Kutsuitte?Jollain vanhalla pervolla setämieshoitsulla voisin mittauttaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kutsuitte?Jollain vanhalla pervolla setämieshoitsulla voisin mittauttaa.
Mitattiinko intissä munatkin? Taisin olla sen päivän jossain vemppahommissa.
Tiättekö kundit, mä olen ajatellu että taidan aloittaa jonkun kamppailuharrastuksen. Sais vähän aerobistakin kuntoa, hikoilin eilen suoraan yhden muijan silmään kun oltiin silleen ja se meinas vähän latistaa tunnelmaa.
Tuo on muuten oikeasti vähän ärsyttävää, eritoten kun on tota lihasta JA läskiä sen verran, että kun halaillaan oikein todella niin sitten on ihan hiestä märkänä. Eritoten tuossa kesän lopulla joutui menemään munasilteen parvekkeelle aina rauhoittumaan ja viilentymään kun ei saatana. Aerobinen pitäisi taas lisätä kyllä, kamppailuja ei kroppa enää kestä. Suosittelen BJJ.Tiättekö kundit, mä olen ajatellu että taidan aloittaa jonkun kamppailuharrastuksen. Sais vähän aerobistakin kuntoa, hikoilin eilen suoraan yhden muijan silmään kun oltiin silleen ja se meinas vähän latistaa tunnelmaa.
Tiättekö kundit, mä olen ajatellu että taidan aloittaa jonkun kamppailuharrastuksen. Sais vähän aerobistakin kuntoa, hikoilin eilen suoraan yhden muijan silmään kun oltiin silleen ja se meinas vähän latistaa tunnelmaa.
Chankonabe on kyllä hyvää, mutta ei kiitos silti sumolle. Stringit hiertää.
Kamppailuhommissa pitänee miettiä kiinnostaako enemmän lyöminen vai painiminen
Voin sieluni silmin nähdä optimismin apostolin kauniin alikessun komennossa.Yritin, että eräs alikersanttineito olis mitannut.
Lyöminen ja potkiminen kiinnostaa, jäsen g aikalailla luetteli just sellaset setit mitä oon täs kaavaillut aloittavani.
Joskus kun omia harkkoja odotellessa tuota krav magaa tuli vähän seurattua, niin näytti siltä että 50% tekniikoista sisälsi potkun munille ja lopuista puolet polven munille. Tosin tämä oli joskus kakskytävuotta sitten.
Pitää myös erotella tatamilla ninjahyppely ja kadulla tappelu, epätoivoisessa tilanteeseessa viimeisessä on aina munillepotku ja karkuun juokseminen.