Eihän tuota julkaista.Tämä muuten tulee varmaan olemaan tulevaisuuden kirjaklassikko, päätyy Waltarien ja raamatun viereen jokaisessa suomalaiskodissa.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tuota julkaista.Tämä muuten tulee varmaan olemaan tulevaisuuden kirjaklassikko, päätyy Waltarien ja raamatun viereen jokaisessa suomalaiskodissa.
![]()
Meillä on luku koronan sairastaneita 19/20 . Mä oon ainoa joka ei ole sairastanut(olen siis rokottamaton, enkä ole käyttänyt maskia enkä käsidesiä) ja tiedän että yksi näistä 19 on rokottamaton. Muut taitaa olla rokotettuja. Mun esimies on ollut nyt kuukauden saikulla. Ja ei vielä tietoa mitä sille on käynyt.Mielenkiintoista sinäänsä, että viime viikolla neljällä toimistolla oli korona. Toimistolla 11 työntekijää. Näistä 8 ollut nyt korona. Yhdeksällä on 2-3 rokotetta. Kahdella ei ole rokotteita.
Arvatkaapa onko rokottamattomilla ollut koronaa?
Meillä on luku koronan sairastaneita 19/20 . Mä oon ainoa joka ei ole sairastanut(olen siis rokottamaton, enkä ole käyttänyt maskia enkä käsidesiä) ja tiedän että yksi näistä 19 on rokottamaton. Muut taitaa olla rokotettuja. Mun esimies on ollut nyt kuukauden saikulla. Ja ei vielä tietoa mitä sille on käynyt.
Mä oon aika avoimesti meillä sanonut että en ole ottamassa rokotteita. Mua ei ole kauheasti vastustettu kun kaikki tuntee mut hyvin ja tietää että mä olen omistanut elämäni omalle terveydelle. Ja en ikinä ole saikulla. Nyt kummasti alkanut porukat kyselee ruokailu ja liikuntavinkkejä. Mikä on mun mielestä ihan positiivinen asia.Jotenkin vähän naurattaa kun meillä muutamat kahvitunneilla syyllistävästi kysellyt miksi ette ota jne. Nyt jännästi asiasta ei puhuta mitään kun rokotetut sairaslomilla ja itse toimistolla.
Osa ollut rokotteiden ottamisen jälkeen sairaslomalla ja nyt sit koronan takia.
Ja kumpikaan rokottamaton ei ole koronaa täällä saanut. Eikä ole maskeja käytetty käytännössä missään.
Mä oon aika avoimesti meillä sanonut että en ole ottamassa rokotteita. Mua ei ole kauheasti vastustettu kun kaikki tuntee mut hyvin ja tietää että mä olen omistanut elämäni omalle terveydelle. Ja en ikinä ole saikulla. Nyt kummasti alkanut porukat kyselee ruokailu ja liikuntavinkkejä. Mikä on mun mielestä ihan positiivinen asia.
Se on hyvä ollakin esimerkkinä avoimesti. Hyvä esimerkki helvetin huonojen jälkeen mitä saatu katsoa.Mä oon aika avoimesti meillä sanonut että en ole ottamassa rokotteita. Mua ei ole kauheasti vastustettu kun kaikki tuntee mut hyvin ja tietää että mä olen omistanut elämäni omalle terveydelle. Ja en ikinä ole saikulla. Nyt kummasti alkanut porukat kyselee ruokailu ja liikuntavinkkejä. Mikä on mun mielestä ihan positiivinen asia.
Meidän osastolla 10 töissä. Lähes kaikilla mun tietääksen 2-3 piikkiä alla. Ite rokottamaton. Eipä ole koronanaa näkyny vieläpä vaikka olin sen yhen kanssa joka oli koronassa 8 tuntia samassa vuorossa. Ihme homma....Mielenkiintoista sinäänsä, että viime viikolla neljällä toimistolla oli korona. Toimistolla 11 työntekijää. Näistä 8 ollut nyt korona. Yhdeksällä on 2-3 rokotetta. Kahdella ei ole rokotteita.
Arvatkaapa onko rokottamattomilla ollut koronaa?
Meidän osastolla 10 töissä. Lähes kaikilla mun tietääksen 2-3 piikkiä alla. Ite rokottamaton. Eipä ole koronanaa näkyny vieläpä vaikka olin sen yhen kanssa joka oli koronassa 8 tuntia samassa vuorossa. Ihme homma....
Nyt se yks jolla 2-3 piikkiä alla ollu koronan takia jo toista viikkoa pois.
Mikasa90 rotta on jo jättänyt tän laivan. Se luikerteli käppyröineen Ukrainan sota ketjuun pätemään. Sillä on kova tarve esittää fiksua vaikka on vain aivopesty rotta…mutta muistetaan nyt, että STM tietää paremmin ja hyvä ois meidänkin mennä ottamaan rokotteen. Käppyrät sanoo, että me tarvitaan niitä.
Mikasa90 vois laittaa pari taulukkoa, tilastoa, tutkimusta ja käppyrää tähän vakuuttamaan meitä.
Se on joku mielipidevaikuttaja oikeasti eikä vain perus mattimeikäläinen joka kiinnostunut asioita. Se vain vaihtoi projektia samassa veneessä kuin kaikki muutkin tahot mediaa myöten.Mikasa90 rotta on jo jättänyt tän laivan. Se luikerteli käppyröineen Ukrainan sota ketjuun pätemään. Sillä on kova tarve esittää fiksua vaikka on vain aivopesty rotta
Noista paidoista jos joku nyt oikeasti haluaa tilata nii ovat polyesteriä eli venyy hyvin ja kestää käyttöä, laitoin kyselyä.Tää oli ihan helvetin hieno aatelin ihan oikeasti ostaa itelle tän
![]()
![]()
CCCP-t-paita - Fanituoteshop.fi
www.fanituoteshop.fi
Mä oon huolissani miten vähän ukrainassa rokotettuja. Tietääköhän ne mikä suurin uhka oikeasti on?Eiköhän passi vielä saada käyttöön kun ei muuten kolmas piikki näytä enää maistuvan suomalaisille.
katso liitettä 239625
Venäjä tietää. Ja se haluaa vaan turvata rokotettujen Ukrainalaisten elämää. Pommittamalla rokottamattomat siviilit.Mä oon huolissani miten vähän ukrainassa rokotettuja. Tietääköhän ne mikä suurin uhka oikeasti on?