Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jos Susta ja G eivät saa vastata niin moniko mies on ajatunut suhteeseen NAISen aloitteellisuudesta johtuen?

entä moniko nainen on päätynyt suhteeseen johtuen Miehen aloitteellisuudesta?
Kuten huomaat niin aika monikin täällä joutunut suhteeseen naisoletetun aloitteesta, ettei se ole kuitenkaan millään muotoa tavatonta tai vain meidän urhojen kalajuttuja. 😁

Salt-of-the-Sea-T-Shirts_50b186ea-a4a8-44eb-9a21-fff41caf1f0c_1600x.jpg
Gun-Fetish-2.jpg

View: https://www.instagram.com/p/Cb19PEasOj-/?utm_source=ig_web_copy_link

Navyfin kannattaa ensi vuonna osallistua kansainväliseen fetissikuvakilpailuun, kärkikolmikossa tai vähintään kunniamaininta. (y)

jos Susta ja G eivät saa vastata niin moniko mies on ajatunut suhteeseen NAISen aloitteellisuudesta johtuen?

entä moniko nainen on päätynyt suhteeseen johtuen Miehen aloitteellisuudesta?
Pari kertaa päässy käymään näin.

Ekalla kerralla olin ajanu moottoripyörällä kolarin ja olin sairaalassa. Silloin yks tyttö laitto viestiä että vaikutan melko tapaturma alttiilta henkilöltä ja että meidän olisi hyvä ainakin kerran nussia ennenko kuolen. Näin tehtiin ja seurusteltiin hyvä tovi.

Toisella kerralla meille töihin tuli minua vanhempi ihan törkeän hyvännäköinen nainen arvioituttamaan autonsa maalausta. Katoin että nyt on niin paljon mun tason yläpuolella nainen että parempi vaa tehdä arvio ja jatkaa töitä, eikä ruveta mihkään nauratusjuttuihin. Jostain tää nainen oli del ittäny mun numeron ja laitto viestiä että haluaisinko nähä. No mikäs siinä ja nähtiinkin useamman kerran ja kohta oltiikin suhteessa.
Ihmettelin tälle että miten noin hyvännäköinen nainen minusta kiinnostui, niin ilmeni että hän on hyvin miespainotteisessa ammatissa, jossa päivittäin pokailua ja kattelee näitten machoilua.
Oli sitten ihmetellyt kun minä en ollutkaan ruvennu pokaamaan häntä, teki kuulemma vaikutuksen häneen.

Hänen kanssaan ollessa meinas olla välillä pieniä alemmuuden tunteita, kun ite on vaa likanen duunarii ja nainen on kapteeni ja työkaverit kopteri- ja hävittäjälentäjiä.

Mut kyllä ne ajatukset aina sängyssä hävis, oli nimittäin melkosta kyytiä hänen kanssaan.

e: ja nyt kun oikeen rupes miettimään, ni toi nykyinen vaimohan muuten pokas minut.

HS Turku|HS Turku

Aivoprofessorin yllättävä vitutustutkimus aiheutti valtavan vastausvyöryn netissä: ”Eniten ihmisiä tuntuvat vituttavan toiset ihmiset”

Lääketieteellisen kuvantamisen professori Lauri Nummenmaa, 44, kerää yhdessä kollegansa kanssa tietoa monille suomalaiselle tutusta tuntemuksesta.
Sen verran minkä käsityksen ihmisistä saa sosiaalisen median keskustelujen perusteella, niin olisin tullut professorin kanssa ihan samaan lopputulokseen.

Ajoittain kyllä pakko sanoa kokemuksen perusteella, että ihmiset ovat kasvotusten pääosin mukavemman oloisia tai sitten vain varovaisempia sen suhteen mitä suustaan päästävät.

Hieman järkytyksensekaisia tunnelmia wa-ryhmäläisillä, Kontsa postannut rannekellon WA-ryhmään? Pääsi yllättämään joskus, kun luulin että video oli tosiaan aiheesta rannekello, mutta eihän se ranteessa ollut. Pahinta että sitä ei heti tajunnut. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom