Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja penkit sokerissa. Mitä sanoo henkilöautoilija @vokot tuohon.

jos joku vosu sotkisi sokurilla Minun henkilöautoni penkin niin en kyllä antaisi!

tilanne on siis täysin fiktiivinen, ketään ei vahingoitettu tilannetta kuvitellessa

Jos on totaalisesti luovuttanut jo sen suhteen ettei saa ikinä naista, edes naisten lähestymistä ajatteleminen lähinnä ahdistaa/pelottaa niin vaikea sitä on motivoitua muuttamaan asioita.

jos oltais toises ketjus niin tuossa tilanteessa kehotettais vaan mennä terapiaan

Pitää ottaa kesällä hotelli, vetää pari päivää alle ja pamauttaa paikalle joku lauantai aamu kymmeneltä. Silloin pitäs olla autenttinen meininki.
Tarkistin sijainnin, eijole muuten ihan kävelymatkan päässä keskustan hotelleista.
#taksi

Rivihoitaja ilman lisiä saa 2450-2550€ sekä HUS että Pirkanmaalla. Sitten on vasta lisät.
Alin palkkaluokka poistui.
HUS ei ole enää pitkään aikaan ollut kilpailukykyinen palkkojen suhteen. Mm. Espoon kaupunki maksaa parempaa peruspalkkaa.

Jos en nyt olisi päässyt kotiin niin olisin murhannut yhden potilaan. Et niin kiva 7-20 vuoro oli tänään kirralla. Hyi saatana.

^ mahtavaa, offarin kesäpäivät!
Ja mikä tyylikäs paikka/tapa viettää kesäpäivää: pubi nukkumalähiön viimeisessä perseenmutkassa. Kappale kauneinta Suomea!

Sylvillä olisi varmasti valtava menekki Kaivurissa! Tosin voisi tulla hirmuinen kissatappelu paikan vakidaamien kanssa menestyksekkäimmistä poikamiehistä.

Tai edes saada häntä kovinkaan helposti motivoitumaan mistään muusta kuin siitä helposta elämästä kotona
Jepulis. Kurjuuteenkin tottuu ja turtuu, ja jos ulkomaailma pelottaa, niin onhan koti turvasatama.

Itselläni on nyt 5 kk saikkua yhtäjaksoisesti kulunut ja tämä jatkuu ainakin toukokuun loppuun. Olen tympääntynyt tilanteeseen, mutta tulevaisuudessa toistunee jo koettu kaava: en jaksa/pysty tekemään nykyistä työtä koska psyyk ja fyys syyt, mutta rahoitusta uudelleen koulutukseen ei tule, koska psyyk. Joten olen vähän aikaa töissä, kunnes päädyn taas saikulle jne. Kaipaan työkavereita, työn tuomaa rytmiä arkipäivään ja tietysti palkkaa. Kun vapaata on liikaa, se kokee inflaation. Huoh.

Kuukauden kuluttua pitäisi kaikenlaisten tutkimusten Piporadiosta olla ohi. Psyykkaan itseäni siihen, ettei mitään hoidettavaa syytä löydy, vaan "saan" nauttia sulosävelistä maailman tappiin asti. Kunhan saisin edes haluamani neuromodulaatiohoidon masennukseen, niin jokapäiväinen elämä kohenisi - toivottavasti - normaaliksi eli toimintakykyä olisi nykyistä enemmän.

Minulla sentään on ollut päihteetön, turvallinen lapsuus ja nuoruus, koulut on käyty viimeistä myöten ja olen ollut työelämässä vuosia. Vaikea kuvitella, millaista on ponnistaa elämään ohjelman tyttöjen lapsuuden/nuoruuden pohjalta kun tietää, miten helposti voi tippua ulos ns normielämästä silloinkin, kun moni asia on hyvin.

Tarkistin sijainnin, eijole muuten ihan kävelymatkan päässä keskustan hotelleista.
#taksi
Kaivuriin ei eksytä vahingossa. Sinne saavutaan tarkoituksella. Ja lähdetään pois miekkataksilla. Vaihtoehtona on majoitus lähistön runsaan pöpelikön suojassa - sieltä sitten uuteen nousuun aamulla.

Back
Ylös Bottom