Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole varma uskaltaako tehä, jos talouden enklannin ammattilainen stalkkaa. 20/25Pikkasen vähä testiä vähä
![]()
Jäikö koulun englannintunnilta mitään päähän? Testaa 25 kysymyksellä, kuinka hyvin osaat englantia
Suomalaiset osaavat keskimäärin varsin hyvin englantia. Nekin, jotka vähättelevät taitojaan, osaavat yleensä yhtä ja toista. Testaa!www.is.fi
Paljonko hän sai?En ole varma uskaltaako tehä, jos talouden enklannin ammattilainen stalkkaa. 20/25
En tiedä, hän eij ole kotona nyt. Tuskin tekee koko testiä.Paljonko hän sai?
En ole varma uskaltaako tehä, jos talouden enklannin ammattilainen stalkkaa. 20/25
Mulla kompasteli ' merkkiin.Väärin meni ne missä piti tietää, että sellaset asiat mitkä suomen kielessä eivät oo erisnimiä, on niitä Lontoon kielessä.
Mitäs jos sä tekisit tekstin Irmalle ja se sulle?milläs tekstillä Minä saisin tinneristä, kuvilla ei saa
facen sinkkuryhmiin
Jos haluu saada on pakko antaa, niin ne on muutkin siellä omalla nimellä ja naamalla.ei pysty, koska:
a) pitää esiintyä omalla nimellä
b) pitää esiintyä omalla kuvalla
en tule ikipäivänä kehtaamaan!
"Lähetkö ulosteelle?"milläs tekstillä Minä saisin tinneristä, kuvilla ei saa
Mitäs jos sä tekisit tekstin Irmalle ja se sulle?![]()
Oletko kokeillut kuvaa jossa istut tohtorin porchessa?milläs tekstillä Minä saisin tinneristä, kuvilla ei saa
Ei sillä saa edes sääliä.Oletko kokeillut kuvaa jossa istut tohtorin porchessa?