Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324

Kävin pitkästä aikaa lukemassa WHO:n sivuilta koronakuolleisuudesta. Kokonaiskuolleisuus on 0,23% arviolta ja alle 70-vuotiaan todennäköisyys on kuolla 0,05%. Täytyy vittu olla poikkeuksellisen vitun idiootti jos edes sekuntia kuvittelee että tuollaiset luvut oikeuttavat yhtään mitään siitä, mitä täällä on tehty. Poikkeuksellisen vitun tyhmä.

Voi voi. Siinä on nuorisoa, joka on jo sairastellut k taudin ja nyt päiväys ummessa ja ollaan menossa piikille. Vain politiikan vuoksi, terveysriskit on toissijaisia tässä. V..tuttaa heidän puolesta.
8DC6006C-E83B-441B-B002-2E4F7DCBE99C.webp

Kävin pitkästä aikaa lukemassa WHO:n sivuilta koronakuolleisuudesta. Kokonaiskuolleisuus on 0,23% arviolta ja alle 70-vuotiaan todennäköisyys on kuolla 0,05%. Täytyy vittu olla poikkeuksellisen vitun idiootti jos edes sekuntia kuvittelee että tuollaiset luvut oikeuttavat yhtään mitään siitä, mitä täällä on tehty. Poikkeuksellisen vitun tyhmä.
Silti porukka vaan hokee silmät seisoen kuinka korona nyt leviää nuorten ja rokottamattomien keskuudessa... tällaista kuului palaverissa viime pe. ihan omissa töissä.

Silti porukka vaan hokee silmät seisoen kuinka korona nyt leviää nuorten ja rokottamattomien keskuudessa...
Totta helvetissä se siltä näyttää jos rokottamattomia testataan 3x enemmän(luku heitetty hatusta). Ihme ettei tuosta oo tehty isompaa haloota, vaikka nyt ainakin osa jengistä sen jollain tasolla edes tiedostaa.

Totta helvetissä se siltä näyttää jos rokottamattomia testataan 3x enemmän(luku heitetty hatusta). Ihme ettei tuosta oo tehty isompaa haloota, vaikka nyt ainakin osa jengistä sen jollain tasolla edes tiedostaa.
Noi vaan hokee mitä kerrotaan. Noissa isommissa firmoissa näkee hyvin, että vaikka nuo eivät itse edes uskoisi niin hokevat silti koska se oma asema vaatii sen hokemista. Menee vitun urat muuten

Pitääpä tämä näyttää ens kerralla jos joku kysyy miks en ole ottanu rokotetta

https://*********.net/v/3021052910/...-Australia-S-O-S--Korona-tilanne--Tulevaisuus

Karseaa menoa

-35km säteellä saa liikkua kotoa
-ei saa tehdä mitään, ei töitä ei mitään
-kaikki saanut suoraa kenkää jotka ei halua ottaa piikitystä
-valtio kyttää vielä päälle ja joudut toimittamaan todisteita missä olet jne. uhkaillaan kokoajan 5 tonnin sakoilla
-kylään saa tulla vain rokottamattomat :D koska rokotettuja ei saa saastuttaa :D eikös ne vitun rokotetteet toimi :D

Toi video oli alunperin instagramissa mutta poistettiin nopeasti sieltä, koska "väärää" puhetta.

Miten tuo aussit on kuin pohjois-korea näin nopeasti? Paljon kiina vaikuttaa tuossa maassa, koska jotain helvetin outoa tässä nyt on.
Yksi mielenkiintoinen juttu oli myös se, että käteisestä rahasta halutaan eroon, koska "korona leviää sen kautta". Ei ollenkaan epäilyttävää, hehe.

Yksi mielenkiintoinen juttu oli myös se, että käteisestä rahasta halutaan eroon, koska "korona leviää sen kautta". Ei ollenkaan epäilyttävää, hehe.
Joo tuo olisi ultimaattinen kontrollikeino. Tuota käteisen poistoakin perustellaan julkisesti juuri että se vähentää rikollisuutta jne.
mutta oikeasti se vain kahlitsee taas veronmaksajia entisestään ja napin painalluksella rahasi on lukittu, jos et tottele totaliritäsmiä maassa. Rikolliset kyllä löytävät keinot kuten kaikissa muissakin kielloissa aseista, päihteisiin jne.

En ihmettele miksei meidän korruptoitunut propagandamedia näytä mitään ausseista, koska lampaat heräisi kaikki täältä.
Mä en oikein edelleen käsitä miten tuo aussien tilanne on noin mennyt. Tiukka rajakontrolli maassa ei sitä selitä miten porukka on noin aivopestyjä. Jotain sellaista puuttuu tästä palapelistä mitä en nyt pysty hahmottamaan.

Niinpä mutta mitä uralla tekee jos vapaus on menetetty
Ei ne varmaan edes tajua sitä tai sitten vaan ohittavat koko asian sillä että heillä kuitenkin asiat tulee olemaan hyvin, kunhan vaan ei vaaranna omaa asemaa ja tuloja.
Ei ne taida miettiä omia lapsia tai muiden jotka elävät sitten tässä helvetissä. En mä tosiaan ymmärrä.

Noissa kannattaa olla varovainen koska varsinkin iltapaskat on vahvasti mielipidevaikuttajien saturoimia (koko mediahan on jo tuota). Mutta valitettavasti osa oikeasti miettii asioita noin. Osa on sitten botteja aivan suoraan.
Täytyy myöntää, että tämä on ihan totta ja olen sen omakohtaisesti joutunut toteamaan. Olen kirjoittanut Helsingin Sanomien ja Ilta-Sanomien koronaa koskeviin uutisiin perusteellisia kommentteja, joissa olen pyrkinyt argumentoimaan hyvin asiallisesti, miksi esimerkiksi koronapassi on hyödytön ja miksi pakkorokotukset ovat nykytiedon valossa aivan liian järeä toimenpide. Suoraan sanottuna vituttaa, kun olen parhaimmillaan käyttänyt lähes 2 tuntia aikaa kommentin työstämiseen ja sitten se vain jätetään julkaisematta. Sen sijaan kaiken maailman avohoitopotilaiden ryönää ja suoraa muiden kommentoijien haukkumista julkaistaan kyllä ja kumma kyllä myös pahimpien salaliittoteoreetikkojenkin hörhöilyjä julkaistaan välillä. Näistä omista kommenteista kuitenkin ehkä 70 % on jätetty julkaisematta. Kun liian älykkäästi yrittää argumentoida narratiivin vastaisesti niin ei auta vaikka sinne lievennykseksi laittaa, että olen tuplarokotettu ja kehotan aikuisia ihmisiä rokottautumaan. Parempi ilmeisesti jättää julkaisematta, etteivät nämä kommenttini pääse herättämään ajatuksia ja vaikuttamaan lukijoiden mielipiteisiin. Ne harvat kommentit, jotka ovat menneet läpi, ovat keränneet parhaimmillaan useita satoja tykkäyksiä, mutta toki tykätyin kommentti on aina joku "rokottamattomat täytyy saada kuriin. koronapassi käyttöön kaikkialla ja PAKKOROKOTKSET NYT!!" ja 1000+ tykkää...

Täytyy myöntää, että tämä on ihan totta ja olen sen omakohtaisesti joutunut toteamaan. Olen kirjoittanut Helsingin Sanomien ja Ilta-Sanomien koronaa koskeviin uutisiin perusteellisia kommentteja, joissa olen pyrkinyt argumentoimaan hyvin asiallisesti, miksi esimerkiksi koronapassi on hyödytön ja miksi pakkorokotukset ovat nykytiedon valossa aivan liian järeä toimenpide. Suoraan sanottuna vituttaa, kun olen parhaimmillaan käyttänyt lähes 2 tuntia aikaa kommentin työstämiseen ja sitten se vain jätetään julkaisematta. Sen sijaan kaiken maailman avohoitopotilaiden ryönää ja suoraa muiden kommentoijien haukkumista julkaistaan kyllä ja kumma kyllä myös pahimpien salaliittoteoreetikkojenkin hörhöilyjä julkaistaan välillä. Näistä omista kommenteista kuitenkin ehkä 70 % on jätetty julkaisematta. Kun liian älykkäästi yrittää argumentoida narratiivin vastaisesti niin ei auta vaikka sinne lievennykseksi laittaa, että olen tuplarokotettu ja kehotan aikuisia ihmisiä rokottautumaan. Parempi ilmeisesti jättää julkaisematta, etteivät nämä kommenttini pääse herättämään ajatuksia ja vaikuttamaan lukijoiden mielipiteisiin. Ne harvat kommentit, jotka ovat menneet läpi, ovat keränneet parhaimmillaan useita satoja tykkäyksiä, mutta toki tykätyin kommentti on aina joku "rokottamattomat täytyy saada kuriin. koronapassi käyttöön kaikkialla ja PAKKOROKOTKSET NYT!!" ja 1000+ tykkää...
Juuri tätä olen epäillyt ja nyt vahvistitkin asian. Monesti ihmetyttää, että miksi kukaan ei saa aikaiseksi kirjoittaa mitään järkevää ja kunnolla perusteltua juttua noihin palstoihin vaan taso on lähempänä Ylilautaa. Liian hyvin argumentoidut kirjoitukset siis jätetään julkaisematta tai sensuroidaan jos ne ovat väärää narratiivia.

Salaliittoteoreettikkojen kirjoitusten julkaiseminen on lienee myös taktinen veto. Se saa kaikki kriittisesti koronatoimiin suhtatutuvat näyttämään foliohatuilta.

Juuri tätä olen epäillyt ja nyt vahvistitkin asian. Monesti ihmetyttää, että miksi kukaan ei saa aikaiseksi kirjoittaa mitään järkevää ja kunnolla perusteltua juttua noihin palstoihin vaan taso on lähempänä Ylilautaa. Liian hyvin argumentoidut kirjoitukset siis jätetään julkaisematta tai sensuroidaan jos ne ovat väärää narratiivia.
Mä lopetin HS kommentteihin kirjoittelun juuri tuosta syystä. Ei mene läpi.

Back
Ylös Bottom