En. Ainakaan samasta aiheesta.Olenkohan koko elämäni aikana kirjottanut etes pariakymmentä sivua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En. Ainakaan samasta aiheesta.Olenkohan koko elämäni aikana kirjottanut etes pariakymmentä sivua
Kirja-arvosteluista tuli mieleen, että minähän tienasin teiniaikoina myös niin, että tein siskon ja serkun kirjaesitelmät; Kirjoitin ne ja preppasin heidät esittelemään ne ja siskolle tulostin kalvolle jotain kuvia piirtoheittimellä näytettäväksi samalla, kun kertoi jotain tiettyä asiaa.Tein melkein täyden kopion yhdestä kirjan arvostelusta. Arvosana oli 8 alunperin. Minä sain samasta 6![]()

Juuri olin tämän saman ajetellut kirjoittaaKunhan ei Stalinin urut ala soittamaan.
Onikinä ollut motivaation puutetta liittyen opinnäytetyöhön tai muuhun kirjalliseen tapaukseen.
Kunhan ehdin niin tulee 2l-t moottorin hehkujärjestelmästä ainakin puolen sivun esitelmä.Ihme kirjailijoita täällä kaikki.
Olenkohan koko elämäni aikana kirjottanut etes pariakymmentä sivua...Täyttä paskaa kaikki.
Isolla rivivälillä. Isoilla otsikoilla. Paljon kuvia. Nehän kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Niin ja muilta kopioitu.
Tein melkein täyden kopion yhdestä kirjan arvostelusta. Arvosana oli 8 alunperin. Minä sain samasta 6![]()
Onkohan kukaa ikinä saanu ekalla yrittämällä kalvoa oikein päin piirtoheittimelle... ja siskolle tulostin kalvolle jotain kuvia piirtoheittimellä näytettäväksi samalla...
Heh. Meillä yliopistolla jotku luennoitsijat käytti vielä dioja. Diaprojektorilla. Ei mitään powerpoint dioja vaan analogisia sellaisia, tekstit ja kuvat kuten nykyään powerpointissa. Ei ollu semmosta edes lukiossa. Joskus siinä lääkiksen aikana 2000-2006 siirryttiin aika paljon siihen powerpointtiin. Toki piirtoheittimetkin oli myös kovassa käytössä. Ja liitutaulut. Ja tussitaulut.Koin olevani wanha, kun joskus avoimen yliopiston kurssilla piti jotain esitellä ja pari jantteria ei osannut käyttää piirtoheitintä. - He kun olivat sitä seuraavaa saapumiserää, joilla oli jo peruskoulusta lähtien dokumenttikamerat tai videotykit ja muut pelit ja vehkeet.
(e. luulivat sitä piirtoheitintäkin siis dokumenttikameraksi tai ainakin, että toimisi samalla tavalla papereita esitellessä)
Jonnet ei tiedä.Onkohan kukaa ikinä saanu ekalla yrittämällä kalvoa oikein päin piirtoheittimelle
Hyvät teesit.Mun teesit akateemiseen lopputyöhön.
Ehkä jo tällä viikolla ostoksille. Joku sopu saadaan aikaan ja kunnon helpotusralli päälle.Pörzessä hermoilua. Voi voi. Odottelevalle
kannalle joutuupi ostojen suhteen.
Pidin ylä-asteella jonkun esitelmän puoliautomaattihaulikon toimintaperiaatteesta. Siinä saattoi olla piirtoheitin mukana kun esittelin jotain räjäytyskuvia. Ehkä. Hämärät muistikuvat.Ala-asteella kopioissa oli sininen muste. Niiden piti antaa kuivua, koska väri muuten levisi. Voimakas haju, niitä oli kiva impata kuivumisen aikana.
#1970luku