Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samikset!Ravintelissa medium, kotona rare.
Ensiksi @TJJ ja heti perään Paul.
View: https://twitter.com/paulstanleylive/status/1492015463479398401?s=21
Suomessa ei juuri piffiä tule ravintelissa syötyä. Hinta mitä lihasta joutuu maksamaan, on niin kammottava. Sama grillata/paistaa itse. Täällä maksaa kaupassa picanja 10€/kg.
Hirven liha on "ilmaista". Tarvii vaan lisenssit, aseen, optiikan, hirvikoiran, tutkapannan, mönkijän, peräkärryn mönkijälle, varastohallin mönkijälle kärryineen etc...
+ Perus hirvimes lisäksi sakon powerhead bladea laatikon 65€/20kpl mistä hirvimerkin ampumiseen
Tämähän selittää asioitaAla-asteella kopioissa oli sininen muste. Niiden piti antaa kuivua, koska väri muuten levisi. Voimakas haju, niitä oli kiva impata kuivumisen aikana.
#1970luku
Sama tekniikka oli biokemian proffalla. Ei vaan laskenu vaan jotain, nykykäsitykseni mukaan, lähinnä heprean kielisiä vitsejä kirjotteli sinne.Meillä oli tekussa lujarin opettajalla kahden käden taktiikka piirtoheittimen kanssa. Kalvo tuli rullalta ja toinen käsi pyöritti rullaa kun toisella laski menemään. Tuplatunnin aikana tuli aina neljättä metriä pitkä kalvo laskuja.
Useinmiten tilaan "keskivertoravintolassa" medium +, jolloin pöytään pääsääntöisesti ilmaantuu medium.Pihveistä tulikin mieleen. Miten te tilaatte piffinne? Itse otan aina medium, ellei oo luottopaikka niin sitten medium-. Välillä medium- tuodaan pöytään käytännössä raakana, pinnat paistettu mutta sisältä kylmä.
Ootko tän muistanu mainita lääkärille piporadiokeskusteluissa?Voimakas haju, niitä oli kiva impata
En valitettavasti osaa sanoa, rotujen tuntemus on tosi huono.Koiratietäjät esim. @Fea, onko tuo Shiba inu?
Heh, ilmainen on kyllä tosiaan suhteellinen käsite. Oisko ollu joku 5 vuotta sitte, kun ajelin Karesuandon ohi ja ostin hirvenlihaa mennessäni. Hirven jauheliha kustansi 10 e/kg. Monesti on tullut mieleen, että järkevintä pyyntiä olisi heittää syksyisin reissu tuonne ja keskittyä jahdissa linnunpyyntiin ja fiilistelyyn. Tietty hirveäkin voisi ihan hyvin pyytää vaarin vanhalla kuuspuolikkaalla ja terävällä puukolla, jolloin kustannus ajassa ja rahassa minimaalinen. Meilläpäin riittäisi luultavasti lihaosuuteen, että ampuu merkin ja leikkoo lihat. Koiramiehet lienee lähinnä tyytyväisiä jos ei lähde metsään pilaamaan tunnelmaa.Hirven liha on "ilmaista".
Eikös tämä ole Shiba InuEn valitettavasti osaa sanoa, rotujen tuntemus on tosi huono.
Viimeksi kun laskin niin hyllyissä oli holkit 13 eri kaliberiin, 42 erilaista luotivaihtoehtoa ja ruutia 12 eri sorttia...Minulla taitaa olla Oryx luotia 300kpl jemmassa odottamassa jälleenlatausta. Löytyy myös megaa, ballistic tip yms.
Samoin on 900kpl lapuan hylsyä. Ihan kuin ei vaan olisi päässyt joku hamstrauskärpänen puremaan.
Kuparit on vielä testaamatta laajassa mittakaavassa. Muutama hirvi on tosin niilläkin kellistetty minun lataamana.