Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks vtussa tää ois edes pitäny meikäläisten lehtiin näkyviin saada? :D kiinnostaa joku random pölhö jenkeissä Lontoosta Luumäelle?Sattuneesta syystä kun ei meillä voi uutisoida tällaista, niin tiedoksi että on saatu kiinni!
![]()
"Shopping cart killer" responsible for 4 Virginia slayings — and "other victims" are likely, police say
Police did not say whether the victims were sexually assaulted, but said that the suspect did "unspeakable things with his victims."www.cbsnews.com
Miettisin, että olenko tarvittaessa valmis poistattamaan hampaita (siis rahakysymys lähinnä), ettei tule ongelmia jos purentavika ei kasvaessa korjaannu.@Fea Yläpurenta potentiaalisella pennulla. Mitäs sanot?
Nyt pitää kysyä, että ootko nyt oikeasti tosissas?Mulla ollut se 60kg sellainen maks. toivepaino naiselle, tää nyt meni kaksi kiloa yli mutta lupasi tehdä asialle jotain.
Joo, siis tuota itsekin mietin. Ei rahan takia, vaan että aiheutuuko siitä pitemmän päälle ropleemia koiralle ja huomaanko minä edes sitä, jos ja kun asia alkaa koiraa vaivaamaanMiettisin, että olenko tarvittaessa valmis poistattamaan hampaita (siis rahakysymys lähinnä), ettei tule ongelmia jos purentavika ei kasvaessa korjaannu.
Mutta itselle ei mitään merkitystä, koska en harrasta näytelmiä. Minulle käy kivesvikainenkin, koska se ei estä harrastamista. Ainut tietysti, että jos kisaisi pitkälle niin tuo estäisi valioitumisen, kun puuttuisi se yksi pakollinen näytelmätulos.
Ehkä siis miettisin, että mihin se asia vaikuttaa, (ja vaikuttaako mihinkään oleelliseen) jos ei iän myötä korjannu.
Vähän juksasin, lupas harkita asiaa.Nyt pitää kysyä, että ootko nyt oikeasti tosissas?
Mun tekis mieli ihan vähän provosoitua tästä, mutta en taida jaksaa.Vähän juksasin, lupas harkita asiaa.
Todennäköistä kuitenkin on, että et ihan oikeasti huomaa omasta koirasta läheskään kaikkia sen vaivoja; se ei näytä niitä ja toisaalta omasta koirasta ei pieniä muutoksia helposti huomaa koska se on niin lähellä.Joo, siis tuota itsekin mietin. Ei rahan takia, vaan että aiheutuuko siitä pitemmän päälle ropleemia koiralle ja huomaanko minä edes sitä, jos ja kun asia alkaa koiraa vaivaamaan![]()
Miks vtussa tää ois edes pitäny meikäläisten lehtiin näkyviin saada? :D kiinnostaa joku random pölhö jenkeissä Lontoosta Luumäelle?
Sekin vissiin provosoitui tai jotain kun ei ole viikkoon kuulunut mitään.Mun tekis mieli ihan vähän provosoitua tästä, mutta en taida jaksaa.
Oot kyllä mulkuin ihminen, kenet olen virtuaalisesti tavannut.Mulla ollut se 60kg sellainen maks. toivepaino naiselle, tää nyt meni kaksi kiloa yli mutta lupasi tehdä asialle jotain.
On muuten kohtuullisen haasteellista löytää noista siiderivalaista tuota painoluokkaa, sellaista +80kg kyllä saa ihan joukkueen verran haalittua koska vain.
Minä olen kuule nauranut ihan kippurassa noille SPD-puolen jutuille, että nainen ei saisi olla ylipainoinen mutta sitten kuitenkin ihannenaisella pitäisi olla hartiat selvästi lantiota kapeammat. =Eli siis kunnon päärynävartalo, jossa pylly reidet ovat lähinnä läskiä. Koska siis;Mun tekis mieli ihan vähän provosoitua tästä, mutta en taida jaksaa.
Hyvä. Mäkin voin sit vähä. Kyllä sä vähän semmoselta kokovartalokyrvältä kuulostat, jos ihan oikeesti meet naiselle sanomaan, että painat 2kg liian paljon tai yleensäkään alat määrittämään sille jotain tavoitepainoa.Sekin vissiin provosoitui tai jotain kun ei ole viikkoon kuulunut mitään.
Ah kyllä. Onneksi on aina se oma käsi, joka pelastaa nämäkin sankarit.Minä olen kuule nauranut ihan kippurassa noille SPD-puolen jutuille, että nainen ei saisi olla ylipainoinen mutta sitten kuitenkin ihannenaisella pitäisi olla hartiat selvästi lantiota kapeammat. =Eli siis kunnon päärynävartalo, jossa pylly reidet ovat lähinnä läskiä. Koska siis;
![]()
Mitä olen ymmärtänyt, niin nämä pojat haaveilevat sellaisesta Victoria's Secret -mallin naisesta rinnallaan.
-Mutta ai saatana, silläkin on hartiat lantiota leveämmät:
![]()
Kyllä ihan pitää näille pojille toivottaa iloista loppuelämää sen oman käden kanssa.
Minä olen kuule nauranut ihan kippurassa noille SPD-puolen jutuille, että nainen ei saisi olla ylipainoinen mutta sitten kuitenkin ihannenaisella pitäisi olla hartiat selvästi lantiota kapeammat. =Eli siis kunnon päärynävartalo, jossa pylly reidet ovat lähinnä läskiä. Koska siis;
![]()
Mitä olen ymmärtänyt, niin nämä pojat haaveilevat sellaisesta Victoria's Secret -mallin naisesta rinnallaan.
-Mutta ai saatana, silläkin on hartiat lantiota leveämmät:
![]()
Kyllä ihan pitää näille pojille toivottaa iloista loppuelämää sen oman käden kanssa.