Koronastahan se ei voi johtua?`Lapsille ei ole vaarallinen, mutta miten alle 6kk vauvoille...
Kovasti ovat jo yrittäneen tuota syy-yhteyttä etsiä, mutta eivät ole sitä löytäneet, eli hyvin epätodennäköistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koronastahan se ei voi johtua?`Lapsille ei ole vaarallinen, mutta miten alle 6kk vauvoille...
Harmi kun ei ole niin paljon aikaa, kuin sinulla, vois listata sinun väärää tietoa sisältävien juttujen määrän, Pelkästään 1&2 piikistä levittämäsi valheelliset postaukset täyttäisivät yhden sivun.Tästä on muodostunu mulle harrastus. Jollain kierolla tavalla kun saa valheista ja väärän tiedon levittämisestä jonkun kiinni, se tuo hymyn huulille ja suurta mielihyvää.![]()
Tätä mä vähän hain. Eikö nuita haittoja olisi aika helppo verrata. Miksihän jotku maat nähneet tuon tarpeelliseksi ja toiset ei. On tämä kummallista.
No eipä yllätä aikanaan kysyin onko tää sulle joku uskonto ei kaukaa hae kun pakkomielle näyttää olevan suoltaa roskaa!Tästä on muodostunu mulle harrastus. Jollain kierolla tavalla kun saa valheista ja väärän tiedon levittämisestä jonkun kiinni, se tuo hymyn huulille ja suurta mielihyvää.![]()
Mikasa korjaa virheellisiä tietoja tai puhtaita valheita niin verrataan Mengeleen? Kuin sekasin te ootte?Ymmärrän, samanlainen hymy oli varmaan myös mengelellä onnistuneen operation jälkeen.
Heh, mun vastaava "harrastus" alkoi evoluutio-/kreationismiväännöistä, siitä antivaxxereiden ja kuulentoepäilijöiden kautta litteän maan salajuonittelijoihin ja nyt ollaan näköjään tässä. Merkillepantavinta näissä kaikissa ryhmissä on ollut se, että kaikkein vahvimmat mielipiteet löytävät aina tiensä sinne missä tietoa on kaikista vähiten.Tästä on muodostunu mulle harrastus. Jollain kierolla tavalla kun saa valheista ja väärän tiedon levittämisestä jonkun kiinni, se tuo hymyn huulille ja suurta mielihyvää.![]()
Ei se ole kiinnisaamista, jos copy/pasteat jotain THL-kusetettuja käyriä tänne.Tästä on muodostunu mulle harrastus. Jollain kierolla tavalla kun saa valheista ja väärän tiedon levittämisestä jonkun kiinni, se tuo hymyn huulille ja suurta mielihyvää.![]()
CopeEi se ole kiinnisaamista, jos copy/pasteat jotain THL-kusetettuja käyriä tänne.
Jos sä oikeasti olisit älykäs sä olisit tajunnut aikaa sitten mitä tässä tapahtuu. Nyt olet vain surkea shill täällä joka pitää roolia yllä. Kaduttaa että aluksi luulin sinua vain suht neutraaliksi tyypiksi, mutta aika paljastanut mikä oikeasti olet. Se kaljalle lähtö peruttu. En lobbaa kaljalla covid lobbaajaa.
Istukka tulis ensimmäisenä mieleen.(miksi ei siis myös sikiöön?).
Lähinnä se, että tuo 53% lukema(rättien vaikutus covid ilmaantuvuuteen) oli erittäin huonolaatuisen aineiston pohjalta repäisty. Se tähän saakka laadukkain satunnaistettu tutkimus löysi 11% luvun ei-kangasräteille. Noilla paskalaatuisilla ”tutkimuksilla” löydetään 90% teho vaikka ketunhännän kainalossa pitämiselle.Mikä oli tuossa pihvi?
Olen koittanut kanssa kyseenalaistaa näitä tutkimuksia, sitten vastaus on ollut että tutkimus ei ole koskaan tarkkaa jne.Lähinnä se, että tuo 53% lukema(rättien vaikutus covid ilmaantuvuuteen) oli erittäin huonolaatuisen aineiston pohjalta repäisty. Se tähän saakka laadukkain satunnaistettu tutkimus löysi 11% luvun ei-kangasräteille. Noilla paskalaatuisilla ”tutkimuksilla” löydetään 90% teho vaikka ketunhännän kainalossa pitämiselle.