Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla olisi aika kokoelma videoita puhe-elimessä. Ei vain kehtaa julkaista. Tänne.

Asiaan, kuultua hesessä odotellessa kulkuvälinettä: joku jaksaa vieläkin valittaa maskin käytöstä. Samassa lauseessa esiintyi kuinka ei saa käyttää maskia, koska keuhkoahtauma sekä astma, mutta toki sormien välissä paloi rööki. Heh. :rolleyes:

Tulipas nostalginen olo, kun upposin biisilistoihin.

Peruutan äkkinäisiä johtopäätöksiäni myös sen verran, että onhan Charon toistaalta hyvin samantapaista on kaksi ensimmäistä Himmiä. On vaan selvästi nykyään tuoreempana muistissa HIMin uudempi, selvästi kevyempi ja pehmeämpi meno.

VilleHermanni on ainoa suomessa jota rokkitähdeksi voi kutsua kun häntä vähän yritettiin tituleerata samalla tittelillä
Kunnes Andy McCoy tuli ja veti litsarin kun Ville alkoi tehdä iskelmää.

Hanoi Rocks oli kuitenkin Guns 'n' Rosesin esikuva.

Kyllä pitää jollain saada tuo Eventan pylly pois verkkokalvoilta!

hetkinen! mikä vika Eventan pyllyssä?

Minä ainainakin olen ehtottomasti EventanPyllyMiehiä! vaikka ei tisseiss'k''n mitään vikaa ole

kinkkua&piparia kuvasta se alkoi

hetkinen! mikä vika Eventan pyllyssä?

Minä ainainakin olen ehtottomasti EventanPyllyMiehiä! vaikka ei tisseiss'k''n mitään vikaa ole

kinkkua&piparia kuvasta se alkoi

Nimenomaan,ei siinä mitään vikaa olekaan!
Mutta kiitos G:n ja Hesen kuvien niin ei ole tuo laiton takamus 24/7 mielikuvissa!

kiitos tokmanni

jälleen siirsitte tililleni rahaa vaikka en asioi ikinä liikkeessänne

miele:stäni erittäin reilu teko

HS Turku|HS Turku

Aivoprofessorin yllättävä vitutustutkimus aiheutti valtavan vastausvyöryn netissä: ”Eniten ihmisiä tuntuvat vituttavan toiset ihmiset”

Lääketieteellisen kuvantamisen professori Lauri Nummenmaa, 44, kerää yhdessä kollegansa kanssa tietoa monille suomalaiselle tutusta tuntemuksesta.
Ei nyt mitenkään kauheen yllättävä tuo tulos…

@-kake- #ranta

oli ikävä remmi lyhentää, ähräsin sen parissa lähes tunnin

katso liitettä 239520

Pistin rantadaytonan tilaukseen.

rants.webp

Back
Ylös Bottom