50 km. Tällä sademäärällä hiihdän ehkä 5 km.Onkohan sun hiihdot täällä mun nurkilla? 55km? Töissäkin jo vähän manasivat säätä, että tulee raskasta jos säätiedotukset pitää kutinsa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
50 km. Tällä sademäärällä hiihdän ehkä 5 km.Onkohan sun hiihdot täällä mun nurkilla? 55km? Töissäkin jo vähän manasivat säätä, että tulee raskasta jos säätiedotukset pitää kutinsa![]()
Juurinäin.Jeesuksen vanhaan Saatanan vanhasta penkit. Jatkoon.
Ja 99% naisen saamasta huomiosta on sellaista, jota hän ei halua. Siksipä sinä voit lähestyessäsi ystävällisesti, arvostaen, sekä uteliaastikin jutellen saada yliotteen 99%:sta muista "hakijoista".eivät ole, kyllä se on se nainen joka saa tekemättä mitään huomiota osakseen, mies saa istua 99% ilman huomiota
Minä, parikin kertaa.jos Susta ja G eivät saa vastata niin moniko mies on ajatunut suhteeseen NAISen aloitteellisuudesta johtuen?
Siksipä sinä voit lähestyessäsi ystävällisesti, arvostaen, sekä uteliaastikin jutellen saada yliotteen 99%:sta muista "hakijoista".
Ja kerää käsittämättömän paljon koirankarvaa pois vasta pestyistä vaatteista.Tiiättekö muuten mikä on pilluakin parempi keksintö? Kyllä se on kuivausrumpu. Ei sinne laueta viiti, mutta kyllä pitää miehen tyytyväisenä ja säästää aikaa ja hermoja monta kertaa viikossa.
Kyl, myös kissan-.Ja kerää käsittämättömän paljon koirankarvaa pois vasta pestyistä vaatteista.
Parisuhteen ulkopuolella about 9/10 saantikerroista on tulleet naisen aloitteesta.jos Susta ja G eivät saa vastata niin moniko mies on ajatunut suhteeseen NAISen aloitteellisuudesta johtuen?
entä moniko nainen on päätynyt suhteeseen johtuen Miehen aloitteellis
Miksi?Kyllä pitää jollain saada tuo Eventan pylly pois verkkokalvoilta!
Lunta.Vettä sataa.
Jos tarvii saada housut jalkaan, esim uloslähdön vuoksi?Miksi?