Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuriositeettina mainittakoon että kuvassa keskellä kuningatar Elisapet II

_84349271_84349268.jpg

hehe

Miten voikaan taas ihmistä väsyttää. Seiskasta asti käytännössä nuokkunu ja väkisin sain suihkussa käytyä. Kyllä tuo töiden teko on muiden hommaa, mie oon kyl parhaimmillani jossain aivan muussa puuhassa.

Miten voikaan taas ihmistä väsyttää. Seiskasta asti käytännössä nuokkunu ja väkisin sain suihkussa käytyä. Kyllä tuo töiden teko on muiden hommaa, mie oon kyl parhaimmillani jossain aivan muussa puuhassa.
Vahva sama.
18-19 jonkinasteiset sohvapäikkärit ja sitten vasta väsyttikin, nyt pitäisi repiä ittesä laittamaan pyykit kuivumaan ja johan sitä vois sitten siirtyä sänkyyn.

Odottikohan neito hiihtäjiä vai kiekkoilijoita.

katso liitettä 239368
🙄 olisikohan hupsukka

Ystävä kuuli viime viikonloppuna baarin naapuripöydässä käydyn keskustelun. Oli pieni porukka parikymppisiä neitejä, joista yksi selitti etsivänsä uutta sugar daddyä, kun nykyiseltä ei saa tarpeeksi rahaa. Nyky-Suomen nuoriso huoraa, Sylvin aikana sentään puolustettiin isänmaata.

Vahva sama.
18-19 jonkinasteiset sohvapäikkärit ja sitten vasta väsyttikin, nyt pitäisi repiä ittesä laittamaan pyykit kuivumaan ja johan sitä vois sitten siirtyä sänkyyn.
Ei ois enää ku leegojen harjaus, sitäkin tässä nyt 20min suunnitellu ja samalla musiikkia kuunnellu. Hyvällä mallilla viikko ku heti näin maanantaina jo tankki tyhjä.

Eihän tässä enää rehellisellä pelillä setämiehet mitenkään pärjää niin onneksi on...

Kävin tänään töissä ja kokemus oli erittäin miellyttävä. Ensin näpyttelin ATK-laitetta aivan hiljaa ja omassa rauhassa. Sitten join pari kuppia kahvia tyhjään mahaan. Siitä innostuin näyttämään tytöille miten ATK:ta kuuluu näpytellä. Tytöt kehuivat minua neroksi ja räpyttelivät silmiään. Lupasin että minua voi aina pyytää jos haluaa katsella, kun nero näpyttelee ATK-laitetta. Sitten ajelin pari tuntia autolla aivan yksin ja omassa rauhassa. Vain lämmityslaite humisi, koska ulkona oli pakkanen. Pakkaspäivä oli uskomattoman kaunis. Kotona tarkistin nettipankista, että maksetaanko minulle tästä ihan oikeasti? Kyllä maksetaan!
Meinaan mennä huomennakin. 👍

Back
Ylös Bottom