Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ei oo mitään sovittua vielä.
Tässä olisi se hyvä puoli että helvetisti etäisyyttä ja hän naimisissa niin ei tartteis koskaan tapailla, voisin vaan sanoa että mulla on tyttis.
Tälläinen psykolooginen juttu.
Sama unelma kuin gonzalla, kuolla makkarin kynnykselle mustasukkaisen aviomiehen surmaamana? 😂 Se olis kyllä ihan top3 tapoja lähteä.

minkätähären?

Kai ne naiset tykkää kaikesta uudesta ja ihmeellisestä, jos pääsisi vähän vaaleata gringoa koeajamaan. Ja onhan täälläperällä naimakaupat monelle ainut tie pois köyhyydestä.

Kahvi, appelsiinimehu, sellu, naudanliha ja kauniit tuontivaimot lienevät ne tyypillisimmät vientiartikkelit täällä maaseudulla.

Isommissa kaupungeissa tulotaso on osalla parempi kuin rikkailla suomessa.

Ei ole edes Helsingin postinumeroalueella. Sieltä saa tolla rahalla varmaan kaksion tai 59 neliöisen kolmion.

Jos haluaisin "edetä" uralla olisi "pakko" muuttaa Tampereelle tai pääkaupunkiseudulle. Tällähetkellä on maksettu uudehko kerrostalokämppä, lämmin autotalliosake jne. Helsingissä pitäisi laittaa tuplat, jopa triplat ja saisi vanhan kämpän ja iltaisin etsiä parkkipaikkaa ja kaivella aamulla autoa kinoksesta. Jos bruttopalkka kasvaisi 2 tontulla menisi sadan tonnin asuntolainankin maksamiseen ties kuinka hiton kauan. Kyllä se on karusti totta, että asuntojen hinnat ja karmea veroprogressio estävät työvoiman liikkumista kasvukeskuksiin. Ei tietysti tee hyvää taloudelle pitkässä juoksussa.

lisäksi: kaamean monta sanaa, olen kuullut Isoilta pojilta että ruotsinlaivalla riittää: ta byxorna borta
Ja pohjanmaalaisittain: norsu ottaa nyt housut pois.

Kyllä se on karusti totta, että asuntojen hinnat ja karmea veroprogressio estävät työvoiman liikkumista kasvukeskuksiin.
Pakko jankuttaa vielä tästä, että mikä pakko sinne PK-seudulle on kaikkien änkeä, jos duunit on sellaisia, mitä voi tehdä mistä vaan.

Mulla tietty ehkä vääristyny tää kulma, mutta suuri osa softa-alan rekryilmoista on nykyään jotain remote tai flexible remote tyyppisiä, eli jos haluaa tehdä täysin himasta, niin saa tehdä himasta.

kuka haluaisi olla Minun tyttöystävä?

kysms koskee NAISoletettuja onely, Miesten ei kannata vaivautua

Sama unelma kuin gonzalla, kuolla makkarin kynnykselle mustasukkaisen aviomiehen surmaamana? 😂 Se olis kyllä ihan top3 tapoja lähteä.

tuossa on kyllä mahtollisuus siihenkin, että ei lähde henki, on vain puukko anaalissa

jo pelkkä ajatus on niin karmaiseva, että varattuihin NAISiin ei kannattaisi sekaantua

Isoilta pojilta kuullut tuonkin

Pakko jankuttaa vielä tästä, että mikä pakko sinne PK-seudulle on kaikkien änkeä, jos duunit on sellaisia, mitä voi tehdä mistä vaan.
Monet konepajafirmat/ teollisuuden laitetoimittajat ovat niin patavahoillisia, että monasti vaaditaan/tykätään kun työntekijät ovat "valvovan silmän alla". Sitten siellä työskentelyyn pirun huonosti soveltuvassa avokonttorissa käydään tappamassa aikaa ja kärsimässä muiden mölyämisestä.

Junan alle

jos on pieni peenis, en suosittele tuota

kuulemma junan alle jättäytyneet kuoriutuva vaatteistaa ja vat täysin nakkipellenä lopulta

jos sitten paljastuu pikku pippeli niin saa kuolleenakin hävetä

#isotpojat

patavahoillisia

jos Minä olisi kotona töissä tuntuisi, etten olis työssä ollenkaan

niin vanhanaikainen on allekirjoittanut

Yours

e. kyllä se on aamulla töihin lähdettävä ja iltapäivällä töistä kotiin saavuttava, niin on tehty aina! #kekkonen

vaalituloskin sen jo kertoo:

Konservatiivisin valtuusto löytyy Etelä-Pohjanmaalta. Se on myös kaikkein eniten oikealla.

jos Minä olisi kotona töissä tuntuisi, etten olis työssä ollenkaan
Toki, parempi on kun saa mennä kustannuspaikalle. Ruumis- ja mieli tietävät, että nyt aletaan töihin. Samoin työt loppuvat kun ovi rapsahtaa kiinni. Lounastunnilla kaupungille syömään parhaita herkkuja. En minä sillä. Mutta oma tyähuåne pitää olla. Jossa ovi, jonka saa kiinni, jopa lukkoon.

Kun ei oikein ulkomaille pääse niin ehkäpä pieni risteily sitten piristykseksi.

Aka palloksi buffassa.

Minä voisin kernaasti tehdä työni sivistyneesti vaikka läppäriltä kahvilan terassilla, valkoinen pikkutakki ristittyjen jalkojen päällä. Kupissa espresso, suussa tupakka. Aurinko lämmittää ja tuuli hyväilee. Kaikki olisi mustavalkoista, vieruspöydän nainen flirttailisi. Kuvittelen hänet oitis polvilleen suukapulan kanssa, kaulapantaa lukuunottamatta alasti. Katse anoo huomiota.

Pitäis varmaan alkaa kirjoittaan jotain naisten runkkukirjoja.

Back
Ylös Bottom