Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen kävin hieronnassa ja siellä pistettiin parastaan että saataisiin hartiajumeja auki. Trapzit eritoten runnottiin ihan tosissaan. Itse hieronta ei tuntunut oikein muuta kuin miellyttävältä hivelyltä vaikka kunti siinä ihan tosissaan painoi menemään, mutta nyt on kyllä jukoliste epäkkäät kipeät! Hyvää duunia teki, ei ole varmasti helppo aukoa näitä umpitukkoisia hartioita. Ensi viikolla sitten uusiksi, jospa tulis naishieroja ja ottaisin rintalihasten möyhennyksen. 😶‍🌫️

Mitattiinko intissä munatkin? Taisin olla sen päivän jossain vemppahommissa.

Lääkärin toimesta ei mitattu. Eikä koitettu lusikalla kiviä. Olen vissiin sen verran nuorta saapumiserää, ettei enää. Eräs kuljetusosaston naissotamies mittas kyllä. En edes halunnut. Yritin, että eräs alikersanttineito olis mitannut. (Tämä olikin erikoinen tarina sillä olikin tuttu alikers ennen inttiä. Ei vaan tunnistettu toisiamme kurkkusalaatit päällä)

Mutta siperian keikalla siinä kuuluisassa terveystarkastuksessa kyllä mitattiin.

Tiättekö kundit, mä olen ajatellu että taidan aloittaa jonkun kamppailuharrastuksen. Sais vähän aerobistakin kuntoa, hikoilin eilen suoraan yhden muijan silmään kun oltiin silleen ja se meinas vähän latistaa tunnelmaa.

Ääni tälle. Alotin classic krav magan viime vuonna. Samalla käyny kuntopotkunyrkkeilyssä. Näitä oli 3krt vko, yhtenä päivänä alle kuntopotku, päälle maga.
Maga ei kuntoon panosta, mutta on fyysisiä reenit. Väkisinkin kunto kasvaa. Ja kuntopotku kunnon puuskuttamista.

Positiivista tossa että panostettiin suuresti terveenä pysymiseen. Ei väännetä toisia rikki, niinkuin monessa muussa lajissa saattaa. Pääsee kunnolla lyömään toki. Varsinkin peruskurssin jälkeen.

Tiättekö kundit, mä olen ajatellu että taidan aloittaa jonkun kamppailuharrastuksen. Sais vähän aerobistakin kuntoa, hikoilin eilen suoraan yhden muijan silmään kun oltiin silleen ja se meinas vähän latistaa tunnelmaa.
Tuo on muuten oikeasti vähän ärsyttävää, eritoten kun on tota lihasta JA läskiä sen verran, että kun halaillaan oikein todella niin sitten on ihan hiestä märkänä. Eritoten tuossa kesän lopulla joutui menemään munasilteen parvekkeelle aina rauhoittumaan ja viilentymään kun ei saatana. Aerobinen pitäisi taas lisätä kyllä, kamppailuja ei kroppa enää kestä. Suosittelen BJJ.

Kamppailuhommissa pitänee miettiä kiinnostaako enemmän lyöminen vai painiminen, vai kenties molemmat. Ja haluaako lähteä reenaan itsepuolustus- vai kenties kunto- tai kamppailu-urheilukulmalla.

BJJ on kyllä hemmetin hyvää liikuntaa, mutta kaikkia ei ehkä kiinnosta kuperkeikkojen tekeminen yms. mattoakrobatia, mitä reeneissä melkein väkiseltään tulee. Toki jos johonkin BJJ:tä tarjoavaan seuraan menee, niin samasta paikasta löytynee sit lukkopainit ja vaparitkin, joissa saa kyllä sotkettua monipuolista reeniä niin paljon kuin kerkeää vaan käymään.

Lyömistä oppii parhaiten puhtaissa nyrkkeilyreeneissä, jos vaan paikkakunnalta löytyy.

200w.webp

Kamppailuhommissa pitänee miettiä kiinnostaako enemmän lyöminen vai painiminen

eikö noilla ylläolevilla HerrasMiehillä enemmän kiinnosta se paneminen, Cuntoilua vain tuo kanppailu panemista silmällä pitäen

montäkohan akkaa tuolla Rommelilla on? ei pysy kyllä yhtään kärryillä, joka päivä kuitenkin tuntuu panevan

Voi veljet!

Lyöminen ja potkiminen kiinnostaa, jäsen g aikalailla luetteli just sellaset setit mitä oon täs kaavaillut aloittavani.

Classic krav magassa paljon lyömistä. Kaikkiin liikkeisiin tulee takakäden voimalyönti. KMG enemmän ninjailua, itte tykkään classikista. Aina kova lyönti.

Missä tuota, poikkeuksetta myös ironman kickbox tai/ja kuntopotku.

Ekana hommattiin nyrkkeilyhanskat ja setit.

Joskus kun omia harkkoja odotellessa tuota krav magaa tuli vähän seurattua, niin näytti siltä että 50% tekniikoista sisälsi potkun munille ja lopuista puolet polven munille. Tosin tämä oli joskus kakskytävuotta sitten.

Joskus kun omia harkkoja odotellessa tuota krav magaa tuli vähän seurattua, niin näytti siltä että 50% tekniikoista sisälsi potkun munille ja lopuista puolet polven munille. Tosin tämä oli joskus kakskytävuotta sitten.

Magassa pitää erottaa krav maga global ja classic grav maga. Lyönti toki samanlainen oli mikä laji tahansa, mutta tekniikat simppelimpiä ja toimivampia classicissa (mun mielestä). Aika vähän on munillepotkua ja sitä seuraa aina takakäden voimalyönti leukaan tai kurkkuun. Parempi on munista repiminen(!)

Munillepotkusta hyvä järkeily on, että kuinka moni on skidinä (tai aikuisena) pudonnu polkupyörän tangolle... ja kuinka moni on menettäny toimintakyvyn siittä? Eipä moni, vaan silti pystäyttää nätisti fillarin ja alkaa voivotella että sattuupa munille.

Pitää myös erotella tatamilla ninjahyppely ja kadulla tappelu, epätoivoisessa tilanteeseessa viimeisessä on aina munillepotku ja karkuun juokseminen.

Kävin koittamassa sotimista 93 enkä tykännyt ollenkaan ja lähdin menee, sitten kuulin että sinne pääsee naisetkin niin menin uudestaan.
Siellä olikin yksi muikkeli jonka kanssa tehtiin kaikkea (ei pantu) (eikä muutakaan seksiin viittaavaa) mutta noin muuten, yksi hienoja hetkiä oli kun sotilasesteradan montusta punnersin häntä perseestä ylös.

Pitää myös erotella tatamilla ninjahyppely ja kadulla tappelu, epätoivoisessa tilanteeseessa viimeisessä on aina munillepotku ja karkuun juokseminen.

Eiku voimalyönti (takakäsi) leukaan. Niin lujaa, ettei tule kuin yksi lyönti. Sitten karkuun.

Ei mitään munillesihtaamista :D

Back
Ylös Bottom