View: https://www.instagram.com/tv/CcSscU7oK16/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Varastin videon suoraan tuolta painonnosto ketjusta, mutta eikö tämä ole aika hämmästyttävää settiä sormien osalta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siltä ikävästi vaikuttasRaju ukko tuo Cypi, vaikkakin varjo entisestään. Haluasinpa sitä kuinka paljon tahansa, niin en ikinä usko että pääsee enää lähellekään parasta formiaan, sen verran taitaa terveyspuoli laittaa hanttiin. Ja ehkä motivaatiokin.
En usko minäkään että Cypi palaa enää mukaan geimeihin huipputasolle.
Sisäelimet pragas ku liikaa roinaa? Näytti super epäterveeltä livenä 2018 NemiroffissaEika kyllä taida kannattakaan, näyttäis kunto sen verran romahtaneen. Onko vielä tiedossa mitä tapahtu?
Eika kyllä taida kannattakaan, näyttäis kunto sen verran romahtaneen. Onko vielä tiedossa mitä tapahtu?
”In this recent video, Cyplenkov explains that through incorrect, high intensity training, he ruptured blood vessels that lead to his kidneys, leading to hemorrhaging and stents being surgically put in, to keep the blood flowing properly into his kidneys. He is not medically cleared to resume serious training and has lost a lot of muscle mass from his medical issues and treatments.
Cyplenkov claims this also led to Neuritis, which paralyzed half his face”
Kaikkihan tietää minkälaisilla romuilla Cypi teki levytangolla hauiskääntöä. Muistaakseni sanoi, että yritti tehdä ”epänormaaleilla” painoilla treeneissä hauiskääntöä. Tuon treenin jälkeen huomasi virtsassa verta. Siitä sitten sairaalaan.
Jollain videolla taisi näkyä noita hauiskääntötreenejä jollain 160kg niin mikähän lienee ollut sitten ”epänormaalit” painot![]()
Mun onkin pitänyt ehdottaa, että tee joku tuollainen vähän viihdyttävämmän puoleinen video vaikka Henkan kanssa, missä kokeilette paljonko rautaa pysyy näpeissä ihan tavallisessa mavessa normaalilla tangolla. Jos ote pitää enemmän kuin nousee maasta, niin sit pinnoilta. Nimittäin jos sä vedät akselilla 200, niin olis aika hiton mielenkiintoista nähdä miten hiton paljon tulee perustangolla.Tälläistä nyt oon vähän aikaa hupiukkoillut ja pyrkinyt kehittää. Tolla 200kg olisi kyllä vielä pitänyt, mutta 30 sekkaa riitti.
Eikö siellä 245kg Pynnönen ottanu jollain videolla aivan tässä taannoin?Mun onkin pitänyt ehdottaa, että tee joku tuollainen vähän viihdyttävämmän puoleinen video vaikka Henkan kanssa, missä kokeilette paljonko rautaa pysyy näpeissä ihan tavallisessa mavessa normaalilla tangolla. Jos ote pitää enemmän kuin nousee maasta, niin sit pinnoilta. Nimittäin jos sä vedät akselilla 200, niin olis aika hiton mielenkiintoista nähdä miten hiton paljon tulee perustangolla.
240.5kg oon apinaotteella vetänyt. Nykyään tosiaan kun remmejä yritän opetella käyttää, sekä paineita/asentoa niiden kanssa hakee, niin laitan remmit aikalailla 60kg lähtien vetotreenissä.Eikö siellä 245kg Pynnönen ottanu jollain videolla aivan tässä taannoin?
240.5kg oon apinaotteella vetänyt. Nykyään tosiaan kun remmejä yritän opetella käyttää, sekä paineita/asentoa niiden kanssa hakee, niin laitan remmit aikalailla 60kg lähtien vetotreenissä.
View: https://www.instagram.com/p/CV0mItfAmLN/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Näköjään Instassa. En jaksa seurata Instaa, vaikka mulla on itselläkin siellä jopa henkilökohtainen tili ja harrastustili. Mutta tuossa olis siltikin potentiaaliä vähän pidempään Youtube-videoon. Laittaa vaikka kaikenlaista otevoimahölmöilyä sekaan. Jotain tavallisuudesta poikkeavaa.Eikö siellä 245kg Pynnönen ottanu jollain videolla aivan tässä taannoin?