Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Tämä muuten tulee varmaan olemaan tulevaisuuden kirjaklassikko, päätyy Waltarien ja raamatun viereen jokaisessa suomalaiskodissa.

mtnssmmpttvrkkrnnn.jpg
Eihän tuota julkaista.

Näin näyttäisi käyneen, ja tietyt tahot, jotka aikaisemmin parjasi rokottamattomia, nyt parjaavat niitä, jotka yrittävät pitää pään kylmänä, eikä suinpäin alkaa panikoimaan. Täytyy toivoa, että päättäjillä olisi sen verran viisautta, etteivät he rupea sorvaamaan NATO:lle jäsenpyyntöä, tai järjestämään mitään äänestyksiä, varsinkaan tuon täysin pakokauhun vallassa kyhätyn kansalaisaloitteen pohjalta.

Meidän on paljon järkevämpää keskittyä kehittämään omaa armeijaamme ja olla tiiviissä yhteistyössä ruotsin kanssa.

Mielenkiintoista sinäänsä, että viime viikolla neljällä toimistolla oli korona. Toimistolla 11 työntekijää. Näistä 8 ollut nyt korona. Yhdeksällä on 2-3 rokotetta. Kahdella ei ole rokotteita.
Arvatkaapa onko rokottamattomilla ollut koronaa?
Meillä on luku koronan sairastaneita 19/20 . Mä oon ainoa joka ei ole sairastanut(olen siis rokottamaton, enkä ole käyttänyt maskia enkä käsidesiä) ja tiedän että yksi näistä 19 on rokottamaton. Muut taitaa olla rokotettuja. Mun esimies on ollut nyt kuukauden saikulla. Ja ei vielä tietoa mitä sille on käynyt.

Meillä on luku koronan sairastaneita 19/20 . Mä oon ainoa joka ei ole sairastanut(olen siis rokottamaton, enkä ole käyttänyt maskia enkä käsidesiä) ja tiedän että yksi näistä 19 on rokottamaton. Muut taitaa olla rokotettuja. Mun esimies on ollut nyt kuukauden saikulla. Ja ei vielä tietoa mitä sille on käynyt.

Jotenkin vähän naurattaa kun meillä muutamat kahvitunneilla syyllistävästi kysellyt miksi ette ota jne. Nyt jännästi asiasta ei puhuta mitään kun rokotetut sairaslomilla ja itse toimistolla.

Osa ollut rokotteiden ottamisen jälkeen sairaslomalla ja nyt sit koronan takia.

Ja kumpikaan rokottamaton ei ole koronaa täällä saanut. Eikä ole maskeja käytetty käytännössä missään.

Jotenkin vähän naurattaa kun meillä muutamat kahvitunneilla syyllistävästi kysellyt miksi ette ota jne. Nyt jännästi asiasta ei puhuta mitään kun rokotetut sairaslomilla ja itse toimistolla.

Osa ollut rokotteiden ottamisen jälkeen sairaslomalla ja nyt sit koronan takia.

Ja kumpikaan rokottamaton ei ole koronaa täällä saanut. Eikä ole maskeja käytetty käytännössä missään.
Mä oon aika avoimesti meillä sanonut että en ole ottamassa rokotteita. Mua ei ole kauheasti vastustettu kun kaikki tuntee mut hyvin ja tietää että mä olen omistanut elämäni omalle terveydelle. Ja en ikinä ole saikulla. Nyt kummasti alkanut porukat kyselee ruokailu ja liikuntavinkkejä. Mikä on mun mielestä ihan positiivinen asia.

Mä oon aika avoimesti meillä sanonut että en ole ottamassa rokotteita. Mua ei ole kauheasti vastustettu kun kaikki tuntee mut hyvin ja tietää että mä olen omistanut elämäni omalle terveydelle. Ja en ikinä ole saikulla. Nyt kummasti alkanut porukat kyselee ruokailu ja liikuntavinkkejä. Mikä on mun mielestä ihan positiivinen asia.

Joo, mekin aika selvästi sanottiin, että ei olla ottamassa. Sit tuli aina, että voi perusterve joutua teholle jne. Sit jos kertoi tilastoja tuli se perinteinen ”joo mutta on silti joutunut”… joku myös melkein joka viikko voittaa lotossa.

Ruokailu hommasta töissä sattui kerran hauska homma. Työkaveri oli kattonut jonku dokumentin terveellisestä ruokavaliosta. Toinen sit kysyi, että miten pitäis sit syödä. Vastaus oli, että pitäs syödä samalla tapaa OmaHaaste syö. 🤣 Enkä edes mitenkään kauheana ole lukenut aiheesta. Mutta pyrkinyt syömään omasta mielestä ”järkevästi”.

Ja edelleen vanhemmalle väestölle varmasti aivan ok tuo rokote.

Se on hyvä ollakin esimerkkinä avoimesti. Hyvä esimerkki helvetin huonojen jälkeen mitä saatu katsoa.

Mielenkiintoista sinäänsä, että viime viikolla neljällä toimistolla oli korona. Toimistolla 11 työntekijää. Näistä 8 ollut nyt korona. Yhdeksällä on 2-3 rokotetta. Kahdella ei ole rokotteita.
Arvatkaapa onko rokottamattomilla ollut koronaa?
Meidän osastolla 10 töissä. Lähes kaikilla mun tietääksen 2-3 piikkiä alla. Ite rokottamaton. Eipä ole koronanaa näkyny vieläpä vaikka olin sen yhen kanssa joka oli koronassa 8 tuntia samassa vuorossa. Ihme homma....
Nyt se yks jolla 2-3 piikkiä alla ollu koronan takia jo toista viikkoa pois.

Meidän osastolla 10 töissä. Lähes kaikilla mun tietääksen 2-3 piikkiä alla. Ite rokottamaton. Eipä ole koronanaa näkyny vieläpä vaikka olin sen yhen kanssa joka oli koronassa 8 tuntia samassa vuorossa. Ihme homma....
Nyt se yks jolla 2-3 piikkiä alla ollu koronan takia jo toista viikkoa pois.

…mutta muistetaan nyt, että STM tietää paremmin ja hyvä ois meidänkin mennä ottamaan rokotteen. Käppyrät sanoo, että me tarvitaan niitä. 😉

Mikasa90 vois laittaa pari taulukkoa, tilastoa, tutkimusta ja käppyrää tähän vakuuttamaan meitä.

…mutta muistetaan nyt, että STM tietää paremmin ja hyvä ois meidänkin mennä ottamaan rokotteen. Käppyrät sanoo, että me tarvitaan niitä. 😉

Mikasa90 vois laittaa pari taulukkoa, tilastoa, tutkimusta ja käppyrää tähän vakuuttamaan meitä.
Mikasa90 rotta on jo jättänyt tän laivan. Se luikerteli käppyröineen Ukrainan sota ketjuun pätemään. Sillä on kova tarve esittää fiksua vaikka on vain aivopesty rotta

Mikasa90 rotta on jo jättänyt tän laivan. Se luikerteli käppyröineen Ukrainan sota ketjuun pätemään. Sillä on kova tarve esittää fiksua vaikka on vain aivopesty rotta
Se on joku mielipidevaikuttaja oikeasti eikä vain perus mattimeikäläinen joka kiinnostunut asioita. Se vain vaihtoi projektia samassa veneessä kuin kaikki muutkin tahot mediaa myöten.

Se mua siinä aiemminkin hämäsi eniten, kun se sai mutkin harhaan yhdessä vaiheessa covidiin liittyen, että se vaan on innokas (kuten ehkä itsekin) mutta silti looginen ihminen joka sillä hetkellä meni vielä virallisten sepustusten mukana.
Silti vaikka homma aukesi ajan kanssa tyhmemmällekin niin se vaan jatkoi sitä samaa lobbausta eli se älykkyys mitä hän muka oli ei seurannutkaan mukana tai looginen näkemys. Sitten se viimeistään paljasti, kun tuli puhe oliko se ivermektiinistä jne. niin reaktiot oli kuin olisi joku ylen-toimittaja ollut kuulemassa tuota. Eli järjetöntä ylireagointia ja suorastaan lytättiin ilman mitään perustelua... vaikka hän esittikin loogista ja tieteeseen nojaavaa ihmistä.. nobel voittanut lääke olikin roskaa koska ei sovi narratiiviin... matolääke..

No joo mutta hauska silti seurata ja todeta että oma havainto oli oikeassa tyypistä ja jos joku haisee niin yleensä jotain siellä palaa. Hän varmasti tekee paluun vielä muiden tahojen kanssa.
Samalla tuossa ukraina langassa tuntuu kuin olisi roolikin vähän eri tai sitten käy jotain henkistä progressiota, koska aika sekopäisiäkin lobbauksia välillä, kun täällä oli niin virallisen oloinen ja rauhallinen.
Ehkä sotanarratiivi kaipaa roolilta enemmän tunteenpaloa jne.

Se että koronarokote on tehoton ja turha, on pieni asia sen haittojen rinnalla. Vaikka koronarokotteesta koko ajan paljastuu lisää tietoa, niin viralliset tahot vaikenevat visusti näistä, taitaa olla aivan liian vaikeaa heille myöntää, tai edes ymmärtää miten käsittämättömän hirvittävän virheen ovat menneet rahanahneuksissaan tekemään päästäessään koronarokotteen markkinoille ja käytännössä pakottaen ihmiset sen ottamaan.

"Richard Hirschman on Alabamassa asuva hautaustoimiston johtaja ja balsamoija, jolla on 20 vuoden kokemus tuosta Yhdysvalloissa yleisestä käytännöstä. Viimeviikkoisissa haastatteluissaan hän on kertonut havainneensa touko-kesäkuusta 2021 alkaen vainajissa yhä enemmän verihyytymiä, jotka hänen on täytynyt ensin poistaa saadakseen balsamointinesteen verisuoneen. Hän sanoo, ettei ole koskaan aiemmin nähnyt niin paljoa ja sen kaltaisia, lujempaakin kosketusta kestäviä hyytymiä. Jotkut hänen poistamistaan verihyytymistä ovat olleet erittäin pitkiä.

Hirschman alkoi pitää kirjaa erikoisista hyytymälöydöksistään loppuvuodesta 2021. Tammikuussa 2022 tällaisia hyytymiä oli jo kahdessa kolmasosassa (2/3) hänen käsittelemistään ruumiista. Ja niitä hän käsittelee yli 600 vuosittain.

Ainoastaan yhdessä tapauksessa Hirschman tietää vainajan olleen rokottamaton, joskin hän oli saanut verensiirron.

Kaikki 15 Hirschmanin kollegaa, joiden kanssa hän sanoo keskustelleensa asiasta, ovat havainneet saman ilmiön. Kaksi muuta balsamoijaa, Cary D. Watkins ja Anna Foster, ovat vahvistaneet Hirschmanin löydökset. Foster alkoi havaita samanlaisia massiivisia verihyytymiä niin ikään loppukeväällä/alkukesällä 2021. Niitä hän kertoo löytäneensä lähes kaikista 30:stä viimeksi käsittelemästään vainajasta.

Richard Hirschman on ottanut löydöksistään valokuvia, jotka eivät ole erityisen miellyttävää katsottavaa. Niitä näytetään rokotteiden turvallisuutta tutkivan Steve Kirschin sekä tri Jane Rubyn tekemien haastattelujen lomassa"

Tuossa vielä samasta teemasta vähän pitemmin.

Back
Ylös Bottom