Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Onko porukka varautunu etukäteen jo ? Itellä on ainaki viikoks säilykkeitä ja kuivamuonaa,vettä
20220327_104224.webp

Toin on muuten ehkä raskain ihminen koko pandemiassa. Ei jumalauta pysty enää katsomaan yhtään videota missä se alleviivaa jonkun vitun nimen tai päivämäärän ja sitten selittää 10 minuuttia siitä päivämäärästä

"10.3 allekirjoitettiin tämä, joka oli allekirjoitettavana tässä, jonka näätte selvästi tässä kun alleviivaan tämän tässä ja kohta tuossa. Matti Kekkuli oli sillloin allekirjoittamassa tätä jonka nyt alleviivaan tässä ja alempana myös. Tämän voitte itse tarkistaa menemällä tälle sivulle jonka nyt alleviivaan tässä, kuten tuolla aikaisemmin. Matti Kekkuli on arvostettu tutkija, tässä yliopistossa jonka nyt alleviivaan tässä ja sen voitte tarkistaa tästä videosta että alleviivaan tämän tässä. 10.3 alleviivattu siis asia, jonka voitte tarkistaa tältä sivulta jonka alleviivaan......"

Saatana mene jo asiaan! Toi saatanan muumitonttu ei sano mitään, se vain pölisee ton kynänsä kanssa.

Vakuutusyhtiöt on melkoisia, koska voithan sä jäädä autonkin alle tietäen, että auton alle saattaa jäädä jos menee ulos.

Jep. Suomessa pahinta kastia taitaa olla kelan vakuutuslääkärit, jotka viimeisen asti haraavat vastaan, ennen kuin taipuvat minkäänlaisten korvausten myöntämiseen.

Toin on muuten ehkä raskain ihminen koko pandemiassa. Ei jumalauta pysty enää katsomaan yhtään videota missä se alleviivaa jonkun vitun nimen tai päivämäärän ja sitten selittää 10 minuuttia siitä päivämäärästä

"10.3 allekirjoitettiin tämä, joka oli allekirjoitettavana tässä, jonka näätte selvästi tässä kun alleviivaan tämän tässä ja kohta tuossa. Matti Kekkuli oli sillloin allekirjoittamassa tätä jonka nyt alleviivaan tässä ja alempana myös. Tämän voitte itse tarkistaa menemällä tälle sivulle jonka nyt alleviivaan tässä, kuten tuolla aikaisemmin. Matti Kekkuli on arvostettu tutkija, tässä yliopistossa jonka nyt alleviivaan tässä ja sen voitte tarkistaa tästä videosta että alleviivaan tämän tässä. 10.3 alleviivattu siis asia, jonka voitte tarkistaa tältä sivulta jonka alleviivaan......"

Saatana mene jo asiaan! Toi saatanan muumitonttu ei sano mitään, se vain pölisee ton kynänsä kanssa.
Mulle kyllä uppoaa hyvin, ehkä olen liian old school :)

Mulle kyllä uppoaa hyvin, ehkä olen liian old school :)
Sama juttu, pysyy helposti kärryillä. Digiaikaan siirtyminen voisi silti jossain kohdin olla paikallaan - esimerkiksi noita paperilla alleviivattuja linkkejä ei olisi paha rasti laittaa helpommin naputeltavaan muotoon.

Ei voi olla totta enää 🤣🤣🤣🤣

Täällä on monesti moitittu meitä folioita siitä että yritämme todistaa miten jäätelön syönti lisää hukkumisia (eli että kausaliteetti ei aina tarkoita korrelaatiota). Ja tämähän on totta, olemme kritiikimme ansainneet.

Mutta nyt kyllä meidän Lasse ehkä hieman syyllistyy samaan argumentointivirheeseen 🤣🤣

Ei voi olla totta enää 🤣🤣🤣🤣

Täällä on monesti moitittu meitä folioita siitä että yritämme todistaa miten jäätelön syönti lisää hukkumisia (eli että kausaliteetti ei aina tarkoita korrelaatiota). Ja tämähän on totta, olemme kritiikimme ansainneet.

Mutta nyt kyllä meidän Lasse ehkä hieman syyllistyy samaan argumentointivirheeseen 🤣🤣
P-L johtopäätös oli jo niin räikeä, että kaikkien faktantarkastajien ylijumala Knuutikin puuttui peliin:

View: https://mobile.twitter.com/JuhaniKnuuti/status/1507999223421321219

Mikä muuten on se syy sille ettei rokottamattomia enää haukuta joka välissä? Oletan että keskimäärin piikittömät kuolee ja joutuu sairaalaan edelleen todennäköisemmin.

Olen sananvapauden kannattaja ja mun mielestä kaikki kiihottaminen kansanryhmää vastaan -pykälät pitäisi poistaa, mutta kyllähän se meidän haukkuminen alkoi median puolesta lähennellä kyseisen pykälän rikkomista. Onko se syy miksei moisia kirjoituksia enää näy?

Mikä muuten on se syy sille ettei rokottamattomia enää haukuta joka välissä? Oletan että keskimäärin piikittömät kuolee ja joutuu sairaalaan edelleen todennäköisemmin.

Olen sananvapauden kannattaja ja mun mielestä kaikki kiihottaminen kansanryhmää vastaan -pykälät pitäisi poistaa, mutta kyllähän se meidän haukkuminen alkoi median puolesta lähennellä kyseisen pykälän rikkomista. Onko se syy miksei moisia kirjoituksia enää näy?
Nyt haukutaan ryssiä ja kohdistetaan sinne kaikki viha massojen osalta.
Onhan tuolla mediassa implikointia silti nähty miten anti-vaxerit on kuulemma ryssämyönteisiä. Täälläkin nähnyt sitä implikointia.
Kyllä ne vielä iskee kun tarvii alkaa rokotteita lobbaamaan.

Nyt haukutaan ryssiä ja kohdistetaan sinne kaikki viha massojen osalta.
Onhan tuolla mediassa implikointia silti nähty miten anti-vaxerit on kuulemma ryssämyönteisiä. Täälläkin nähnyt sitä implikointia.
Kyllä ne vielä iskee kun tarvii alkaa rokotteita lobbaamaan.
Niin ja missä menee tällä hetkellä edes rokottamattoman raja? Onko 2 jabia saaneet jo rokottamattomia?

Back
Ylös Bottom