Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli muuten eilen jokseenkin Kaurismäkeläinen lääkärikeikka eilen. Radiologi mutisi toimenpiteen aikana epäselvästi 5 sanaa, sanoi "Joo" ja käveli ulos huoneesta. No eipä sillä, en minäkään sanonut hälle kuin että "Terve" 😁
(y)

Oli muuten eilen jokseenkin Kaurismäkeläinen lääkärikeikka eilen. Radiologi mutisi toimenpiteen aikana epäselvästi 5 sanaa, sanoi "Joo" ja käveli ulos huoneesta. No eipä sillä, en minäkään sanonut hälle kuin että "Terve" 😁
(y)
Se sano just sen verran kuin hänen kuului. Ärsyttää kun jaarittelevat että tämä rikki ja pitää korjata tietämättä asiasta.

Se sano just sen verran kuin hänen kuului. Ärsyttää kun jaarittelevat että tämä rikki ja pitää korjata tietämättä asiasta.
Olen jo ymmärtänyt etteivät lääkärit kuuntele jaarituksia, enintään esittävät kuuntelevansa. Seuraavalla kerralla vain nyökkään kerran 😁

Olen jo ymmärtänyt etteivät lääkärit kuuntele jaarituksia, enintään esittävät kuuntelevansa. Seuraavalla kerralla vain nyökkään kerran 😁
Tarkoitin toki siis että sen radiologin ei tarvi jaaritella potilaalle mitään omia näkemyksiään vaan pistää ne tekstiin josta minä sitten yritän tulkita asiaa.

Kuka kuuntelee kuka ei, mulla on paha tapa näprätä konetta (hakea kuvia, esitietoja ym) ja kone on huoneissa siten että olen valitettavan paljon selkä potilaaseen päin, mutta kuulen kyllä silti ja pyrin pitämään keskustelua yllä että käy ilmi että kuuntelen vaikka hakkaan samalla konetta.

Mä olen saanut 70pv sakkoa, en tosin ylinopeudesta.
Pakko kyllä sanoa että tuollaiset "tuomiot" on ihan se ja sama, miksi niitä edes annetaan?

Tarkoitin toki siis että sen radiologin ei tarvi jaaritella potilaalle mitään omia näkemyksiään vaan pistää ne tekstiin josta minä sitten yritän tulkita asiaa.
Noin minulle on kerrottu, siksi olin hiljaa. Kysyvät, jos jotain lisätietoa minulta haluavat 😁

Noin muuten en ole tässä vielä ihan isäni tasolla. Hän on asioinut onnistuneesti rengasliikkeessä sanomatta sanaakaan. Kaksi osoitusta sormella ja yksi murahdus 😅

minkähänlaisten vaiheiden kautta hän on pariutunut

Minua vain kinostaisi
circle-game.gif

oletettavasti yhtä tehokasta kun se sormien napsuttelu

olen nimittäin kuntoilusalilla kokeillu, napsuttaa

-> ei mitään vaikutusta!

ehkä Minulla sitten aivan aiheesta kutonen äireenkielestä, mutta en kyllä ikinä ennen ole kuullut puhuttavan Lampin Jussista vaan kyllä se on aina ollut Lammen Jussi.

Viimeksi muokattu:
On vain kaksi tapaa keittää kahvia: nimittäin oikea ja väärä...

Kaipa tuossakin taivuttelussa on kaksi tapaa, kuten kahvinkeitossa. Toisaalta kahviakin saa kuppiin monella oikealla tavalla ja monella eri väärällä tavalla jää kahvikuppi tyhjäksi tai vaille hyvää kahvia ainakin. Taivuttelussa Lampin/Lammen molemmat sikäli oikein, että selväksi tulee mitä yritetään sanoa.

P.S. Laulussa selviää, että väärällä tavalla kahvia keitettyään Irmasta tuli hirviö, kun ei käyttänyt kumikenkiä.

minkähänlaisten vaiheiden kautta hän on pariutunut

Minua vain kinostaisi
Ei hänellä ole minkäänlaisia ongelmia naisille puhumisen kanssa, miehille ei kuulemma aina jaksa.

Noin muuten, ainoa paikka mistä minä olen onnistunut saamaan naisen mukaan sanomatta sanaakaan on yökerhon tanssilattia. Siellä on pari kertaa riittänyt pelkkä käden ojentaminen. Eli eikun Vokot tanssilattialle ja lantio liikkeelle 😁

Minulla on vahva kutina että irma yritti ajaa päälleni sairaalan parkkiksella. Fjård meni niin lujaa ja niin läheltä (daa) että ihan varma bongaus eijole.

Eli eikun Vokot tanssilattialle ja lantio liikkeelle

hehe, hehehehehe

en varmaan missään näytä ulkopuolisemmalta kun ko. alueella

hitaita voisin mennä tanssimaan jos joku tulisi hakemaan, mutta kun en yyöökerhoissa viihdy niin ei tule, eikä ikinä tullut silloinkaan kun niissä "viihdyin"

Back
Ylös Bottom