Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Nykyään ohitan suoraan kaikki tällaiset pitkät kopsaukset. Ei vaan ole aikaa kahlata läpi kaikkea paskaa, eikä se oikein synnytä keskustelua jos postaajan mielipide jutusta puuttuu.
Keskustelua?
Ai se, että kun tänne linkkaa uutisen ja haukkuu siinä samassa Kirua läskiks akaks on sitten keskustelua?
Enkä siis kohdenna sinuun vaan yleisesti.

Keskustelua?
Ai se, että kun tänne linkkaa uutisen ja haukkuu siinä samassa Kirua läskiks akaks on sitten keskustelua?
Enkä siis kohdenna sinuun vaan yleisesti.
Noin. Tässä oli kaikki keskustelu täältä covid fanbasen jäsenen mielestä.
Hyvin kapea on heidän FOV

Noin. Tässä oli kaikki keskustelu täältä covid fanbasen jäsenen mielestä.
Hyvin kapea on heidän FOV
No jos lukisit näitä vähän enemmän avoimin mielin, voisit ehkä myöntää asian olevan noin. Hirvee mielipiteiden kysely Mikasalta jatkuvasti kun jutut ei miellytä ja mieleiset jutut kelpaa ilman mitään tai jollain läski huutelulla höystettynä. Hyvin kapea on oma FOVsi.

No jos lukisit näitä vähän enemmän avoimin mielin, voisit ehkä myöntää asian olevan noin. Hirvee mielipiteiden kysely Mikasalta jatkuvasti kun jutut ei miellytä ja mieleiset jutut kelpaa ilman mitään tai jollain läski huutelulla höystettynä. Hyvin kapea on oma FOVsi.
Jos se olisi oikeasti kapea en minä tai muut olisi nähneet mitä tässä tapahtuu jo aikoja sitten. Me näimme koska katsomme asiaa laajasti.

Jos se olisi oikeasti kapea en minä tai muut olisi nähneet mitä tässä tapahtuu jo aikoja sitten. Me näimme koska katsomme asiaa laajasti.
Totahan sä jaksat jankata. Sekä omaa älykkyyttäsi. Harvoin vaan älykkäiden tarvii sitä jatkuvasti itse toitottaa, tai ollenkaan. Olisikin ollut hyvin yllättävää, jos olisit voinut myöntää, että muutkaan eivät mitään järkevää saatesanoiksi yleensä laita.

Totahan sä jaksat jankata. Sekä omaa älykkyyttäsi. Harvoin vaan älykkäiden tarvii sitä jatkuvasti itse toitottaa, tai ollenkaan. Olisikin ollut hyvin yllättävää, jos olisit voinut myöntää, että muutkaan eivät mitään järkevää saatesanoiksi yleensä laita.
En mä puhunut älystä mitään. En ole mielestäni erityisen älykäs, mutta osaan ajatella analyyttisesti sekä pohtia asiayhteyksiä.
Maalaisjärki tai common sense miksi sitä kutsutkaan. Turhaa siitä podet alemmuutta.

Tässä ei ole kyse nyt mistään älykkyydestä. Tässä on kyse ihmisen itse määräämisoikeudesta ja siitä että jokainen saa itse valita mitä vartaloonsa laittaa. Pitäis olla ihan perusasia tämä. Rokotteen voi ottaa tai olla ottamatta ilman mitään rajoituksia.

En mä puhunut älystä mitään. En ole mielestäni erityisen älykäs, mutta osaan ajatella analyyttisesti sekä pohtia asiayhteyksiä.
Maalaisjärki tai common sense miksi sitä kutsutkaan. Turhaa siitä podet alemmuutta.
Joo, en todellakaan pode, älä huoli :D

Tässä ei ole kyse nyt mistään älykkyydestä. Tässä on kyse ihmisen itse määräämisoikeudesta ja siitä että jokainen saa itse valita mitä vartaloonsa laittaa. Pitäis olla ihan perusasia tämä. Rokotteen voi ottaa tai olla ottamatta ilman mitään rajoituksia.
Tämä. Naapuri joka ei ole mikään työkalupakin terävin kärki totes yks päivä postilaatikolla, että "vittu mitä paskaa tää o :D" Hänkin siis ymmärtää paremmin asioita kuin moni muu.

Sehän tässä onkin jännä, kun paperilla oikeasti tietäjät ovat kuin robotteja jotka hokevat järjettömyyksiä ja tartuttavat näitä muihin paperilla järkevän oloisiin ihmisiin.
Ehkä se äly ei olekaan niin helposti kuvattavissa vaikka koulutodistukset olisi lähes kymppejä täynnä. Siitä voi puuttua jotain tärkeää vielä...

edit. niin se jolla on kymppejä täynnä kuvaa ehkä sitäkin, että osaa opetella ulkoa tai kirjasta asiat hyvin, mutta mitä jos kirja valehteleekin? Osaako kaikki nämä kympin oppilaat tai muut perusoppilaat kyseenanlaistaa kirjaa tarvittaessa? Omalla aloitteella sekä mietinnällä...

Tää on varmaan just se juttu. Kirja ei aina olekaan sitä miksi se esittää itseään. Meidät on vaan koulittu niin hyvin, että moni ei osaa kyseenalaistaa mitään mitä eteen tarjotaan.
Tämähän toimii hyvin sivistyneen yhteiskunnan rakentamiseen, jos aikeet ovat hyvät... mutta jos eivät ole niin

Viimeksi muokattu:

Sori, mä varmaan oon käsittänyt väärin. Jotenkin siitä kuinka kehuskelet jatkuvasti näkeväsi mitä tapahtuu ja muut on idiootteja oon saanut väärän kuvan että pitäisit itseäsi älykkäänä. Tästä alla olevasta viestistäsikin jotenkin voisi ymmärtää, että älykkyys liittyy mielestäsi asiaan. Pahoittelut virheestäni.
Jos sä oikeasti olisit älykäs sä olisit tajunnut aikaa sitten mitä tässä tapahtuu.

Sori, mä varmaan oon käsittänyt väärin. Jotenkin siitä kuinka kehuskelet jatkuvasti näkeväsi mitä tapahtuu ja muut on idiootteja oon saanut väärän kuvan että pitäisit itseäsi älykkäänä. Tästä alla olevasta viestistäsikin jotenkin voisi ymmärtää, että älykkyys liittyy mielestäsi asiaan. Pahoittelut virheestäni.
Kuten sanottu. Syytä itseäsi alemmuuden tunteestasi.

Mutta kyllähän se älystäkin kertoo, että osaa ajatella. Siinä olet oikeassa.
Tuo mistä triggeröidyit liittyi mikasaan ja hänen rooliin mitä luonut täällä.

Back
Ylös Bottom