10 vuotta ja ei tuntiakaan saikkua töistä.Mä en ole rokotettu ja olen ollut täysin terve 2v kestäneen PANDEMIAN aikana.Mites muut rokottamattomat?Ootteko vielä hengissä vai hengityskoneessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10 vuotta ja ei tuntiakaan saikkua töistä.Mä en ole rokotettu ja olen ollut täysin terve 2v kestäneen PANDEMIAN aikana.Mites muut rokottamattomat?Ootteko vielä hengissä vai hengityskoneessa?
Tää on sirkusta ja valitettavasti enemmistö luulee että on tosi tv:tä.Ei mutta kun miten tää on mahdollista? En ymmärrä. 4 vuoden päästä ne hakee 30. piikkiä ja edelleen me muut katotaan ilman rokotteen rokotetta vierestä että mitä vittua täällä tapahtuu. Mä en tajua, onko ihmiset menettäneet kokonaan järkensä tässä touhussa? Tauti ei tapa tyyliin ketään ja tää kiima vaan kiihtyy. Sitten kun on nolla kuolemaa, niin sitten varmaan nää hakkaa joka päivä jo rokotetta. Menee täysin vitun väärinpäin tää homma.
Kumma että maailmanlaajuinen pandemia ei ole kaatanut sua.Asut sä erakkona metässä vai miten oot selvinnyt?10 vuotta ja ei tuntiakaan saikkua töistä.
Miten se että et ole sairastunut vielä on mikään argumentti yhtään mihinkään suuntaan? Voi herranjeesus.Ihan yhtä hyvin vois tehdä kyselyn "Onko sulla psykoosit maksimissa". Meinaan mä en usko että yksikään järjellinen ihminen ottaa kolmatta rokotetta. En vain usko että niin vitun hulluja on olemassa ainakaan täällä.
Se että sä nakutat rokotteita, osoittaa vaan, että sut on aivopesty totaalisesti. Häpeä. Aikuinen mies ja annat muiden päättää mitä sun kroppaan laitetaan, LOL. Ei tässä mitään vauvoja pitäis olla. Jos ne sanoo että pidä tuttia, niin kai sä sitäkin pidät jos vaan siinä lukee korona.Miten se että et ole sairastunut vielä on mikään argumentti yhtään mihinkään suuntaan? Voi herranjeesus.
Millä tavalla se kolmas rokote on millään tavalla uhka? Osaatko vastata? Jos et ni ehkei kannata muita pitää hulluna.
Kuinka paljon ajattelit saada vastauksia hengettömiltä tai hengityskoneessa olevilta?Mä en ole rokotettu ja olen ollut täysin terve 2v kestäneen PANDEMIAN aikana.Mites muut rokottamattomat?Ootteko vielä hengissä vai hengityskoneessa?
Kyllä mä uskon, että pari ääntä ainakin tulisi kuolleiden sarakkeeseen jos polli laitettaisiin pystyyn.Kuinka paljon ajattelit saada vastauksia hengettömiltä tai hengityskoneessa olevilta?
Reilu 15 vuotta ja 1 päivä saikkua. Se muuten oli influenssan takia, hehe.10 vuotta ja ei tuntiakaan saikkua töistä.
No miten köyhän käy töissä?Jotenkin näyttää että yksityis autoilusta tulee rikkaitten hommaa.
Se että sä nakutat rokotteita, osoittaa vaan, että sut on aivopesty totaalisesti. Häpeä. Aikuinen mies ja annat muiden päättää mitä sun kroppaan laitetaan, LOL. Ei tässä mitään vauvoja pitäis olla. Jos ne sanoo että pidä tuttia, niin kai sä sitäkin pidät jos vaan siinä lukee korona.
Miten vitussa tämä lässytys liittyy mihinkään..?? Kai mä nyt vittu päätän otanko rokotteen. Sen valinnan taustoista tässä puhuttiin? Tajuatko?Se että sä nakutat rokotteita, osoittaa vaan, että sut on aivopesty totaalisesti. Häpeä. Aikuinen mies ja annat muiden päättää mitä sun kroppaan laitetaan, LOL. Ei tässä mitään vauvoja pitäis olla. Jos ne sanoo että pidä tuttia, niin kai sä sitäkin pidät jos vaan siinä lukee korona.
Nyt voi olla vakava tilanne, kolmannen rokotteen jälkeen olisi ollut vähemmän vakava. Kannattaa siis painottaa iäkkäille omaisille, että kannattaa ottaa se kolmas rokote.Se rokote otetaan katso liitettä 235840
Tänään tänne aiemmin postattua:Eihän rokotetuilla pitäis olla enää huolen häivääkään koko koronasta tai rokottamattomista. Mikä näissä ihmisissä on muka muuttunut, jotka eivät piikkejä ota vai onko piikkien ottaneet mukamas niin huolissaan näiden terveydestä.
Tänään tänne aiemmin postattua:
"Kaikki koronapotilaat teholla on tällä hetkellä rokottamattomia, työikäisiä, perusterveitä ihmisiä. Teho täynnä, yhtä lukuunottamatta kaikki koronan takia".
Yhden pienehkön sairaalan tilanne nyt."
Ainakin mun kirjoissa on täysin ok olla "huolissaan" tällaisten tilanteiden varalta.
Itselläni juuri napsahti korona päälle. Hurja tauti kyllä. 37,5 kuumetta ja vähän yskittää. Tästähän saa vapaalipun natsipassiin puoleksi vuodeksi jos vaan suinkin selviän elävänä tästä kurimuksesta.Mä en ole rokotettu ja olen ollut täysin terve 2v kestäneen PANDEMIAN aikana.Mites muut rokottamattomat?Ootteko vielä hengissä vai hengityskoneessa?
Sitähän se media haluaakin että olisit huolissaan. Mutta nyt tulee sulle tiukka elämänohje. Älä nyt hyvä ihminen huoli tommoisesta, tää meinaan kestää vielä vuosia.Ainakin mun kirjoissa on täysin ok olla "huolissaan" tällaisten tilanteiden varalta.
Aiempinakin influenssakausina tehot ovat olleet täynnä joissain sairaaloissa. Ainoa ero nykytilanteeseen, että siitä on tehty noin yksi lehtijuttu, joka sekään ei ole kiinnostanut kerään, saatika huolestuttanut. Rajoituksista puhumattakaan.Tänään tänne aiemmin postattua:
"Kaikki koronapotilaat teholla on tällä hetkellä rokottamattomia, työikäisiä, perusterveitä ihmisiä. Teho täynnä, yhtä lukuunottamatta kaikki koronan takia".
Yhden pienehkön sairaalan tilanne nyt."
Ainakin mun kirjoissa on täysin ok olla "huolissaan" tällaisten tilanteiden varalta.
Julkisilla,niin ne suunnittelee.No miten köyhän käy töissä?
Aika monta on odotus.Kuinka paljon ajattelit saada vastauksia hengettömiltä tai hengityskoneessa olevilta?