ulkopuolella, AVIn noottia tullut. 2m välit, kaikilla maskit
aivan oikein!
en pidä siitä että imiset turvavälejä noudattaen pitävät ulkona maskeja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ulkopuolella, AVIn noottia tullut. 2m välit, kaikilla maskit
Sisätiloissa, kaupan ulkopuolella.aivan oikein!
en pidä siitä että imiset turvavälejä noudattaen pitävät ulkona maskeja!
Monet konepajafirmat/ teollisuuden laitetoimittajat ovat niin patavahoillisia, että monasti vaaditaan/tykätään kun työntekijät ovat "valvovan silmän alla". Sitten siellä työskentelyyn pirun huonosti soveltuvassa avokonttorissa käydään tappamassa aikaa ja kärsimässä muiden mölyämisestä.
Sehän on just parasta!jos Minä olisi kotona töissä tuntuisi, etten olis työssä ollenkaan
Mutta että pitäisi konttorilla jotain kelloa tuijottaa ja suorittaa
Ei pysty. Eikä niitä pomo ihmisiäkään kiinnosta kytätä. Se on joku kasvottomien jääräpäiden hallitus, joka näitä sääntöjä keksii. Itse olen esim. avokonttorissa kirjouttanut tuhansia viestejä pakkikselle, lukenut kirjoja cloud readerillä, tsättäillyt kavereille, lukenut pääsykokeisiin jne...Enpä silti usko että pystyvät juurikaan ihmisten tekemisiä kyttäämään edes lähityössä, näkevät korkeintaan että ovat työpisteellä
Aina.Tekis mieli pullaa.
Onpa hyvännäkönen. Pitää melkein joku päivä näyttää kuinka julmetun kokosia pullia täältäpäin saa!katso liitettä 238602
Ostopulla. On kokoa ja makua.
Oliko 800 kuutioinen?Voi perse. Ehdin jo vetäistä ostohousut jalkaan sen moottorikelkan kanssa niin se menikin sivu suun. Olis kyllä ollut sellainen peli jolla olis kerennyt.
700Oliko 800 kuutioinen?