orsilla1
VIP
copeJos luet oman viestisi, niin huomaatko nyt kuinka hysteerinen olet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
copeJos luet oman viestisi, niin huomaatko nyt kuinka hysteerinen olet?
Poistin koska kuten möykky sanoi niin täysin turhaa rivien tuhlausta. Tässä vaiheessa on parempi keskittyä niihin jotka eivät ole 100% pihalla.Joo, mä tiedän, että toi MÖYKKYSEN kommentti minun viestiini oli jäätävää argumentointia, sorry kun en jaksanut pyrkiä samaan. Kuten myös nämä sinun argumenttisi.
Keskutelu jatkuu, sä et voi sitä ohjata, bro.
Käännetään näin päin: Onko sun mielestä nykymeininki ihan fine?Aivan uskomatonta hysteriaa kirjoitella tommosta. Kyllähän nyt jokaisen vähänkään objektiivisesti asiaa katsovan täytyy nähdä, että tässä ketjussa leijonien ympärillään näkemä massahysteria leviää nyt lähinnä leijoniin. Vai mihin perustat tommoisen väitteen uunituksesta?
Ja mitä ajattelet sen auttavan tähän urpoon vastakkainasetteluun, joka onneksi elää lähinnä keskustelupalstoilla, paskalehtien palstoilla ja valitettasti näköjään myös päättäjiemme päissä.
Tiivistelmä tämän ketjun viimeisimmistä omilla aivoilla ajatteluista:
- Läskit, pullukat, läskit, laiskat läskit, tyhmät läskit, laiskat tyhmät läskit
- Dystopia on ovella (koronapassi)
- Uunit lämpiävät
- Ihan varmaan ei kohta enää pääse töihin, varmasti ehkä luki jossain lehdessä niin tai näin. Kansaa alistetaan!
- Hold the line
- Onneksi leijonaa ei kaduilta uuniin kaapata minkään läskien toimesta
- Ai saatana, tulispa joku läski mussuttamaan jotain jossain kaduilla. Pääsis näyttämään!
Miten niin ei paha. Terveet ihmiset työttömiksi.Ei paha ei paha.
''Kiurun mukaan koronapassin laajentamista koskeva esitys on ”erittäin kiireinen”.
– Itse toivon, että me voisimme esitellä sitä pohjaa, joka nyt on ollut valmistelussa, mahdollisimman pian. Kuinka monta päivää, en osaa sanoa, koska se on erittäin monen ministeriön hanskassa tällä hetkellä. Me painamme koko ajan kaasua.
KIURU sanoi, että koronapassiin liittyy myös sen laajentaminen työpaikoille, mutta siitä on neuvoteltava kolmikantaisesti eli työmarkkinaosapuolten kanssa.
– Tänään me esitämme hallitukselle, että kolmikanta otettaisiin mukaan valmisteluun, jotta me varmistamme, että passi todella saadaan myös työpaikoille käyttöön.''
Is
Euroopan ensimmäinen oli Belgia, jossa oli yksittäinen tartunta. Alankomaat pyörivät myös otsikoissa kolmellatoista tartunnalla. Mitäpä muutakaan tuosta voi Suuri intsenäinen ajattelija päätellä kuin, että kaikki maat kertovat kahdesta tapauksesta.Ihan iltapaskassa tuli monta ”kaksi keissiä”-juttua eri maista 24h sisään
Ei paha ei paha.
''Kiurun mukaan koronapassin laajentamista koskeva esitys on ”erittäin kiireinen”.
– Itse toivon, että me voisimme esitellä sitä pohjaa, joka nyt on ollut valmistelussa, mahdollisimman pian. Kuinka monta päivää, en osaa sanoa, koska se on erittäin monen ministeriön hanskassa tällä hetkellä. Me painamme koko ajan kaasua.
KIURU sanoi, että koronapassiin liittyy myös sen laajentaminen työpaikoille, mutta siitä on neuvoteltava kolmikantaisesti eli työmarkkinaosapuolten kanssa.
– Tänään me esitämme hallitukselle, että kolmikanta otettaisiin mukaan valmisteluun, jotta me varmistamme, että passi todella saadaan myös työpaikoille käyttöön.''
Is
Sarkasmia. Modernit miehet sarjasta kun tilanne ON paha.Miten niin ei paha. Terveet ihmiset työttömiksi.
EI mitään tietoa vielä. Mä uskon et se menee jonkun eri lain kautta. Mutta mä en lakiasioista tiedä oikeestaan mittää.Onko tietoa, onko tämä työpaikkojen passi nyt samalla tavalla "vapaaehtoinen" kuin ravintoloiden passi? Eli valtio päättää, onko yksityisen yrityksen pakko ottaa passi käyttöön työntekijöilleen?
Palatakseni siihen älyttömään raflaaviin otsikointiin ja jutusteluun: Noilla ei ole mitään tekemistä NATSIEN JA NATSISMIN kanssa nykypäivänä. Yhtälailla voisit sanoa, että toiminta on ku 80-luvun yritysmaailmassa - eikö?Luetaan valkoiden eikä haluta ymmärtää mitä tarkoitin ja valehdellaan. Vahvistat vaan mun pointtia. Kiitos.
On 27 February 1933, as the campaign moved into its final, frantic days, the Reichstag, the German Parliament building, was set on fire and burnt down. An atmosphere of panic and terror followed the event.
This continued when a young Dutch communist, Van der Lubbe was arrested for the crime.
The Nazi Party used the atmosphere of panic to their advantage, encouraging anti-communism. Göring declared that the communists had planned a national uprising to overthrow the Weimar Republic. This hysteria helped to turn the public against the communists, one of the Nazis main opponents, and 4000 people were imprisoned.
Lihavoin kohdat jotka oli mun pointteja niin löydät ne tosta.![]()
Pakollinen taitaisi vaatia niin merkittäviä lakimuutoksia, ettei varmaan kovin nopealla aikataululla menisi läpi.Onko tietoa, onko tämä työpaikkojen passi nyt samalla tavalla "vapaaehtoinen" kuin ravintoloiden passi? Eli valtio päättää, onko yksityisen yrityksen pakko ottaa passi käyttöön työntekijöilleen?
Miten tää ny liitty koronaa?No eipä tässä kohta saa ajaa autollakaan töihin niin ollaan sitten kotona. Vittu mikä pellemaailma.
![]()
VATT: Saastuttavat yksityisautot saisi hävitettyä tehokkaasti bensiinin ja dieselin hintaa nostamalla
Suorat kotitalouksille koituvat kustannukset ohjaisivat kansalaisia pois fossiilisista liikennepolttoaineista, katsoo Valtion taloudellinen tutkimuskeskus.www.is.fi
Odota vaan kun ilmastohömppä liitetään siihen Qr-koodiin.Miten tää ny liitty koronaa?
Sitten nähdään kohta varmaan kilometrin korkeita ruumiskasoja Afrikassa.Töissä yks tyyppi sano kahvipöydässä, että tästä uudesta muunnoksesta ei kuulemma rokottamattomat selviä.
Hieno juttu, vihdoin pääsee vittuun täältä.
Hei mäpäs ennustan: Lähivuosien (otetaan vaikka 20v - joka sekin lyhyt aika) aikana tullaan kaikki ihmiset siruttamaan, aluksi halukkaat ja sitten syntymästä suoraan.Odota vaan kun ilmastohömppä liitetään siihen Qr-koodiin.