Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuuntelin tiistaina puheradiosta erästä virologia joka kertoi että eri flunssavirukset viihtyy eri lämpötiloissa ja siksi toiset on ylähengitysteissä ja toiset syvemmällä keuhkoissa.
Aloin sitten pohtimaan että kuinka cpap vaikuttaa negatiivisesti kun työntää lämmintä ja kosteaa ilmaa keuhkoihin.
Asetuksista saa lämmityksen ja kosteutuksen pois. Kandee muutenkin testailla eri asetuksia, aikamoinen ero toimintaan.

Olis hienoa kun tulis 😁 työkaverille jäynä kun limsanapista tuliskin piimää kossun perään. Carillopiimä kuulostaa kyllä aika karmeelta, mutta paremmalta kuin pelkkä Carillo 🤔 Kaveri mulle sitä alaikäisenä osti, ja vaikka aikaa on kulunut pian 20v se muisto ei himmene. Kauheeta paskaa kun pullon suusta joi.
Ei niissä letkuissa vois mitään maitotuotteita pitää seisomassa. Se ois äkkiä paskat housussa kaikilla juovilla, kun ei oo tavara kunnossa. Plus siellä sen pistoolin letkun sisässä menee siis nippu tosi pieniä letkuja, joista tulee eri uutteet plus kuplavesi. Ei niistä mikään piimä varmaan läpi tuliskaan :D

Ja nuorena sitä joi kyllä melkein mitä vaan olosuhteista riippumatta. En tiedä lähtisinkö enää 18 asteen pakkasessa vetään pihalle Pink Cattia.. Carillo on tuohon verrattuna luksusta.

Minä en ole millään tavalla yllättynyt. Kaikki merkit olleet näkyvillä pitkään ja länsi täynnä paskahousuja. Onhan meillä täälläkin joka paikkakunnalla ryssien pyörittämä autokorjaamo ja puuhaillaan ryssille uutta itärataakin jotta raukkojen ei tarvitse itse sitä rakentaa.

Toivottavasti ilmasto ei vain lämpene tämän seuraksena.

hupeneekohan varallisuus tänään kuinka raakasti #börs

Miten musta tuntuu että Ukraina jo toiseen kertaan on yllätetty housut kintuissa?
Ainoa toivo tässä on että heidän armeija onkin paremmassa iskussa kuin luulemme ja pystyy pistämään ryssälle kampoihin.

Ei niissä letkuissa vois mitään maitotuotteita pitää seisomassa. Se ois äkkiä paskat housussa kaikilla juovilla, kun ei oo tavara kunnossa. Plus siellä sen pistoolin letkun sisässä menee siis nippu tosi pieniä letkuja, joista tulee eri uutteet plus kuplavesi. Ei niistä mikään piimä varmaan läpi tuliskaan :D

Ja nuorena sitä joi kyllä melkein mitä vaan olosuhteista riippumatta. En tiedä lähtisinkö enää 18 asteen pakkasessa vetään pihalle Pink Cattia.. Carillo on tuohon verrattuna luksusta.
Joo ei kannata ottaa aivan tosissaan näitä mun paskapuheita 😁 luovut järjen äänestä ja hyppäät vaan mukaan hulluuteen! Piimäpistoolit joka baariin.

Karmein muisto on 2x 0,5l tervasnapsia junnuna. Litra likööriähän laittoi juniorin aika soseeseen aika nopeesti, ja seuraavana aamuna lens salamalaatta pönttöön kun darrassa vapisin kuselle ja pöntöstä nousi nenään erehtymätön tervan haju. Sitä yrjöä lens varmaan korvista ja silmistäki, tuli ihan varoittamatta 😂 Olihan ne hyviä reissuja.

katso liitettä 239392

Piti laittaa jo eilen, mutta en muistanut. Tämä on sitten viimeinen kuva, koska olen jo liian varttunut esittelemään näitä patalappujani. Vastuu offarin ( • ) -kuvastosta siirtyy nyt nuoremmille naisille ja miehille.
Tuollaiset japsi tyyliset tiukalla välillä. Ihan näyttävät ovat. Menee hyvät rinnat aivan hukkaan kun et saa ukkoa hommattua.

Hyvältä näyttää, koht. tyhj . kalenterissa toistaiseksi.
Hyvä!
Perussuunnitelma on valmiina jo loput mennään maaston mukaan.
Mietin että pitäisikö siskolle ilmoittaa etukäteen että ollaan tulossa sinne saunomaan.

Joo ei kannata ottaa aivan tosissaan näitä mun paskapuheita 😁 luovut järjen äänestä ja hyppäät vaan mukaan hulluuteen! Piimäpistoolit joka baariin.

Karmein muisto on 2x 0,5l tervasnapsia junnuna. Litra likööriähän laittoi juniorin aika soseeseen aika nopeesti, ja seuraavana aamuna lens salamalaatta pönttöön kun darrassa vapisin kuselle ja pöntöstä nousi nenään erehtymätön tervan haju. Sitä yrjöä lens varmaan korvista ja silmistäki, tuli ihan varoittamatta 😂 Olihan ne hyviä reissuja.
Joo, tokihan minä tajusin, ettei vakavissaan olla :D

Kaikki tervasta tehty pääasiassa paskaa. Tervaleijona, eli siis joku semmonen lakritsin ja tervapastillin sekoitus oli pakkaskylmänä semijuotavaa, mutta pääasiassa kyllä juon jotain ihan muuta napsua, jos juon. Ja nykyään juon kyllä melkein yksinomaan viskiä, jos tiukkoja juon.

Ja tais tuo koronabingo osua nyt tähänkin talouteen. Emännällä työpaikalla ollu kaikki kipeenä, niin olihan tuo vaan ajan kysymys, kun tulee hällekin.

Se on kai sitten se muutaman päivän odottelu, että minkälaisena tulee itelle.

Back
Ylös Bottom