettyyn muottiin. Siis hyvää päivää mitä jengille syötetään..

1. COVID-19 was the test of social responsibility – A huge number of unimaginable restrictions for public health were adopted by billions of citizens across the world. There were numerous examples globally of maintaining social distancing, wearing masks, mass vaccinations and acceptance of contact-tracing applications for public health, which demonstrated the core of individual social responsibility.

Luenko mä oikein? Korona oli käytännössä tottelevaisuustesti? Myöntääkö ne sen tossa suoraan?

Tää on kova.
On kyllä klassikkoainesta. Todellinen plandemian uhri tämä perhe.

Se on toki totta, että siitä saa olla vähän huolissaan, että miten käy kun tauti iskee ja on keretty kaikki mahdolliset piikit kerätä pohjalle.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%

– Sen hetkisten suositusten mukaisesti minulle annettiin kolmas koronarokote. Jo samana iltana tunsin, että nyt jokin on päin hemmettiä.

Virtasella todettiin toinen sydänlihastulehdus, mahdollisesti rokotteen sivuoireena
.”

Jutusta ei käy ilmi millon ottanut 1 ja 2 rokotteet.

– Sen hetkisten suositusten mukaisesti minulle annettiin kolmas koronarokote. Jo samana iltana tunsin, että nyt jokin on päin hemmettiä.

Virtasella todettiin toinen sydänlihastulehdus, mahdollisesti rokotteen sivuoireena
.”

Jutusta ei käy ilmi millon ottanut 1 ja 2 rokotteet.
Veikkaisin viime syksynä eli voinnu hyvinkin hakea koko satsin muutaman kuukauden sisään. Mulle 40vee+++ tyrkytettiin niitä (1&2) joskus elokuussa viime vuonna. Tietenkin vähä paikkakunnasta kiinni missä vaiheessa mikäkin ikäryhmä noita sai. :unsure:

Vähän offtopic, mutta tuohonkin ilmiöön alkaa jo kuulumaan argumenttia, että liikapainon määrästä riippumatta ihmiset voi olla ihan yhtä terveitä kuin normaalipainoiset. Enkä puhu nyt bodareista vaan ihan ylimääräistä rasvaa kantavista henkilöistä.

Koko ylipainon merkitys terveydelle on ilmeisesti jonkin patriarkaalisen nyky-yhteiskunnan keksintö, millä ihmiset halutaan alistaa johonkin tiettyyn muottiin. Siis hyvää päivää mitä jengille syötetään..
No kun alkuun on päästy, niin homma käy aina vaan hullummaksi. Jotain videota eilen katoin missä läski niikura-akka kertoi (en muista mikä hänen titteli oli), että ihan sama mitä syöt, kaikki ruoka on samanarvoista. Sattumoisin hänellä kytköksiä kaikenlaisia herkkuja (sipsit, karkit, jne.) valmistavaan firmaan. :sneaky:

1. COVID-19 was the test of social responsibility – A huge number of unimaginable restrictions for public health were adopted by billions of citizens across the world. There were numerous examples globally of maintaining social distancing, wearing masks, mass vaccinations and acceptance of contact-tracing applications for public health, which demonstrated the core of individual social responsibility.

Luenko mä oikein? Korona oli käytännössä tottelevaisuustesti? Myöntääkö ne sen tossa suoraan?
Eipä noi aikasemminkaan ole turhan salailevia olleet tavoitteissaan. Sitähän sanotaan, että paras piilopaikka on suoraan näkyvillä.

Tää on kova.
Ihan sekopää muija. Lapset huostaan ja heti.

– Jos lapset suostuisivat käyttämään hengityssuojaimia. Kyllä ne varmasti oppisivat, kun muidenkin lapset ovat oppineet. 🤡🤡🤡

Tää on kova.

Jännästi kun ollaan all in psykoosissa ei haittaa:

Nyt viimeisillään raskaana oleva Väisälä on vakavan koronavirustaudin riskiryhmää. Hän alkoi lukea itsenäisesti tutkimuksia ja raportteja koronasta kevään mittaan. Väisälä on tutustunut muihin samalla tavalla ajatteleviin vanhempiin Facebookin suljetuissa keskusteluryhmissä ja Twitterissä.

Miten musta tuntuu, että vastaavaa on käytetty raflaavissa jutuissa "salaliittoteoreetikoista" ja luotu täysin päinvastainen kuva ihmisestä jos itse mennyt lukemaan tutkimuksia ja todennut, ettei piikeille ole tarvetta. Nyt se on vaan mahtavaa, että luettu tutkimuksia ja vedetty psykoosit tulille oikein kunnolla. Never stop the madness.
Eipä yllätä. Media :kakka:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom