Roopeli
VIP
Se on hyvä. Joutuvat ainakin pyyhkimään tuolla perseensä eivätkä vain pääse luistamaan asioista.Kansalaisaloite koronapassin estämiseksi työpaikoille on kohta saavuttanut 50000 ääntä. Nyt 49944
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on hyvä. Joutuvat ainakin pyyhkimään tuolla perseensä eivätkä vain pääse luistamaan asioista.Kansalaisaloite koronapassin estämiseksi työpaikoille on kohta saavuttanut 50000 ääntä. Nyt 49944
Hirvee kasa työttömiä, piikkipelkoisia foliohattuja vaan hakee huomiota...
Nyt äkkiä koronapassit työpaikoille, koska 99% kansasta ei oo allekirjottanu tota, ja täten kannattaa koronapasseja kaikkialle. T: fanaattisimmat koronapassifanit
Ymmärsin, että Itävallassa tilanne on se, että jos tehohoidossa olevien määrä ylittää 600 potilasta, niin rokottamattomat suljetaan koteihinsa. Dystopista paskaa kerrassaan.Onkos Itävallan sairaalat romahtaneet? Siellä on 400+ teholla. 9 miljoonan kansa. Pakko olla systeemit nurin, jos meillä ollaan 30 potilaan kans terällä.
Samoin keissit all time high. Rokotteet lähellä suomen tasoa. Nyt pistetty vielä antivaxerit kotiarestiin. Jospa se siitä nyt helpottaa.
Kansalaisaloite koronapassin estämiseksi työpaikoille on kohta saavuttanut 50000 ääntä. Nyt 49944
Toivotaan että menee kuitenkin mahdollisimman vähällä ohi eikä tule pitempää toipumista. Saako kysyä kauanko oli aikaa ekasta piikistä ja minkä firman tuote oli kyseessä? Mahtaisiko lääkäri kertoa onko kuinka ollut kohtalotovereita siellä?” ööö.. Itse just sairaalassa makaan. Syynä tänne joutumiseen todennäköisesti rokotteesta seurannut sydänlihastulehdus ihan puskista. Mitään muuta laukaisevaa tekijää ei ole löytynyt. Perusterve hyväkuntoinen polttamaton ja alkoholia käyttämätön kohtuullista liikuntaa harrastava 30- vuotias nainen. Flunssia ei ole syksyllä ollut. Kaksi yötä olen kuunnellut naapurihuoneessa köhivää potilasta ja kuulin eilen seinän läpi että lääkäri määräsi hänelle koronatestin. Ilmeisesti siis rokotettu kun ei aikaisemmin testattu ja hengitystieoireissa pyörinyt täällä pitkin osastoa. Tänään sitten jouduin karanteeniin altistuneena koska olen käyttänyt samaa vessaa hänen kanssaan ja osottautui korona positiiviseksi. Samassa huoneessa kanssani oli iäkäs rouvashenkilö joka myös altistui samalla. Eli tässä kohtaa mun tilanne on se että olen hoidossa tod. Näk. Rokotteen aiheuttaman sydänlihastulehduksen vuoksi ja altistunut SAIRAALASSA rokotetulle korona positiiviselle potilaalle joka hengitystieoireissaan on altistanut myös hoitajia. Toivon vaan etten saa koronaa tähän päälle. Ennen piikkiä en ollut kuormittanut koko tän vuoden aikana julkista terveydenhuoltoa kun muutaman koronatestin verran. Missä on logiikka? Mielummin jään yhteiskunnan puolelle kun otan riskin toisesta koronarokotteesta kun yksikin sai aikaan sydänlihastulehduksesta. Tosin en usko että kardiologi mulle sitä edes enää suosittelisi tämän jälkeen.
Missä logiikka että rokotetut pyörii oireisinakin ympäri ämpäri ja sairastuttaa ympärillä olevat?”
Toivotaan että menee kuitenkin mahdollisimman vähällä ohi eikä tule pitempää toipumista. Saako kysyä kauanko oli aikaa ekasta piikistä ja minkä firman tuote oli kyseessä? Mahtaisiko lääkäri kertoa onko kuinka ollut kohtalotovereita siellä?
Sama laulu viikosta toiseen. Keksisivät jotain uutta.Viikko alkaa Lehtosella.
![]()
Rokottamattomat kuormittavat tehohoitoa – Husissa lähestytään jo kriittistä rajaa
Husin Lasse Lehtonen ja Jari Petäjä kertovat, että tehohoitoon joutuu lähinnä rokottamattomia.www.is.fi
Paskapropagandaa. Hätä noiden jutuista enemmän näkyy, kun ei piikit tee kauppaa enää.Sama laulu viikosta toiseen. Keksisivät jotain uutta.
E: Montakohan viikkoa nyt ollaan lähestytty sitä maagista kriittistä rajaa?
High level zerottajille ei mikään nykytieto kelpaa:
View: https://mobile.twitter.com/myllarni/status/1459799172383748098
Koronavirus aiheuttaa sekä vakavaa koronatautia että lievempää, nuhakuumeen kaltaista limakalvoinfektiolta. Ne menevät Nohynekin mukaan keskustelussa ”iloisesti sekaisin”
Päinvastoin. Vielä vuosi sitten oltiin veitsenterällä vasta kun teholla oli >80 kornapotilasta. Nyt ollaan samassa tilanteessa 30 koronapotilaan kanssa. Ainakin tehohoitokapasiteettia on siis skaalattu reilusti alaspäin.Itse ihmettelen sitä että nyt on yhteiskunnalla ollut yli 20kk aikaa lisätä hoitokapasiteettia. Ilmeisesti mitään sen suuntaista ei ole tehty? Vai onko?