MÖYKKYNEN
VIP
Jep, se ei vaadi mitään anarkismia tai lakien rikkomista vaan täsmälleen päinvastoin, se vaatii lakien noudattamista eli ei mitään normaalista poikkeavaa. Hallitus on se osapuoli, joka rikkoo lakeja, joten luulisi olevan itsestään selvää, ettei laittomia määräyksiä tarvitse noudattaa. Vaan eipä ole, siitä pitää huolen pelkopropaganda. Kun se on suunnitelmallista, aggressiivista ja jatkuvaa, kuten -20/21 niin lopputuloksena ihmiset taipuvat laittomiin määräyksiin ja lopulta jopa itse kannattavat niitä sekä vaativat vielä lisää esim. siten, että ihmiset itse vaativat kuntosaleja, ravintoloita ym. suljettavaksi, "kaikki kiinni!", ja yritykset taipuvat boikottien pelossa." eli ihmisten ei tarvitsisi tehdä mitään muuta kuin noudattaa perustuslakia mutta pitää samalla kiinni perustuslaillisista oikeuksistaan ja hallitus olisi täysin voimaton koronarajoitustensa kanssa."
Tämä juuri. Tärkein teko olisi olla tekemättä mitään. Luulisi onnistuvan kaikilta.
Tämä takia me järkevät ihmiset emme koskaan voi voittaa tätä sotaa. Kuten aiemmin jo horisin, voidaan vaan huolehtia siitä, ettemme ole itse mukana edesauttamassa rajoitusten leviämistä ja suojaamme itsemme ja perheemme niiltä niin hyvin kuin mahdollista.