Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Tätä ei varmasti kukaan usko, mutta totta se on. Olin tuossa äsken ulkona kävelyllä eikä ketään mailla halmeilla. Sitten kaukaa näen, että joku tyyppi on tulossa vastaan ja aivan niin kuin naama olisi jotenkin peitetty. Kun kunti tulee lähemmäksi, huomaan että hänellä on vähän tämän tyyppinen kokomaski naamallaan.
P500BKR_700x.jpg

Tämä on omista kokemuksistani sakein. Aiempia sakeita:

- Prismassa joku kunti FFP2-naamari + visiiri

- Shellin kahvioon heinkäkuun kosteilla helteillä menossa naisihminen naamari päällä. Alkaa kahvion ulkopuolella vetää käteen kumihanskoja mutta se ei ole helppoa, koska on niin kosteaa. Ei kuitenkaan mene sisään, ennen kuin on saanut vedettyä käteen nuo hanskat. Kesti todella pitkään.

- Reilu kuukausi sitten Helsingissä aamuhämärässä täysin kuivalla ilmalla joku kunti kävelee kadulla sateenvarjon kanssa. Huomaan, että naamalla on myös FFP2. Nähtävästi suojautuu sateenvarjolla viruslaskeumalta.

- Prismassa joku kunti FFP2-naamari + visiiri
Pari vanhusta oon nähnyt pyöräilemässä tällä kombolla. Ilman kypärää tietty.

Ehkä kuitenkin sakein kokemus itellä oli se mummo salilla, joka tunki viereen virittelemään ristitaljan toista päätä kun tein hauiskääntöä, huusi kovaan ääneen kun ei tajuta pitää hajurakoja eikä ottaa rokotuksia jne. Ja lähti sitten hirveellä kiireellä pois salilta. Ite tein sarjan loppuun ja jäin hoomoilasena ihmettelee ku pukuhuoneen ovi pamahtaa kiinni, ojentajatanko heiluu taljassa yksinään ja toinen talja on 3m kauempana täysin koskemattomana.

Itellä ollut aina haaveena Australiassa käynti, mutta eipä tarvi mennä tohon paska maahan
Joo. Itse joskus jopa oikeasti mietin, että aussit vaikuttais maalle mihin vois ehkä joskus muuttaa jos pitäisi. Tämä siis aikaa sitten toki 10v tai jotain.
Nyt olen iloinen ettei koskaan toteutunut nämä mietinnät. En mene edes käymään tai no ehkä jos ihmiset voittaa kommunismin tuolla ja valtiosta tulee joku esimerkki miten tyrannia vedettiin alas, mutta tässä formaatissa en halua katsoa edes tuonne päin.

Nyt siellä on silmäätekevillä paskat housussa. Vain siksi että homo-haavisto meni tekemään turhan testin. Sinällään ei nyt harmita, koska tuo mukavasti esiin tätä passi-farssia.

Helpompaa se on vain netissä valittaa passeista, piikeistä ja rajoituksista.
Ilmeisesti se on helpompaa vaan alistua ja mennä piikille. Mä en voi siihen vaikuttaa että isot miehet laittaa rättiä naamalle ja juoksee piikillä. Mä toivoisin että edes osa tajuaisi tämän hulluuden. Enemmän mä tavoitan netissä kun tuolla kadulla jos haluan mielipiteeni sanoa.

Helpompaa se on vain netissä valittaa passeista, piikeistä ja rajoituksista.
Tottakai valitetaan asioista mitkä rikkoo kansalaisoikeuksia ja itsemääräämisoikeuksia.
Samalla aktiivisesti levitetään vahvasti kriittistä tietoa tästä kusetuksesta mikä tärkeää koko kusetuksen loppumiseen täälläkin.

Back
Ylös Bottom