Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarkistin sijainnin, eijole muuten ihan kävelymatkan päässä keskustan hotelleista.
#taksi
Aina parempi. Pitää varmaan varmistaa, että pitääkö tuoda omat piimät vai saako Carillopiimää talon puolesta.

Ja mittari kuuluu asiaan. Enhän minä nykyään kävele selvin päinkään juuri mihinkään.

Siillä Kaivurilla näkys olevan hieno terassi mistä näköala pusikon lisäks nurtsille sekä roskakatokseen. Mahtavahan siinä on istua olutta juomassa kun zombiet kömpivät esiin ja laahautuvat anniskelualueelle! Ehkä kuitenkin kannattaa olla osoittelematta naurunpyrähdyksien lomasssa.

Vtun lunssa ei varmaan lähde ikinä minusta.
Ensin yöllä oli ihan helvetin kylmä, sitten kun se tasaantui niin olikin niin pirteä olo että ei väsyttänyt ja sitten kun nukahti niin hetken päästä olikin taas kuuma.
Vai onkohan mulla akkojen vaihdevuodet?

Tukehtuminen meinasi pilata ikävästi päikkärit sohvalla.
Onpa inha tunne kun jotain kuolaa keuhkoputkessa mikä yskittää ihan vtusti ja ei meinaa saada henkeä hetkeen.
Mulla menossa jotain vastaavaa lunssantynkää juuri kuvaamallasi tavalla, päikkärit oli eilen pakko ottaa ja vain oikealla kyljellä pää ylempänä pystyi muutaman hetken torkahtamaan. Yöunille kun meni niin puhallusta vähän lissää cpapista miin hyvin pystyi nukkumaan

Tuleekohan sieltä baarimikon ihmesuuttimesta myös piimää?
Ei sieltä kyllä tule :D Limsauutetta ja/tai kuplavettähän ne sylkee. Ois hitti kotona tommonen vissypistooli. Laivoilla ehkä edelleen myös viinoja pistoolissa.

Mutta jos tuo kerran on ruokaravintola, niin hyvin suurella todennäköisyydellä piimää on. Which is greit.

Ei sieltä kyllä tule :D Limsauutetta ja/tai kuplavettähän ne sylkee. Ois hitti kotona tommonen vissypistooli. Laivoilla ehkä edelleen myös viinoja pistoolissa.

Mutta jos tuo kerran on ruokaravintola, niin hyvin suurella todennäköisyydellä piimää on. Which is greit.
Olis hienoa kun tulis 😁 työkaverille jäynä kun limsanapista tuliskin piimää kossun perään. Carillopiimä kuulostaa kyllä aika karmeelta, mutta paremmalta kuin pelkkä Carillo 🤔 Kaveri mulle sitä alaikäisenä osti, ja vaikka aikaa on kulunut pian 20v se muisto ei himmene. Kauheeta paskaa kun pullon suusta joi.

Mulla menossa jotain vastaavaa lunssantynkää juuri kuvaamallasi tavalla, päikkärit oli eilen pakko ottaa ja vain oikealla kyljellä pää ylempänä pystyi muutaman hetken torkahtamaan. Yöunille kun meni niin puhallusta vähän lissää cpapista miin hyvin pystyi nukkumaan
Kuuntelin tiistaina puheradiosta erästä virologia joka kertoi että eri flunssavirukset viihtyy eri lämpötiloissa ja siksi toiset on ylähengitysteissä ja toiset syvemmällä keuhkoissa.
Aloin sitten pohtimaan että kuinka cpap vaikuttaa negatiivisesti kun työntää lämmintä ja kosteaa ilmaa keuhkoihin.
Kah, Ukrainassa alkoi sittenkin säpinä.
Olin siis aikaisemmassa arviossani väärässä.
Ryssä on typerä mutta en ois voinut uskoa että ovat noin typeriä.
Ihan vitun hullua.
Tuntuu jotenkin epäuskoiselta että tälläistä tapahtuu euroopassa 2000-luvulla, eikö näistä järjettömyyksistä muka ole opittu jo aikanaan.
Vähän kun tilanne kehittyy niin käydään hakemassa karjala ja Petsamo takaisin, tällä kertaa Pietarista tehdään sepeliparkkipaikka mopoautoille.

Back
Ylös Bottom