Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on suunnitelmia ihan liikaakin 😄
Kävin it-tuessa puhumassa, että saisin teholäppärin, jolla pyörittää Solidworksiä, mutta en sitten lopulta kehdannut valehdella tarpeeksi kun kysyivät että mihin työhommiin minä sitä tarvitsisin. No en kai minä töihin, harrastushommiin, daa...

No siinä sulle sisältöä ja tavoitetta. Opettele englantia.

on vaan etelleen sama ongelma mikä nuorempanakin, ei sitten kinosta yhtään

eikä vapaa-ajalla huvita tehdä mitään vastenmielistä

Helsinki <3

Mietin nyt korona-aikaan, että alkaisko maalaiskunnat vetämään paremmin ainakin niiden osalta, jotka voi tehdä työnsä kotoota. Palattais jonnekin synnyinseuduille, mökkien lähelle jne. Mutta kai sitten palvelut ja isompien kaupunkien mahdollisuudet vaan vetää jatkossakin..

Meikäläinen vois muuttaa johonkin omaan rauhaan vaikka nyt 30-40km säteelle Jykylästä. Ois omaa tilusta, sais soitella musaa rauhassa ilman naapurien vittuiluja, dokata alasti takapihalla ja mitä näitä nyt on.

Ei ole edes Helsingin postinumeroalueella. Sieltä saa tolla rahalla varmaan kaksion tai 59 neliöisen kolmion. :david:

Mutta joo, hyvin kestää vähän kauemmaksi tästä, mutta kun 100 % etänä ei pysty jatkossa hommia tekemään, niin sellainen siedettävä kulku kehä kolmoselle on pakollista. 30-40 min autolla, mieluusti.

No siinä sulle sisältöä ja tavoitetta. Opettele englantia.
Tämä! Tosin espanja olisi parempi valinta. Naishommiin välttävän kielitaidon oppii vuodessa interaktiivisella softalla esim. Fluenz.
Tässä pikakurssi. Väitän että katseidevaihdon jälkeen tämäkin kielitaito riittää jos on riittääkseen.

Me llamo "omanimi".
Soy de Finlandia.
Estoy soltero.
No tengo hijos.
Trabajo como ingeniero.
Tengo un coche y apartemento propio.
Tu eres guapa.
Baile conmigo!
Qual es tu numero?

käytin kääntäjää, miksi pitäisi valehdella?

Minun pitäisi sanoa näin pagar esclavo

Tämä! Tosin espanja olisi parempi valinta. Naishommiin välttävän kielitaidon oppii vuodessa interaktiivisella softalla esim. Fluenz.
Tässä pikakurssi. Väitän että katseidevaihdon jälkeen tämäkin kielitaito riittää jos on riittääkseen.

Me llamo "omanimi".
Soy de Finlandia.
Estoy soltero.
No tengo hijos.
Trabajo como ingeniero.
Tengo un coche y apartemento propio.
Tu eres guapa.
Baile conmigo!
Qual es tu numero?
Vulva

Toimii myös muilla kielillä.

lisäksi: kaamean monta sanaa, olen kuullut Isoilta pojilta että ruotsinlaivalla riittää: ta byxorna borta
Ennen kuin menee ottamaan housunsa pois niin kannattaa esittäytyä jag heter hetero "oma nimi"

Toki jos on suuressa etukenossa niin ei sitä aina kaikkea muista.

Muttasiis saitko tyttöystävän? @doownek

Mulla oli niitä tovi sitten neljä. Olen karsinut nyt kahteen, ei vain jaksa sitä viestittelyä.
No ei oo mitään sovittua vielä.
Tässä olisi se hyvä puoli että helvetisti etäisyyttä ja hän naimisissa niin ei tartteis koskaan tapailla, voisin vaan sanoa että mulla on tyttis.
Tälläinen psykolooginen juttu.
E: sanoin kyllä mutta ihan leikillään, eikö se ole niin että jos on jotain menossa niin sitten ois heti kyllä ties mitä sutinaa?

Back
Ylös Bottom