Roopeli
VIP
Sen takia ne valikoi niitä. Jumalan töitä.Venäjä tietää. Ja se haluaa vaan turvata rokotettujen Ukrainalaisten elämää. Pommittamalla rokottamattomat siviilit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen takia ne valikoi niitä. Jumalan töitä.Venäjä tietää. Ja se haluaa vaan turvata rokotettujen Ukrainalaisten elämää. Pommittamalla rokottamattomat siviilit.
Sen takia ne valikoi niitä. Jumalan töitä.
Ei hyvä luoja sentään. Ihmiset on kyllä aivopesty huolellaOli duunissa puhetta, et nyt pääsee taas yökerhoon bailaamaan pilkkuun asti. Yks tokas, että kun siellä ei ole enää sitä passia käytössä, niin ei kuulemma uskalla lähteä. Kyllä mä alan luovuttaa. Ei saatana jumalauta.
Meillä on uusi hitler valokeilassa. Aika mennä piiloon itse ja jättää tuho silti jälkeen.Jotain hämärää tässä nyt on. Hetki sitten macarooni halusi vielä vittuilla rokottamattomille.
katso liitettä 239628
Meillä on uusi hitler valokeilassa. Aika mennä piiloon itse ja jättää tuho silti jälkeen.
Mutta ei sentää sanonu siellä ei maskipakkoa tai täytyy olla kaikilla 3 jabia tai ei uskalla lähteeOli duunissa puhetta, et nyt pääsee taas yökerhoon bailaamaan pilkkuun asti. Yks tokas, että kun siellä ei ole enää sitä passia käytössä, niin ei kuulemma uskalla lähteä. Kyllä mä alan luovuttaa. Ei saatana jumalauta.
Mites Marin eikö mee samaa kastii ja läskivittu?Meillä on uusi hitler valokeilassa. Aika mennä piiloon itse ja jättää tuho silti jälkeen.
Kyllä ne tulee malttiaNo mitä tuo tuollainen nyt on - eikös tässä Ukrainan hässäkässä nyt ollutkaan tarpeeksi savuverhoa lyödä sisään rokotepassit, digi-id:t ja kaikki muu tarkemmin määrittelemätön ihmisten kurjuutus? Foliohatut arvasivat taas väärin.

Ja siinä samalla koronahysteerikoista tuli venäjähysteerikkoja. Näin se media meitä kaikkia ohjailee.Kyllä tässä kävi vaan niin, että koronaketjun asiantuntijoista syntyi yhdessä yössä nojatuolikenraaleja.
Aihe vaihtui, mutta asiantuntijuus pysyi.![]()
Eei, sano vaan et liikaa rokottamattomia ympärillä. Riskit liian suuria.Mutta ei sentää sanonu siellä ei maskipakkoa tai täytyy olla kaikilla 3 jabia tai ei uskalla lähtee